Echt Eng 0.o

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
Venusaur
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 304
Lid geworden op: 01-02-2012 23:04

Echt Eng 0.o

Bericht door Venusaur » 25-05-2012 20:59

http://creepypasta.wikia.com/wiki/Laven ... n_Syndrome
Ooit van gehoord ?
Afbeelding
Afbeelding

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 25-05-2012 21:04

Nee, niet echt. Maar het verbaasd me op een of andere manier niet dat zoiets kan voorkomen :wink:
Afbeelding

Afbeelding

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 25-05-2012 21:23

Ik kan je gerust stellen dit is niet waar. Hier heb ik meerdere argumenten voor, hier komt het lijstje:

1. Er is geen een toon te zijn die zelfmoord of enige verminking doey aanzetten. ook het inspreken van (geheime) zet niet aan tot mogelijke zelfmoord. Het is wel waar dat er in sommige muziekgenre meer tonen komen die als depressief worden erkent (metal, rock)

2. Dit is een oud gerucht in een nieuw jasje. Meestal werd het op muziek gegooid (dus echt muziek). Zo zou bijvoorbeeld "Stairway to haven" aanzetten tot satanisme. maar niet alleen Muziek werd vaak genoemd, ook films, theater, games en zelfs internet en tv.

Pokemon is een populair spel, wanneer iets populair is zijn er altijd mensen op zoek om het populaire minder populair te maken. Dat doen ze via geruchte die logisch klinken. En zo ook bij dit gerucht, Lavender's town theme is heel duister kwa muziek, dus een perfecte kandidaad voor een gerucht.

Maar nogmaals dit is niet waar!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Venusaur
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 304
Lid geworden op: 01-02-2012 23:04

Bericht door Venusaur » 25-05-2012 21:31

^
Je komt echt overtuigend over xd
Ik luister er zelf toch liever niet naar xd
Afbeelding
Afbeelding

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 26-05-2012 17:20

Waar ik wel last van heb als ik het geluid zacht heb staan en dan naar Lavender Town moet en dan weer weg ga heb ik wel hoofdpijn, maar zelfmoord neigingen? Nee, dat deuntje blijft wel in mijn hoofd hangen maar ik wordt er niet gek van.

EDIT: Ik heb nog even op internet gezocht en heb nog iets gevonden, er was in de Pokémon Toren een 'personage' in de eerste editie voor de Marowake geest. ''Buried Alive'' was dan de ''Final Boss'' van de toren ofzo, het probleem is dat als je daar op de laatste etage komt er ineens verschijnt: Buried Alive: You're... here
BA: I'm trapped...
BA:I'm lonely
BA: I'm so lonely
BA: Won't you join me?
Daarna volgt een gevecht dat je niet kan winnen, bij ''If Lose...'' neemt Buried Alive je mee in zijn graf en zegt'' Finally, Fresh meat.'' Daarna verschijnt er een ''Game Over'' scherm terwijl je op de achtergrond Buried Alive je pokemon character ziet verslinden.
Ik vind dit verhaal persoonlijk ook raar, veel geloof ik er niet van.
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

moonangel
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 402
Lid geworden op: 28-02-2010 10:20

Bericht door moonangel » 27-05-2012 15:09

Ik heb gister eventjes de muziekje geluisterd. Voornaamste is het geen prettige muziek om continue te gaan luisteren. Zelf jaren geleden vond ik die liedje niet prettig om te luisteren en nu nog steeds niet.

Je krijgt inderdaad een beetje hoofdpijn als je continue luistert.

En zoals Phantom al zei: de meeste zijn geruchten om iemand harde werk kapot te laten maken.
Sub: DN Angel, Black Rock Shooter

Afbeelding

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 27-05-2012 20:08

Ik zit nu het leidje te luisteren, maar dit leid voor mij niet naar zelfmoord neigingen. Het is gewoon behoorlijk irritant geluid, je krijgt er warm van en je krijgt er hoofdpijn.

Alleen ik vraag me af of ik het zo geheten 'very high sound'' kan horen 'want bij de reactie op youtube zijn ze dat er een constante hoge piep is. ik hoor die die piep op sommige stukken. en natuurlijk ben ik ook niet tussen de 7 en 12 jaar oud.

het doet me herrineren aan een aflevering waarbij brock verliefd word op een geest, ik denk dat die aflevering De Geest van Maiden's Peak heette.
Afbeelding

Mootjuh
Beginner
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 19-04-2012 22:10

Bericht door Mootjuh » 30-05-2012 20:05

Ah, the good old Lavender Town story, die zelfmoordpogingen zij nniet waar, don't worry. Anders zou Gamefreak allang al zijn opgepakt ofzo..

btw,

Childhood ruined in 3..2..1...

Afbeelding
Afbeelding

Machop
Advanced
Advanced
Berichten: 106
Lid geworden op: 28-04-2011 19:44

Bericht door Machop » 30-05-2012 20:32

dit is eigenlijk best wel waar :P
I ain't gonna be part of your system

Venusaur
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 304
Lid geworden op: 01-02-2012 23:04

Bericht door Venusaur » 31-05-2012 00:04

Wat is best wel raar ??
Die doden >
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie