PokeChar Stories!

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
Plaats reactie
eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

PokeChar Stories!

Bericht door eeveemaster » 03-04-2012 22:28

Afbeelding

Hey! Hier kan jij een verhaal schrijven over een bekende van Pokéchar. Het moet aan een paar regels voldoen:
1. niemand beledigen
2. geen 18 +
3. niet te overdreven (zoals mijn eevee gta verhaal in de chatbox xd)
4. Het moet in het land 'pokéchar' afspelen maar mag ook af en toe in een ander land afspelen.
5. Je mag over elk lid een verhaal schrijven. Ook mag het van alle Pokéchar serie's zijn. Er mag dus gevochten wordne dus pokémon en digimon ofzo (voorbeeld)
6. Personages mag je NIET laten sterven. Behalve als je ze zelf verzonnen hebt. Dit is zodat je er geen leden mee beledigt. Als een oud lid die hier al een hele tidj geen lid meer is, mag je hem ook laten sterven. Niet iemand die maar tijdelijk geband is. Ook, als je je zelf verzonnen perosnage laat sterven, geen 18+ dood (geen guns of andere wapens, geen bloed) Je mag ook iemand laten sterven als die persoon uit het verhaal wilt bijvoorbeeld of als je het met die persoon akkoord bent.
7. Schrijf hoe JIJ het wil. Wilt iemand het anders? Negeer het gewoon, jouw verhaal, jouw manier van schrijven. Is iemand niet tevreden met je verhaal? Pech voor die persoon!

Voor de rest gelden de Pokéchar regels (!!!niet spammen!!!)

Veel plezier.xd.
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 03-04-2012 22:45

Op een dag in Pokechar land.
Aerocool en Suni waren onderweg naar het hoofd kantoor waar max op ze stond te wachten.
Ze waren er bijna maar opeens horen ze wat uit het gebouw komen waar alle Pokemon afleveringen waren opgeslagen.
Suni zij Aero ik hoor wat uit de opslag plaats van pokemon afleveringen komen.
Aerocool zij ik ook we gaan er op af.
Toen ze binnen kwamen zagen ze jodyza, aerocool zij jodyza wat ben je daar aan het doen.
ow hu betrap jullie mogen het eigelijk niet weten van max maar ik wilde de pokemon Film online gaan zetten morgen op pokechar.nl
Suni zegt liggen ze niet in de pokemon films gebouw dan? jodyza nee ze horen daar wel te liggen maar ik heb ze perongeluk in de doos van 1 van de seizoen gedaan.
aerocool zeg dat is wel erg veel werk want we hebben 14 dozen (14 seizoenen) liggen.
Suni zegt ik help je wel jodyza. Aerocool zegt maar max verwacht dat wij naar hem komen in zijn kantoor.
Suni zegt owja. Suni zegt sorry jodyza,
Jodyza zegt maakt niet uit jo.Aerocool en Suni liepen veder en kwamen Akka tegen Aerocool vraag hoe gaat het met jou website Akka zegt je weet toch dat ik gestopt ben Aerocool zegt ow ja sorry :P Suni vraagt aan akka wil jij jodyza helpen? Akka kijk suni aan en vraag waar mee moet ik jodyza helpen Aerocool schopt suni, Aerocool probeert suni te zeggen dat jodyza zij dat niemand het mocht weten akka zegt ja? suni zegt laat maar ben het vergeten. Akka zegt weet je het zeker suni zegt ja
akka zegt oke laters,
suni en aero zegen doei en lopen veder naar max,
eenmaal aangekomen bij max zegt max aero en suni ga maar even zitten,
ik wil wat met jullie bespreken zo als jullie weten bestaan wij al 5 jaar hoe zouden jullie het willen hoe Pokechar het gaat vieren.
suni zegt TAART TAART aero zegt daar moet jij gelijk weer aan denken.
en max suni en aerocool begonnen te bedenken wat leuk zal zijn om 5 jarig bestaan van pokechar te vieren. 2 uur later zij Aerocool ik weet het . of nee dat is niks. enzo zijn ze uren bezig om wat te verzinnen

