Anime Stories

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Anime Stories

Bericht door disneyxdtv2 » 26-09-2012 21:23

Goedenavond Pokecharleden,

Dit topic lijkt misschien op Pokechar Stories, maar het word totaal anders. Iedereen mag zijn of haar talent showen in dit topic, zolang het een beetje in de pokechar sfeer blijft. Natuurlijk kan ook niet topic niet zonder een paar regels:

1. In dit topic gelden natuurlijk de gewone pokechar regels. Deze zijn hier te vinden: klik
Wij benadrukken de regels GEEN 18+ en GEEN DISCRIMINATIE

2. Hoofdverhalen bestaan niet in dit topic. Je hoeft dus geen rekening te houden met andere verhalen.

3. De verhalen mogen gaan over alle Anima/Cartoons die pokechar heeft. De personages in je verhaal mogen dus ook Karakters uit Anime of cartoons zijn of gewoon eigen bedachte karakters.

4. Als jij hier een hoofdstuk plaatst van jou verhaal, mogen andere leden ze afmaken, jij mag zelf bepalen of je hier iets mee doet, of niet, anderen kunnen je hier dus niet toe verplichten. Als je echt wilt dat niemand je verhaal afmaakt, vermeld je dit boven of onder je verhaal ;).

5. Reageren op een leuk verhaal of gewoon feedback geven, dat mag natuurlijk altijd, maar hou het wel netjes. Verhalen die jij niet leuk vind, kunnen anderen wel leuk vinden. Hou hier rekening mee en kraak een verhaal niet af ;).

Goed, dit waren de regels :D, ik wens leden heel veel plezier met het bedenken van een mooi verhaal!! Veel succes ;)
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 26-09-2012 23:21

The old story
Hoofdstuk 7: "I hate Raichu"

flashback "the old story"
"Dit is een dondersteen dennis, ik wil dat je deze steen naar Jodyza brengt," zegt Max tegen dennis terwijl hij dennis de steen. Dennis gaat op pad richting Jodyza. "je mag Hopen dat ik deze steen niet laat vallen jongen," zegt hij tegen zijn pikachu die naast met loopt. Ineens kijkt dennis zijn ogen uit als hij ziet dat zijn steen weg is. Hij kijkt naast zich en ziet dat zijn pikachu wit oplicht. "Oh, chips, chips chips," zegt dennis. Als pikachu stopt met gloeien zegt dennis: "Nee, toch? Ik haat Raichu"
Einde flashback

"Iedereen is vergeten wie hij is." Rieuwert lacht. "Welke datum is het vandaag, kevin?" vraagt Rieuwert. kevingen kijkt op de kalender. "Het is zover baas." Rieuwert lacht in zichzelf. Snel loopt hij naar buiten en rent naar de Pokechar haven. Er meert net op dat moment een bootje aan. Een jongen stapt uit. "Ben ik hier goed?" vraagt de jongen. "Ja, welkom in pokecharland. Mijn naam is Rieuwert, wat is jou naam?" "Mijn naam, is Eeveemaster" Zegt de jongen. Rieuwert begint te lachen in zichzelf en dieuwt eeveemaster terug de boot. Hij gebaard naar de kapitein dat hij weg moet varen. "Dingen gaan verander" zegt Rieuwert met een grote lach op zijn gezicht
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 28-09-2012 15:37

The Old Story
Hoofdstuk 8: ‘’I live on Broadway’’


Flash sideways
Er stonden honderden mensen voor dranghekken. Achter het hek ligt een lange rode loper die uitstrekt tot ver in de grootste zaal die er op broadway te vinden is. Zometeen zal een van de grootste broadway sterren in de geschiedenis naar binnen lopen om de première van zijn leven te spelen. Er komt een auto aangereden. Hij stopt voor het begin van de rode loper. De chauffeur stapt uit en doet de zijkant van de wagen los, waarna er een jongen met een zonnebril op uit stapt. Iedereen achter de dranghekken begint te schreeuwen van Enthousiasme. De man loopt over de rode loper en het publiek word steeds enthousiaster. ‘’Wouter, wouter,’’ schreeuwt een man hem van achteren aan. De man draait zich om. ‘’Hey, mijn artiestennaam is Wouterzilla!!!’’
Einde Flash Sideways

