Anime Stories

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 25-10-2012 22:11

The Mysterious End
Hoofdstuk 1: WHERE ARE THE EPISODES?

Al sinds het begin van The Mysterious Episode, houd één ding ons in de ban: WAAR ZIJN DE AFLEVERINGEN? Afleveringen die mysterieus bleken. Afleveringen die mensen konden laten verdwijnen of naar het verleden sturen. Afleveringen die mensen konden verbinden, of juist uit elkaar drijven. Één is zeker, ze moeten worden teruggevonden om alles te maken zoals het was. Maar er zijn meer problemen. Maar vergeet niet, één zoektocht, is groter dan dit alles, de zoektocht naar de afleveringen.

Flashback ‘’The Mysterious Episode’’
Een oud bootje zette land aan wal. Rieuwert stapte uit het bootje met een een oude tas om zijn schouder. Kefke komt aangelopen. ‘’Hey, kevingen, hoe is het jongen.’’ Rieuwert geeft zijn oude makker een handdruk. ‘’Hoe staat het ervoor in pokechar?’’ ‘’Goed,’’ zegt kevingen, ‘’Ik heb me geinplanteerd in het systeem van Sandor, dus u kunt rustig u gang gaan, Sandor word toch gezien als verdacht.’’
Einde Flashback

Na zo’n 8 seconden kreeg de lucht weer kleur. Ze waren weer terug in Pokecharland, terug waar ze hoorden. Snel rent john naar de dichtstbijzijnde prullenbak die hij vinden kan en haalt er een oude krant vandaag. Daar, helemaal boven in de hoek, stonde de datum 6 Oktober 2012. ‘’We zijn terug,’’ zegt John met een grote glimlach op zijn gezicht terwijl hij richting die anderen loopt. ‘’Welkom terug, jongens,’’ hoorde ze van achteren. Het was Max. ‘’Dit zijn echt momenten om te vieren,’’ zegt Robin die ook weer aan kwam lopen. ‘’Zulke vier moment zijn dit niet,’’ ze hoorden ineens een zware stem van achter hun. ‘’Mijn naam is Bertus van de pokemon Company. Wij hoorden dat jullie hier illegale .2 afleveringen houden.’’

Flashback ‘’The Mysterious Episode’’
Rieuwert sluipt de kamer binnen waar alle afleveringen liggen en legt zijn eigen versie van de aflevering, wat een .2 versie, naast de 3. Hij besloot dat het beter was om eerst alleen 3.2 te plaatsen om te kijken of het de beheerders opviel. Hij legt de aflevering ertussen en loopt de kamer uit.

Op een dag in pokecharland, liep Max door de kamer waar alle pokemon afleveringen lagen. Ze lagen netjes gesorteerd op aflevering nummer. 1-2-3-3.2-4. Alles leek normaal, maar wacht eens even, 3.2!?
Snel pakt Max de telefoon en belt Jodyza.
‘’Jodyza, er is iets vreemds bij de afleveringen’’
‘’Ik kom eraan’’

Vijf minuten later komt Jodyza aan in de kamer waar alle pokemon afleveringen liggen opgeslagen.
‘’Zie je het, er zit een fout tussen de afleveringen, hier zit een mysterieuze aflevering 3.2’’
Jodyza keek bedenkelijk.
‘’Het is vast een bug, die is morgen wel weer weg,’’ Zei hij.
Jodyza ging weer verder met waar hij mee bezig was en Max besloot het ook maar te laten rusten.