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 03-04-2012 23:12

Ondertussen in Pokecharland was phantomra aan het wandelen op zoek naar die ene aflevering die hij nog misten in hun collectie, hij zocht naar digimon, in de verte zag hij Aero en Suni gehaast lopen. Hij vroeg zich af waarom ze zo'n haast hadden en liep op een sneller tempo naar Aero en Suni. In de tussen tijd zwaaide hij naar andere forumleden en haaste hij zich baar Aero en Suni, enkel hoe sneller hij haaste hoe verder Suni en Aero van hem weg gingen. Gefrustreerd door het feit dat het hem niet lukte liep hij, via een sluipweggetje, het digimongebouw in. Gefasineerd door het feit dat in dat gebouw alle nederlandse afleveringen waren van digimon begon hij te spitten in de dozen en zocht hij naar de juiste afleveringen zocht. Na een paar dozen doorgespit te hebben kwam MrDammann binnen. Geschroken door het feit dat hij verwacht had dat hij alleen was, groete hij MrDammann. Nonchalant, maar cool gaf Mr. een knikje als zijnde een groet. Ze spraken over de verhalen en roddels, samen en gingen ook samen de dozen doorspitten. Na een tijdje hadden ze allebei de juiste afleveringen en liepen het gebouw uit. Op weg naar de PCTVroom om daar de afleveringen te bekijken.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 03-04-2012 23:40

Geweldig concept. Ik maak wel mijn eigen verhaaltje, die ik binnenkort post!
Afbeelding

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Bericht door AKKA13 » 04-04-2012 00:09

AKKA was aan het lopen met zijn Torchic die hij van huis had als een van zijn beste vrienden om een reis te beginnen met zijn poke-soccer en om vrienden te vinden die met hem samen wilde strijden om naar het poke-soccer toernooi te gaan, AKKA was maar een persoon in wat een elfpersoons team moest zijn.

Afbeelding
Andrew liep richting de volgende stad van Pokechar, hij dacht daar misschien mensen te vinden die ook een team wilde en alleen waren en hij zag opeens een groene pokemon door de bomen springen in het bos en hij pakte zijn pokeboekje erbij en keek welke pokemon dat was en het was een Treecko en Andrew dacht: zou hij wild zijn, of van iemand zijn? en opeens sprong iemand uit de struiken en riep: hey Treecko, kom terug, maar de Treecko was al te ver en AKKA vroeg aan hem: is dat jouw Treecko? en de jongen zei: ja, maar Treecko is een wilde en houd ervan om weg te lopen en de buurt te bekennen en AKKA vroeg; ik kan je wel even helpen, hoe heet je? en hij zei; ik ben Aerocool! maar zeg maar Aero, laten we nu mijn Treecko vinden en AKKA zei: ik heb al een idee hoe we heb kunnen vangen en Aero keek hem aan en zei: hoe dan?

Afbeelding
AKKA had een pad van eten naar een struik waar hij en Aero aan het wachten waren totdat Treecko het pad zou volgen en ze zagen hem uit een boom springen en ging snel o het eten af en AKKA zei tegen Torchic: doe alvast focus energie en Treecko kwam in de struik terecht en zag Aero en AKKA riep: doe je sintel op Treecko Torchic en Torchic vuurde zijn sintel af en Treecko viel uitgeschakeld neer en Aero zei: nou, zo kun je het ook aanpakken, ik dacht meer aan iets minder pijnlijks en AKKA zei: ja sorry, maar jouw Treecko is een grassoort, het leek me gewoon makkelijker en Aero zei: ja, dat klopt wel.

Aero en AKKA waren ergens aan het praten en kwamen van elkaar te weten dat ze allebei begonnen met poke-soccer en gingen samen een reis maken om een team te maken en om meer vrienden te maken en zo gingen ze hun avonturen tegemoet maar voordat ze weggingen...