‘’Ik wil je extra bescherming geven, Dennis’’ zegt John, ‘’Ik ben bang dat ze je Pikachu komen halen.’’ Dennis zakt door zijn knieën. ‘’Niet alweer?’’ vraagt hij met tranen in zijn ogen aan john. ‘’Rieuwert is terug, hij wil naar de Pook der tijdsschroeven, hij wil terug naar het oude Pokechar.’’ ‘’Waarom doen jullie dat niks,’’ vraagt Dennis verbaasd. ‘’We hebben spion Kefke naar Rieuwert gestuurd, hij houd ons op de hoogte.’’ ‘’Waarom willen ze mij…..’’ Dennis werd in zijn zin onderbroken door John. ‘’Stil eens,’’ John kijkt in het rond. ‘’Hoor je dat ook?’’ Dennis knikt nee. Een aantal seconden hoort dennis het vreemde geluid ook. Hij kijkt in het rond, terwijl de lucht wit oplicht. Het duurde niet lang, maar zo’n 8 seconden. Toen de lucht weer een normale kleur begon te krijgen, was John verdwenen. Zijn Pikachu stond nog wel steeds naast hem. Hij bedacht zich geen moment en rende richting Max.

Flash Sideways
Wouter komt de kleedkamer ingelopen. ‘’Ik ben blij dat iedereen genoten heeft van de show,’’ zegt hij terwijl de producent naar hem toegelopen komt. ‘’We zijn gevraagd om in Amsterdam op te treden,’’ zegt Producten. ‘’Dat heb je toch niet gedaan, he?’’ zegt Wouter met een frons op zijn gezicht. De producent knikt. ‘’Ja, we kregen er veel geld voor! Je vliegtuig vertrekt morgen,’’ De producent verlaat de kamer en wouter blijft met een scheef gezicht achter.
Einde Flash Sideways

‘’Max, John is ineens verdwenen.’’ Begint Dennis het gesprek. Max knikt. ‘’Er zijn heel veel mensen verdwenen en er komen er nog meer! Gelukkig is er een manier om het te stoppen.’’ Max loopt zijn huis binnen en pakt een steen. ‘’Ik wil dat je dit niet laat vallen, dennis, als je het laat vallen, dan zullen er ernstige gevolgen zijn, begrepen?’’ dennis knikt. "Dit is een dondersteen, dennis, ik wil dat je deze steen naar Jodyza brengt," zegt Max tegen dennis terwijl hij dennis de steen geeft. Dennis gaat op pad richting Jodyza. "je mag Hopen dat ik deze steen niet laat vallen jongen," zegt hij tegen zijn pikachu die naast met loopt. Ineens kijkt dennis zijn ogen uit als hij ziet dat zijn steen weg is. Hij kijkt naast zich en ziet dat zijn pikachu wit oplicht. "Oh, chips, chips chips," zegt dennis. Als pikachu stopt met gloeien zegt dennis: "Nee, toch? Ik haat Raichu"

Flash Sideways
De volgende avond zat Wouter op zijn hotel kamer in Amsterdam. Hij had geen zin om ook nog eens te koken, dus besloot hij wat van de plaatselijke afhaalchinees te halen. Hij liep de chinees binnen. ‘’Welkom bij afhaalchinees Kefketje, kan ik u helpen?’’ ‘’Ja, ik wil graag 2 porties loempia’s,’’ zegt Wouter. Hij kijkt de man achter de ballie aan. ‘’Ken ik u van iets?’’ vraagt Wouter. "Nee, ik niet jou kennen. Naam van mij is Kefke. Ik net in nederland zijn, maar ik wel leren gaan hoor" Zegt de Man. ‘’Ach nee, dan ken ik jou niet, mijn naam is wouter,’’ zegt Wouter terwijl kefke gebaard dat de Loempia’s klaar zijn. ‘’Aangenaam te maken kennis, wouter,’’ zegt kefke, ‘’Nog fijne avond.’’ Wouter loopt de deur uit en botst daar tegen een man op. ‘’Oh sorry,’’ zegt Wouter. Het ID van de man is op straat gevallen. ‘’Ah, John is mooie naam,’’ zegt Wouter terwijl hij zijn ID oppakt. ‘’Dankuwel,’’ Zegt de Man.
Einde Flashsideways
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 28-09-2012 23:50

Medemogelijk gemaakt door: http://pokemonspecialstorynl.weebly.com/

Dit verhaal mag door niemand anders afgemaakt worden buiten mezelf.

'The Dark Chosen One.'

Inleiding.

