Pokemon Drawing Tag

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
Plaats reactie
phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Pokemon Drawing Tag

Bericht door phantomra » 15-07-2012 14:29

Pokemon drawing tag, is een online spel dat je offline speelt (klinkt moeilijk maar wel logisch). Het is een spel waarbij je pokemons na tekend enkel bij naam of cijfer (voor het gemak nu enkel bij naam)

Dit is wat je moet doen:
1. Ga naar een site die je random Pokemon geeft.(er is een link onder in)
2. Bedek de kant waar bij je de plaatjes ziet. (bij de gegeven site krijg je er gratis en voor niks plaatjes bij (het is tegen de regels om de plaatjes te bekijken)
3. Teken de pokemon na alleen op basis van de naam/getal.
4. Scan het in, maak er een foto van en upload het zodat iedereen het kan zien.
5. Zoek vervolgens de volgende die de wedstrijd wilt doen.

Vooral het laatste punt is moeilijk, daarom zorg ik voor een lijstje met deelnemers van deze wedstrijd. PMetje naar mij om deel te nemen aan de wedstrijd!!!

Regels:
1. Het is verboden om op welke manier dan ook naar een plaatje te kijken.
2. Speel leuk, kraak niemand af op zijn of haar tekenkunsten.
3. Wacht op je beurt totdat je mag tekenen.
4. Meld netjes welke pokemon je hebt, dan kunnen andere ook zien of het een beetje lijkt.
5. Heb vooral plezier in de Wedstrijd.

TIPS: Doe voor de zekerheid meer pokemon, dat is leuker en ook overzichtelijker. Bij voorkeur 6 pokemon.

Als pokemon niet je ding is, mag je het gerust makelijker maken door een special soort pokemon (bijv. Gras) of door een special soort desk te pakken (bijv. Kanto desk).

De site waarop ik deze uitdaging heb gedaan: http://wyncorporation.com/pokemon/

Deelnemers:
Phantomra

Ik hoop dat jullie meedoen en dat jullie er ook van genieten.

P.S. ik heb er een filmpje van gemaakt maar dat hoeft niet. Gewoon een scan of een foto is genoeg om mee te doen.

Nu mijn deelnemers verslag (oeh, he's got serious :P )

Zoals ik al aan heb gegeven kan ik dus totaal niet tekenen, dat blijkt ook maar weer uit deze uitdaging.

Ik had 6 pokemon gekozen (zo ook de regel is)

1. Mageneton
2. Roselia
3. Miltank
4. Drifblim
5. Gorebyss
6. Marowak.

Ik had de national desk gekozen bij het doen van deze uitdaging.

Afbeelding

Van de 6 vind ik Marowak het best gelukt, daar stond alles op wat voor hem is. Gorebyss wist ik helemaal niet. zodoende een horsea.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Plaats reactie