Oke dan laten we even een voetballen en Aero zei: dat vind ik dus een geweldig idee! en ze AKKA pakte een bal uit zijn tas en Aero zocht naar een plek waar twee struiken tegenover elkaar stonden zodat dat een doel zou zijn en ze begonnen. De bal stond op de middenstip doe een steen was en ze begonnen, oke dan Torchic ga op de bal af met snelle aanval en Aero riep; doe hetzelfde Treecko en Treecko en Torchic kwamen allebei op de bal af met een snelle aanval en Treecko had de bal het eerst, en doe nu meteen stamp riep Aero en Treecko deed stamp tegen de bal en de bal vloog naar de struik, doe je snelle aanval en hou hem tegen Torchic riep AKKA en Torchic haalde de bal in en kopte hem naar beneden en rende ermee weg naar het doel van Treecko, doe absorbeer riep Aero en Treecko's staart werd rood en een rode straal absorbeerde energie uit Torchic's lichaam en hij viel neer Treecko kwam op de bal af en AKKA riep: doe sintel op de bal en de bal werd afgevuurd door Torchic's sintel en werd tegen Treecko aangeduwd en Treecko en de bal vlogen naar het doel en Torchic scoorde.

Yes! riep AKKA en Torchic sprong in de lucht van blijdschap en Treecko keek triest en Aero zei: maak je geen zorgen Treecko, soms verlies je en som win je en Treecko knikte en sprong op zijn schouder en AKKA pakte Torchic op en ze liepen met z'n vieren verder.
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 04-04-2012 22:44

Akka en Phantomra waren met elkaar aan het praten over wat ze gister hadden meegemaakt Akka verteld over dat hij samen met zijn Torchic, Aerocool heeft geholpen om zijn Treecko te vangen.
En Phantomra verteld dat hij een opslag plaats heeft gevonden waar Pokechar alle afleveringen van digimon bewaard.
Akka zegt hey kijk daar eens, Jeanz is aan het rennen.
En Jeanz rent op Akka en Phantomra af en vraagt of ze Aerocool hebben gezien.
Akka kijkt Phantomra aan. En Phantomra zegt sorry Jeanz maar ik weet het niet.
Akka zegt ik ook niet, maar Jeanz ik denk dat ik het wel weet. Jeanz zegt waar denk je dan. Akka zegt hij is op 3 plaatsen vaak te vinden.
Of hij is in Pokechar backup ruimte of in pokechar PC ruimte om met zijn eigen website te bewerken of hij is in Max kantoor met max in gesprek.
Jeanz zegt Oke bedankt ik ga eerst even naar de pokechar back-up ruimte Akka zegt graag gedaan doei en succes.
Maar Jeanz hoorde het al niet meer en was al weg. Jeanz dacht hij kan niet in het kantoor van Max zijn want Max is in het pokechar park bij het nieuws bord om een poster op te hangen met de vraag of iedereen op zijn liefje wilt stemmen.
Jeanz rent naar het pokechar back-up ruimte maar onderweg loopt hij tegen iemand op en ze vallen allebei op de grond.
Jeanz hoord de gene zeggen waar hij tegen aan liep zeggen sorry Jeanz ik keek niet uit.
Jeanz keek op en het was MRDammann. MRDammann. Vraagt waarom heb je zo haast Jeanz?
Jeanz zegt ik wil wat belangrijks aan Aerocool vertellen. MRDammann zegt ow oke dan moet je maar snel gaan
Want ik zag hem net weg gaan vanaf de pokechar PC ruimte. Jeanz vraagt weet jij dan waar heen naartoe liep?
MRDammann zegt nee sorry ik hoorde wel dat hij met jodyza in gesprek was.
Jeanz zegt Oke bedankt dan ga ik er snel vandoor anders is het te laat.
MRDammann wilde nog wat zeggen maar Jeanz was al weer weg.
Kefke1 zag Jeanz rennen en vroeg aan Jeanz waarom ren je?
Jeanz zegt sorry Kefke1 maar ik heb geen tijd. En Jeanz rent hard door op een geven moment liep hij erg hard tegen Max aan.
Jeanz zegt auw. Aerocool liep naast max en vraagt gaat het Jeanz en Max?
En Jeanz Aerocool jou moet ik hebben. Aerocool zegt mij? Jeanz zegt ja jou ik moest dit parketje van TNT post aan je geven.
Aerocool pak het parketje aan en Max en Jeanz waren benieuwd wat voor parketje het was.
Aerocool maakt het parktjes open. En Aerocool keek verbaast en zij HET IS EEN POKEMON EI!!!!
Max en Jeanz zijden WOW het is een echte Pokemon EI!
En max zij ik ben de pokechar leider en ik heb nog geen eens een pokemon *snik*
Aerocool zij dat komt nog wel een keer. Jeanz zegt Aero er zit nog een briefje bij.
Aero zegt ow ja er staat Beste aerocool hier een pokemon ei het is iets wat je erg graag wild.
Jeanz vraagt wat staat er meer op de brief?
aerocool zegt er staat niks meer op alleen iets wat je heel erg graag wilt.
Max Aerocool en Jeanz vragen zich af van wie het zou kunnen zijn.
Max zegt opeens zal het niet een pitchu kunnen worden want jij bent fan van Pikachu en een pikachu komt voort uit een pitchu en Jeanz zegt daar heb je gelijk in.
Aerocool zegt als dat zo is ben ik heel blij.