‘’Mooi,’’ dacht rieuwert en hij ging de kamer van de afleveringen weer in en verving alle afleveringen door een .2 versie. Hij haalde alle hele aflevering weg. ‘’Gewoon, omdat ik ze nodig heb,’’ zegt hij in zichzelf.
Einde Flashback

‘’Hoelang kennen wij elkaar nu al, Wario?’’ zegt Rieuwert terwijl hij voor een groot raam staat. ‘’Al sinds het begin van de legendarische wereld,’’ zegt Wario terwijl hij rieuwert aan kijkt. ‘’Precies… Echt ongelofelijk dat jullie wereld echt op een game lijkt, gewoon hoe alles is opgebouwd hier.’’ Rieuwert en Wario stonden voor een groot Raam in het Grootste kasteel die maar in Mario land te vinden waren. ‘’Is er iets wat ik moet doen?’’ vraagt Wario. ‘’Ja,’’ zegt Rieuwert, ‘’ Één paar weken terug heb ik in Pokecharland de legendarische pook der tijdschroeven omgedraait. Helaas vond iedereen elkaar en nu ben ik dus verbannen. Maar er zit op dit moment nog iemand vast in de romeinse tijd. Ik heb hier alle afleveringen bij mij die er maar in pokecharland te vinden zijn, als deze afleveringen op hun plaatst gezet worden, zal dennis terug keren. Ik zal willen vragen of jij deze aflevering bij je wil houden en ze wilt verstoppen.’’ Wario knikt. ‘’Weten ze niet dat ze hier zijn?’’ Rieuwert knikt. ‘’Nee, hun geloven dat er nieuwe Anime Story komt.’’

‘’Jullie worden verplicht deze afleveringen te vervangen door de gewone afleveringen binnen 2 weken, anders word getracht dat we pokechar moeten sluiten,’’ zegt Bertus.
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 26-10-2012 20:43

The Mysterious End
Hoofdstuk 2: When Ward Wakes UP

Flashback ‘’The Mysterious Episode
Max liep van het podium af, maar halverwege werd hij bijna omvergelopen door Ward.
‘’Doe rustig ward,’’ zegt Max.
‘’Oh sorry,’’ zegt Ward, ‘’maar ik heb echt belangrijk nieuws. Het is me gelukt om binnen in de kern van de zwarte schim, de man die afleveringen gestolen heeft, te komen. Het is Sandor. Ik weet waar hij zit.’’
‘’Wel ward, dat is heel goed van je, ik stuur er direct politie op af, doe maar net of je van niks weet en ga maar terug.’’


Ward loopt het gebouw van Sandor100 in.
‘’Ward, ik ben blij dat je terug bent, ik hoorde dat Pokecharland opnieuw geopent is,’’ zegt Sandor100.
‘’Zo iets hoor ik ook, baas, wat doen we nu?’’ vraagt Ward.
‘’We verklaren de oorlog aan max.’’
Er verschijnt een duivelse lach op Ward zijn gezicht.
Sandor100 pakt zijn geweer en stopt er een kogel in.
‘’We kunnen deze oorlog helaas niet beginnen met een verader,’’ zegt hij.
Hij richt zijn geweer richting ward.
‘’Ik moet eerst met deze verader afrekenen!’’
Hij schiet.

‘’ER IS GESCHOTEN, ONMIDDELLIJK NAAR BINNEN!’’ roept de politie die zich buiten voor het gebouw had verzameld.
De politie sloeg een ruit van het gebouw in en riep ‘’POLITIE, LAAT DAT WAPEN VALLEN!’’
Wat vooraf ging: Max keek in de pokemon videoruimte, maar alle afleveringen waren veranderd door een .2 versie. Omdat er afleveringen verdwenen besloot het pokechar beheer pokecharland te sluiten, maar Sander, Phantomra en bulba bleven. Sander werd ontvoerd door kevingen, die werkt voor Sandor100 (de man die pokecharland wil vernietigen), ward werkt daar als spion voor pokechar, maar daar kwam sandor100 helaas achter en ward werd neergeschoten.
Einde Flashback

Flashback ‘’The Old Story’’
‘’Waar is Ward?’’ Vraagt één van de Artsen aan Dokter Perry. ‘’Ik gok gewoon in zijn bed,’’ zegt Perry met een zachte glimlach. ‘’Ja, daar was ik dus net, het bed van Ward is weg.’’ ‘’Verhip,’’ zegt Perry, ‘’Dit is vast zijn werk.’’ Perry loopt naar de kamer van Ward en haalt zijn hand over zijn hoofd. ‘’Ga naar Agent Keffie en zeg dat hij hier is geweest en dat hij Ward heeft.’’

