PokeChar - 'The Official Stories'

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
Plaats reactie
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

PokeChar - 'The Official Stories'

Bericht door Max » 07-04-2012 00:45

[POKECHAR -THE OFFICIAL STORIES-]

REACTIES HIER:
http://pokechar.forum2go.nl/pokechar-th ... t2623.html



-HOOFDSTUK 1: DE VAL-
DOWNLOAD: http://ifile.it/9w5720v

Er was eens, in de grote, centrale stad genaamd Hilverchar, in het nog grotere land met de naam ‘PokeChar’, een groep mensen. Een geweldige groep mensen. Zij waren de drie koningen van het machtige land. Als eerste had je Seviper, de koning der ondertitels en encodes. De decoder van het machtige rijk, en tevens de oprichter van het land. Naast hem staat koning Max, koning der televisie, ondertitels en webdesign, met aan de andere kant koning Jodyza, de koning der websiteopbouw, PHP, MySQL en nog meer termen waar menig medemens nog nooit van gehoord heeft.

U hoort een verhaal over een van de grootste crisismomenten van het PokeChar-land.

‘Alles lijkt dik in orde in gemaakte gedeelte in het land,’ zegt Jodyza tevreden aan de grote vergadertafel, waar een grote Pokébal met een grote P in het midden, in het centrale punt van de tafel staat afgebeeld. ‘Bijna klaar om open te gooien. Morgen of overmorgen begin ik aan het back-uppen van de series van de landgenoten die op het forum staan.’
‘Oké, ik ben benieuwd hoe de reacties zullen zijn!’ roept Max ingespannen.
‘Jezus.’
Max kijkt naar Seviper, die op z’n mobiel naar het land kijkt. ‘Wat is er, Seviper?’
‘Wat denk je zelf. Moet je al die formulieren is zien bij de helpdesk,’ zegt Seviper gefrustreerd.
‘Toch niet wéér zo’n spammer?’
Max haalt een klein doosje uit zijn broekzak, waar hij een poosje mee schudt. Plots verschijnt er een luxe laptop met alles erop en eraan. Groot staat in beeld Windows 11 Ultimate pack. Max start de PokeBrowse op, welke automatisch naar de helpdesk van het land PokeChar gaat. Max kijkt de formulieren door.
‘Hoe vaak zouden we nog moeten zeggen dat HELP geen geschikte titel is voor een formulier?’ vraagt Max sarcastisch.
Seviper reageert wat chagrijniger. ‘Ik heb het helemaal gehad met die spammers.’
‘Ik zal Agent-347 wel even oppiepen om te vragen of hij het even kan oplossen,’ zegt Jodyza en loopt de kamer uit.
‘Goed Seviper, ik ga even op huis aan. Ik heb hier verder niet veel te doen. De overige series zal Jodyza verder afmaken deze week, dan kunnen die open. Voorlopig doen ze het maar met de series op het forum. Ik zal thuis nog even wat series invoeren in de database, en ze tegelijk uploaden op Megaupload,’ vertelt Max.
‘Ik zal nog wel wat afleveringen van seizoen 19 online zetten, pleur die er ook maar in,’ zegt Seviper.

Agent-347, afgekort Agent, loopt heen en weer door zijn kantoor. Hij wordt gestoord door geklop op zijn deur. ‘Binnen.’
‘Hé, Agent. Er is weer een spammer bezig in de helpdesk,’ zegt Jodyza.
‘Ik zal er zo naar kijken, ik maak even mijn blog af. Weet jij een passende titel?’
‘Uhm…’
Dan schrikken ze van een enorme knal. Er is veel lawaai buiten en er klinken overal sirenes. Seviper stormt het kantoor binnen.
‘Nooit van kloppen geho…’
‘Geen tijd! Ze vallen de downloadservers aan!’ roept Seviper.
‘Toch niet de server van Megaupload, toch?’ roept Jodyza geschokt over het lawaai heen.
‘Ik vrees het ergste..!’
Met z’n drieën rennen ze naar buiten de woesternij in. ‘Het is de FBI die de server van Megaupload bombardeerd! Dat kan niet!’ roept Jodyza.
Zo snel dat ze kwamen, verdwenen ze ook. Ze lieten een compleet verwoest gebouw achter, dat naast de PokeChar headquarters stond. Zonder te aarzelen pakt Jodyza zijn laptop uit zijn broekzak, en surft naar PokeChar.nl.
‘Nee…’
‘Wat?!’ zegt Seviper.
‘Alles… is weg. Alle bestanden. Alle series. Weg. Heel Megaupload ligt plat.’
Er verschijnt een grote afbeelding in beeld met het logo van de FBI.
Jodyza pakt snel zijn iPhone 8, en stuurt een bericht naar Max:
“Kom snel hierheen. Megaupload plat. Grootste crisis van PokeChar ooit.”

‘Wat moeten we nu? De leden worden gek!’ zegt Seviper.
‘De PokeChar helpdesk heeft nog nooit zoveel ongelezen emails gehad…’ zegt Max.
‘We kunnen snel zoeken naar een nieuwe server, dan upload ik alle series…’ maar Jodyza stopt midden in zijn zin. ‘No way.’
‘Wat?’ vraagt Max.
‘Ik heb niet geback-upt. Morgen zou ik beginnen… KUT!’ roept Jodyza.
‘Hoho, dit verhaal moet geschikt blijven voor alle leeftijden, hè,’ zegt Agent-347.
‘Oeps, sorry…’
‘We kunnen een nieuwe server zoeken voor de Pokémon afleveringen, die hebben we nog wel compleet,’ zegt Max.
‘Ik heb ook nog wel een aantal series op mijn harde schijf. En we kunnen de leden vragen voor series!’ roept Jodyza.
‘Jongens.’
‘Als jij zo even een topic daarvoor aanmaakt, dan maak ik wel een topic aan over Megaupload…’
‘Jongens!!’ roept Seviper door het gepraat heen.
‘Misschien is dit een prima moment voor een gloednieuw forum, PHPBB6-systeem,’ zegt Agent-347.
‘HEY!’
Na Seviper’s gil om aandacht, was het plots doodsstil.
‘Moeten we wel doorgaan…’ vraagt Seviper, ‘of een nog betere vraag: willen we wel doorgaan?’
Afbeelding

Plaats reactie