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 05-04-2012 19:11

Kevin was op pad met zijn pokémon Bulbasaur.
Hij zag in de verte een groepje staan en besloot er naartoe te gaan.
Sinds hij vertrokken was van huis had hij altijd alleen gereisd, maar misschien ging er wel eens iemand mee.
toen hij in de buurt van het groepje was zag hij dat iemand een ei vast had.

'Cool een pokémon ei.' zei hij.
'Ik ben Kevin, is dit de beruchte plaats waar je al de magazijnen hebt met de afleveringen?' vroeg hij.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 06-04-2012 22:40

Verhaal samenvating + wat exstraatjes

Max was erg veel reclame aan het uitdelen voor de Pokechar meeting.
Tijden het uitdelen denk hij aan de afgelopen 2 dagen hij denkt Aerocool heeft nu 1 pokemon en 1 pokemon ei en ik heb geen eens 1 pokemon *snik*
Max zegt ow ja ik was met Aerocool en suni iets aan het bedenken voor het 5 jarig bestaan voor pokechar maar we hebben nog niks.


Aerocool was druk bezig met het kopieren van Pokémon Chronicles om het in de doos van Pokechar backup te doen, en het EI wat Aerocool heeft gehad staat mooi naast hem Aerocool weet nog steeds niet van wie het ei komt.
Aerocool lees het brief voor zich zelf nog een keer voor Beste aerocool hier een pokemon ei het is iets wat je erg graag wild.
Aerocool zegt ik hoop echt dat het een pitchu word maar ik denk het wel want het pokemon ei is geel met 2 bruine strepen en dat lijkt op de rug van een pikachu.
Aerocool Treecko is wel een beetje jaloers op het pokemon ei omdat Aerocool meer aandacht aan het ei geeft dan Treecko


MRDammann is in het Pokechar ziekenhuis want MRDammann heeft verwondingen opgelopen toen Jeanz tegen MRDammann aan liep


Akka was druk bezig om zijn Torchic om hem te trainen.


Jeanz is ontzettend jaloers op Aerocool omdat hij een pokemon ei van een anoniem heeft gekregen, en hij zelf heeft geen eens 1 pokemon
En Jeanz heeft erg spier pijn omdat hij toen hij aerocool zocht om het parketje te brengen het hele pokechar vol gerend en hij zegt ik doe dit nooit meer wat een speer pijn heb ik zeg auw.


Phantomra was in het geheim gitaar aan het spelen.
En soms kijk hij digimon afleveringen die hij heeft gevonden in de digimon opslag plaats waar hij eigenlijk niet van af mocht weten Maar max en Jodyza en Aerocool hebben nog niks gemerkt dat Phantomra een par afleveringen heeft meegenomen.

Robin beter bekend als Eeveemaster, heeft een bijzonder gave wat niemand weet hij kan zo een in eevee veranderen maar ook weer een mens soms gaat hij een tijdje leven als een eevee en soms als een mens
Hij zelf wil het wel aan iemand vertellen maar durft het niet.

Kevin was samen in het pokechar park om met zijn Bulbasaur te spelen.