De dokter vertrekt met enige haast naar Agent Keffie. Als hij uit het zicht is verdwenen loopt Perry opnieuw naar de kamer van Ward, schuift zijn lege bed opzij en doet een luik open. Hij stapt erin en haalt Ward eruit. ‘’Sorry ward, ik moet dit doen van mijn nieuwe baas.’’ Hij legt Ward op het bed en rijd hem het Ziekenhuis uit.

Even later kwam Perry aan bij het huis van Sandor en drukte op de bel. Sandor deed los. ‘’Ah, Perry, wat leuk dat je er bent. Ik zie dat je Ward voor me hebt, nu kan de invasie echt beginnen.’’
Einde Flashback


Jodyza loopt naar het Pokechar ziekenhuis binnen, stopt bij de Ballie en zegt tegen de vrouw die erachter staat: ‘’Kunt u mij wijzen naar de kamer van Ward?’’ De Vrouw wijst de gang door en Jodyza loopt dezelfde route als hoe de vrouw hem gewezen heeft. Eenmaal bij de kamer aangekomen zag hij dat hij niet de enige was. Hij keek even naar Ward die nog altijd in Coma lag. ‘’Hoe heeft het zover kunnen komen? Wie had ooit gedacht dat hij Ward zou verraden.’’ ‘’Het is jammer dat het zover is gekomen,’’ zegt de Man en hij loopt weg. Opeens kreeg Jodyza gigantische ogen. Was dat Rieuwert niet?

‘’Er is goed nieuws,’’ Max komt de vergaderzaal binnen. ‘’Iemand heeft één van de zes verdwenen afleveringen teruggevonden. Het zit in dit pakje.’’ Max legt het pakje op tafel en haalt de aflevering eruit. ‘’Waar lag hij?’’ vraagt Jodyza direct. Max gaat zitten in zijn stoel. ‘’Hij is gevonden in Mario World. Er lag maar één helaas. De kans is groot dat Rieuwert ze heeft verspreid over de hele wereld.’’ Max staat op uit zijn stoel en maakt een kast met de naam: ‘’Afleveringen’’ open. Hij zoekt en haalt Aflevering 1.2 uit de kast. Op die plaats zet hij de normale Aflevering 1. ‘’We moeten nog 5 afleveringen zoeken in 10 dagen, de klus word niet makkelijk jongens’’

Flash Side Ways
‘’Opstaan, opstaan.’’ Ondertussen was Dennis al gewend aan dit geluid. 6 Weken. 6 Volle weken zat hij nu al bij de romeinen en hij moet zeggen, het leven daar valt hem best mee. Snel trekt hij zijn romeinse pak aan, pakt zijn schild en loopt naar buiten. Precies op dat moment veranderd de lucht in een witte kleur. Het duurde niet lang, maar zo’n acht seconden, maar daarna was de wereld voor hem veranderd. Waar was hij? Opeens ziet hij dat dat 2 mannen op paarden naar hem toe gereden worden. ‘’Waar ben ik?’’ vraagt dennis. ‘’Jongen, je bent bij de maya’s’’
Einde Flash Side Ways

Een dokter loopt de kamer van Ward binnen. Opeens hoort hij een heel hard geluid. Snel kijkt hij op Ward zijn meter. Hij zag dat ward zijn hart ineens heel snel sloeg. Hij draaide zich om richting ward en zag dat hij zijn ogen weer open deed. ‘’Waar ben ik?’’ vraagt ward zacht. De dokter krijgt een klein lachje op zijn gezicht. ‘’Je bent thuis, jongen,’’ zegt hij.

NOG 1 HOOFDSTUK TOT: The Mysterious End.
Status: 1/6 afleveringen
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

Plaats reactie