Wat Jodyza doet weet eigenlijk niemand want niemand heeft Jodyza gezien de afgelopen 2 dagen,
Het laatst wat ze van jodyza gezien en gehoord hebben is dat hij de pokemon films in de pokemon afleveringen opslag plaats aan het zoeken was en dat hij een dag later met Aerocool in gesprek was
Iedereen in Pokechar land hoop dat Jodyza terug komt want als Jodyza weg is dan is het een grote ramp voor Pokechar land

Komt Jodyza terug of gaan leden Jodyza zoeken dat lees je de volgende keer in verhaal nummer 3

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 07-04-2012 17:56

Hoofdstuk 3 De verdwijning van Jodyza Deel 1

Max zat in zijn kantoor en vroeg af waar Jodyza kan zijn want hij heeft hem nu al 3 dagen niet gezien.
Max belt AeroCool op. Aerocool zegt Met Aerocool Max zegt. Met Max heb jij nog Jodyza gesproken want ik begin me zorgen te maken heb hem al 3 dagen niet gezien of gesproken.
Aerocool zegt ik heb hem 2 dagen geleden gesproken aan de telefoon
Max vraagt waar ging dat gesprek over dan. Aerocool Zegt hij vroeg of ik naar de geheime plaats van de digimon afleveringen wilde gaan om er een back-up van te maken .
Max zegt ow oké en verder niks?. Aerocool antwoord er op helaas niet maar is er iets dan want je klinkt een beetje bezorgt. Max zegt ja dat ben ik ook kom maar even naar me kantoor en ik leg alles uit. Aerocool zegt oke ik kom eraan en hangt op en maakt een springt naar Max kantoor onderweg bost Aerocool bijna tegen de verwonde MRDammann Aerocool zegt hoe gaat het met je rug? MRDammann: antwoorde erop gaat al beter het zijn maar wat schrammetjes en heb me rug gekneusd.
Aerocool zegt nou veel sterkte en succes en aerocool rende weer snel weg .
MRDammann wilde Aerocool nog vertellen over dat hij een brief op de pokechar nieuwbord heeft gevonden over Jodyza.
En MRDammann loop met krukken veder en hoop dat hij op tijd aankomt in max kantoor .
Aerocool kwam door de deur van max kantoor en zag Seviper Aerocool zegt hey Seviper jou heb ik lang niet meer gezien Seviper zegt ja dat komt omdat ik erg druk bezig ben met Anichar Aerocool zegt ow oke Max zegt zullen we even terzaaken komen? Seviper en Aerocool zeggen allebei oké.
Tewel ze oke zijden begon Aerocool tas licht te geven maar niemand had het door,
Het het licht was weer weg van Aerocool tas. Max zegt ik ben bang dat Jodyza vermist is want het is niks voor hem om mij 3 dagen geen contact met mij te hebben, Aerocool zegt dat vind ik inderdaad niks voor hem . en opeens knalt de deur van Max kantoor open en het was MRDammann Max vroeg aan MRDammann of MRDammann niet later terug kon komen omdat we met iets belangrijks aan het vergaderen waren. MRDammann zij dit is belangrijk ik vond deze brief in pokechar park aan de pokechar nieuws bord en het gaat over Jodyza. Ow oke laat mij maar die brief snel zien zij Max.
Max lees voor wat er op de brief staat. Als jullie jodyza nog terug willen zien dan eis ik de stop van Pokechar.nl! Aerocool Max MRDammann Seviper zeggen allemaal tegelijk WAAAAT!!!!
Max zegt Dit is een ramp als Jodyza niet terug komt dan word de site niet meer vernieuwd en de beveiliging word niet meer geüpdate. En als we Jodyza terug willen dan moeten we Pokechar.nl uit de lucht hallen.
Aerocool zegt er moet toch een manier zijn om Jodyza terug te krijgen en Pokechar.nl in de lucht te houden
MRDammann zegt opeens WACHT! IK HEB HET.
Iedereen kijkt naar MRDammann.
MRDammann zegt ik weet dat jij Aerocool en Akka pokemon hebben dus ik zeg we vechten ervoor.
Aerocool kijkt geschrikt en zegt maar MRDammann.
Akka zijn pokemon en de mijne zijn niet sterk genoeg.
Stel je voor akka en ik gaan er op af en ze hebben bevoordeeld ook pokemon en dan wel voor groter en sterker zijn en dat winnen ik en akka nooit.
Opeens werd de kantoor van max vreemd verlicht en er kwam een raare soort krachten straal de kantoor binnen. De straal ging naar Aerocool tas en toen de straal weg was begon Aerocool tas weer licht te geven Aerocool maakt zijn tas open en het Pokemon ei wat Aerocool had gehad gaf licht
Max Zegt Aero hij komt uit!
Aerocool haalt zijn ei snel uit de ei bescherming en legt het op een kussen
En toen begon het ei nog veel meer licht te geven met licht stralen en het ei begon te veranderen.
Afbeelding
Het ei verandert in een pitchu aerocool schreeuw en dans door Max kantoor en zegt HET IS EEN PITCHU YEEEEEY!!!
Max zegt er is iets vreemds aan deze pitchu Aerocool zegt wat dan? Ziet hij er ziek uit?
Max zegt nee dat niet maar zijn vacht is super mooi geel en erg zacht dan bij een normale pitchu
Dus ik denk ook al komt hij net uit zijn ei dat dit een super sterke pitch is zelf nog sterker dan een Raichu.
Serviper Aerocool en MRDammann zeggen eerst zien dan geloven max
Max zegt daar heb je gelijk in.
Aerocool zegt ik ga wat Leden verzamelen die misschien akka en mij willen helpen om Jodyza terug te krijen.
Max zegt oke dan ga ik uitkammen waar ze jodyza vast houden Aerocool zegt oke
Seviper zegt sorry ik kan niet mee helpen om jodyza te bevrijden want ben op dit moment te druk met Anichar en Seviper loopt de deur uit Aerocool zegt oke dan ga ik beginnen met verzamelen
Aerocool probeert pitchu in zijn pokebal te doen maar pitchu wil dat niet
Toen zij max ik denk dat deze pitchu niet in zijn pokebal wilt maar wel op je schouder reizen
Aerocool zegt denk je dat? Oke pitchu kom maar op me schouder
En pitchu springt op Aero schouder
Aerocool en MRDammann zijn nog maar net buiten en Ward komt als op ze af.
Ward vraagt of wij zijn foto’s willen zien.
Aerocool zegt We hebben al foto’s (Aerocool bedoelt dat iedereen foto’s heeft van vrienden vakantie enzo)
Ward werd boos en zij nu voel ik me discrimineert en ging boos weg
Aerocool zij het was maar een grapje.
MRDammann zij ik snap ook niet waarom hij boos word want wij maken wel meer grapjes met andere pokechar leden maar agh
Aerocool zegt Ward zag niet eens dat ik een pitchu op me schouder had maar goed Ik ga maar eens leden verzamelen anders krijgen we jodyza nooit terug
MRDammann zegt goed plan.
En daar gingen Aerocool en pitchu en MRDammann op zoek naar leden die voor pokechar.nl wilde gaan strijden of ze genoeg leden kunnen vinden en of ze jodyza vrij krijgen zonder pokechar.nl down moet.
lees jullie de volgende keer in verhaal 4 De verdwijning van Jodyza Deel 2
____________________________________________________
Reactie van Aerocool over het verhaal:
Beste leden over de stukje van ward is echt gebeurd in de pokechar chat hij wilde wat foto’s laten zien en niemand had er zo zin in en ik zij voor de grap we hebben als foto’s en toen zij hij echt ik voel me discrimineert en ging offline
Om een reactie hier over te geven kan in de topic PokeChar Stories - reactie topic
Bedankt voor het lezen

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 08-04-2012 22:58

Hoofdstuk 4 De verdwijning van Jodyza deel 2

Aerocool is samen met MRDammann op zoek naar leden die jodyza mee willen helpen bevrijden.
Aerocool komt akka tegen voor dat Aerocool wat kan vragen zegt Akka “Aero heb jij een PITCHU."
Aero zegt "ja hij is net uit het ei gekomen" Akka zegt "WOW hij ziet er super sterk uit" Aerocool zegt "dat zij max ook maar ik heb een vraagje Akka."
Akka zegt "vraag maar raak" Aero zegt "Onze Jodyza is ontvoerd wil jij ons helpen om hem te bevrijden" Akka kijkt geschrokken naar Aerocool en zegt “WAAT is Jodyza ontvoerd dat meen je niet,
Natuurlijk help ik jullie en ik en mijn Torchic zijn er klaar voor.”
Aerocool zegt “Mooi dan ga ik veder met leden verzamelen ik zie je straks bij de ingang van Max kantoor’
Akka zegt “oke dan zie ik je dan.”
Ondertussen in Max kantoor.
Max loopt heen en weer en hoopt dat Aerocool en MRDammann genoeg en goede leden kunnen vinden om jodyza te kunnen bevrijden en ondertussen gaat de telefoon van max af.
Max pakt snel zijn telefoon en er staat “Jodyza belt” Max neemt erg snel op en zegt “JODYZA JODYZA WAAR BEN JE EN HOE GAAT HET?” max hoort niks dan alleen maar geruis.
Max kijk op zun mobiel en ziet dat hij nog verbinding heeft max blijft jodyza roepen en opeens hoort hij iemand zeggen met een raar stem. “Zo Jodyza jij probeerde iemand te bellen he zeker iemand van Pokechar land je wilde zeker Max of Aerocool of wat dan ook vertellen waar je zit he? MAAR DAT GAAT NIET DOOR” max hoort opeens zo erg geruis dat max oren begint te piepen en de verbinding is verbroken.
Max zegt die ontvoerder heeft jodyza telefoon gesloopt en Jodyza zit is de nesten ik hoop nu echt dat Aerocool en MRDammann een goede geschikte leden van pokechar vind om dit te winnen.
MRDammann ziet ward lopen en zegt “ik ga toch eens proberen om ward te vragen of hij mee wilt helpen ook al is hij boos over dat wij die foto’s van hem niet wilde zien.” En MRDammann kreeg weer glim lach op zun gezicht omdat hij weer aan de grap van Aerocool moest denken,

We gaan even terug in de tijd wat Aerocool grap was. (we gaan terug naar hoofdstuk 3 de verdwijning van jodyza deel 1
Ward vraagt of wij zijn foto’s willen zien.
Aerocool zegt We hebben al foto’s (Aerocool bedoelt dat iedereen foto’s heeft van vrienden vakantie enzo)
Ward werd boos en zij nu voel ik me discrimineert en ging boos weg
Aerocool zij het was maar een grapje.
MRDammann zij ik snap ook niet waarom hij boos word want wij maken wel meer grapjes met andere pokechar leden maar agh
En we gaan weer naar hoofdstuk 4 de verdwijning van jodyza deel 2.

MRDammann dacht ik moet me glim lach van me mond hallen anders word ward alleen maar bozer en gaat hij helemaal niet mee.
MRDammann loopt op ward af en Ward kijkt MRDammann aan en zegt “Wat moet je”
MRDammann zegt “Ward ik snap dat je nog boos hebt maar er is iets heel belangrijks en we hebben je hulp nodig”
Ward zegt {“waarom zal je me hulp nodig hebben jullie pesten mij alleen maar eerst over de spammen en bump en paar uur geleden al de grap over mijn foto’s”
MRDammann “Ward vergeet even al die grappen want dit is heel belangrijk want Jodyza is ontvoerd”
Ward zegt “Wat kan mij dat schelen jullie willen mijn foto’s niet zien”
MRDammann zegt “Vergeet nu even die foto’s het gaat wel over jodyza”
Ward zegt “Wat kan mij het schelen mij apart word heel pokechar gestolen” en ward loopt boos weg
MRDammann zegt “Oke rot dan maar op met je .. (jonge lezers) FOTO’S!!! “
Paar uur later
MRDammann en Aerocool hebben al aardig leden verzamelt voor project Jodyza bevrijden
Opeens word het erg donker en iedereen zegt hoe kan het nou zo donker worden opklaar lichte dag.
de pitchu van Aerocool krijgt wat vonkjes op de hangen Aerocool zegt “Ow nee Als pitchu vonkjes op de wangen krijgt is dit niet een normale regen bui dit word een erg storm” Aerocool rent naar Max kantoor binnen en zegt tegen Max “Max je moet nu omroepen dat iedereen naar binnen moet want dit is geen normale regen bui dit is word een heftige storm.”
Max zegt ‘Doe rustig want we hebben nooit een storm gehad.
We hebben wel een keer een megaupload val storm gehad maar nooit een echte weer storm.
Aerocool zegt: “Max ik maak geen grapje kijk maar naar mijn Pitchu wangen.”
Max zegt “Aero als je me probeert op te vrolijken omdat jodyza is ontvoerd dat help niet hoor.”
En toen ging het erg waaien zo hard dat er een tornado door Pokechar land raast
Iedereen raakt in paniek en begint spontaan te rennen en niemand lette meer op MRDammann
En MRDammann viel op de grond MRDammann probeerde met krukte op te staan en dat lukte.
MRDammann probeert te rennen naar zijn verblijf maar kan niet snel rennen omdat MRDammann gewond is aan zijn rug.
MRDammann struikelt over zijn eigen benen en valt op de grond en ziet de tornado op zich af komen en begint HELP! Te schreeuwen opeens komt er een vreemde vrouw aanrennen en raapt
MRDammann op en brengt MRDammann binnen in de PCTV room omdat dat de dichte bij was
MRDammann Zegt “super bedankt hoe heet je eigenlijk”.
De vreemde vrouw zegt “Ik heet Lin”
MRDammann Zegt “nou bedankt Lin je komt me eigenlijk wel bekend voor kom je hier vaker?”
Lin zegt “Ja ik ben vaak op Pokechar chat kamer te vinden maar op het forum soms”
MRDammann zegt “ow daarom kom je bekend voor”
Lin zegt ”jij bent wel erg lelijk gevallen want je rug bloed erg”
MRDammann zegt “BLOED HIJ? OW NEE ME WONDEN ZIJN WEER OPEN BALEN”
Lin zegt “moet ik de pokechar ziekenhuis maar eens bellen?”
MRDammann zegt “graag maar ik heb nog wel een vraagje zal jij Aerocool en de rest willen helpen om Jodyza 1 van onze beheerders willen bevrijden?”
Lin Zegt “natuurlijk help ik want ik weet dat Jodyza nodig is want zonder Jodyza geen Pokechar maar eerst even voor jou de Pokechar ziekenhuis bellen.”
1 kwartier later
Max komt door de balkon deur van zijn kantoor samen met Aerocool en pitchu en zegt
Beste Leden die Jodyza gaat bevrijden ik heb een paar mededelingen
1 ik ben blij dat iedereen die storm heeft overleeft ik baal erg van dat ik niet naar Aerocool heb geluisterd maar daar hebben we later nog over.
2 1 van onze trouwe pokechar leden is bijna in de tornado gekomen maar een dappere Held Lin heeft MRDammann gered.
MRDammann ligt wel weer in het ziekenhuis omdat de wonde die MRDammann had.
Weer door de val open is gegaan we wensen MRDammann erg veel sterkte toe en ik moest van MRDammann zeggen dat hij erg van baalt dat hij door de verwondingen niet mee kan helpen om jodyza te bevrijden
En pokechar land heeft gelukkig niet veel schaden alleen wat dak pannen los geschoten en alles wat los zat is weg gevlogen maar door de storm is PCTV of Pokechar.nl niet uit de lucht gegaan
3. Ik wil iedereen veel succes wensen ook mijn zelf want ik ga ook mee want Pokechar staat op het spel
Maar ik denk dat we het allemaal wel gaan reden maar ik noem wel iedereen zun naam die mee gaan om Jodyza te bevrijden want dat is wel net zo netjes
De namen zijn
1. Max
2. Aerocool
3. Akka
4. Lin
5. Phantomra
6. Bulba
7. Suni
8. Eevee (Robin) (niemand weet dat hij in een eevee kan veranderen)
9. Jeanz

Als ik nog leden vergeet sorry hiervoor ik wens iedereen erg veel succes en ik hoop dat we slagen om Jodyza terug te krijgen en Pokechar online te houden.”

Gaat Max Aerocool en de rest het lukken om jodyza te bevrijden?
Jullie lezen het de volgende keer in Hoofdstuk 5 De verdwijning van Jodyza Deel 3

Plaats reactie