Ik werd wakker op de grond. Ik was ergens tussen de bergen. Ik had weeral hoofdpijn. Het was dus weer gebeurd. Mijn slechte kant waarschijnlijk nam mijn lichaam over. Wat niet bepaald leuk is. Mijn eevee lag gewond naast me. Als ik nu eens wist waar ik was zou ik zo een Pokémoncenter kunnen vinden. Jullie vragen jullie waarschijnlijk af wat ik hier allemaal zit te zeggen? Nou, ik ben dus een jongen, 15 jarige jongen zelfs. Heb bruin haar, blauwe ogen. Mijn naam? Mijn naam is Tyler. Ik ben niet echt een trainer en beschouw eevee meer als mijn beste vriend. En door 1 of andere vreemde rede evolueert hij als ik veranderd maar veranderd hij daarna terug. Ik namelijk 3 kanten, Mijn gewone kant, mijn duivelse en mijn goede. Als ik naar mijn Duivelse kant ga, wordt mijn eevee Umbreon, naar mijn Goede kant wordt het Espeon. Dat is dus mijn probleem. Maar op een dag kom ik erachter waarom ik verander.

Wordt Vervolgd.
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 29-09-2012 12:05

Medemogelijk gemaakt door: http://pokemonspecialstorynl.weebly.com/

Dit verhaal mag door niemand anders afgemaakt worden buiten mezelf.

'The Dark Chosen One.'

Hoofdstuk 1: De geheimzinnige man.

Tyler was op weg om wat boodschappen te doen voor zijn ouders. Zijn eevee zat op z'n schouder. Waar hij bijna altijd zit. Tyler woonde in de Johto regio in Goldenrod City. Hij kende zijn eevee al vanaf hij een kleuter was, langer dan 10 jaar dus. Tyler was dus een gewone jongen met school, vrienden, en natuurlijk.... meisjes. Alleen is Tyler niet zo normaal als het lijkt. Hij heeft namelijk 2 kanten die soms z'n lichaam overnemen. En hij heringert zich er niets van. Hij heeft ook geen flauw idee hoe hij zijn beide kanten kan bedwingen. En van Pokemongevechten houdt hij niet echt. Hij vecht namelijk nooit met zijn eevee. 'Pokémon zijn vrienden' is zijn motto. Hij zag dat het al bijna 6 uur was dus begon hij te lopen voor de winkel sloot. Maar plots botste hij tegen een man aan. Tyler viel met zijn eevee op de grond.
'Sorry.' Zei Tyler meteen maar voor hij het nog kon zeggen gaf de man zijn hand en hielp Tyler om recht te staan.
'Ik had beter moeten uitkijken.....' Zei Tyler treuzelend.
'Niet erg.' Zei de man. 'Kan iedereen overkomen en er zijn toch geen gewonden?' De man glimlachte maar toch vond Tyler hem nog vreemd. De man had een groene sweater aan met een groene muts. Voor de rest een gewone blauwe jeansbroek. De man stapte dan weg. En toen Tyler bij de winkel aankwam, was de winkel dus gesloten. Nu moest hij het dus nog thuis uitleggen hoe dat kwam.... ;)

Wordt Vervolgd...
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 29-09-2012 12:54

Medemogelijk gemaakt door: http://pokemonspecialstorynl.weebly.com/

Dit verhaal mag door niemand anders afgemaakt worden buiten mezelf.

'The Dark Chosen One.'

Hoofdstuk 2: Tyler's eerste gevecht.

Tyler kwam aan op school. Het was 1 september dus de eerste schooldag. Mike en Kevin waren aan't wachten op hem bij de schoolpoort. Mike en Kevin waren elk op reis dus Tyler heeft ze 2 maanden niet meer gezien. Mike was naar Hoenn en Kevin naar Uvema*. Tyler bleef gewoon hier in Johto. Niet dat hij geen pret had hier.... Ok, hij verveelde zich dood. Tyler was trouwens de enige van de 3 die al een Pokémon had. Mike en Kevin waren daar best jaloers voor. Kevin is altijd al Tylers beste vriend geweest, nou ja, beste menselijke vriend. Tyler kent Kevin al van toen ze nog maar 3 waren. Da's best een lange tijd. Mike kwam er maar 2 jaar geleden bij. Hij woonde eerst in de Hoenn Regio.
Toen de bel ging, gingen ze naar de klas. 1ste 2 lessen waren saai. Wiskunde....2 uur. Dus ja, saai. Het 3de uur was een stuk leuker. Voor de meeste dan.Niet bepaald voor Tyler. 3de uur ging over Pokémon Gevechten. De lerares was Whitney; de gymleader van Goldenrod City. Ze was een toffe lerares. Dat was het enige dat deze les echt leuk maakte, vond Tyler. Na wat voorstellen (de nieuwe leerlingen) moesten ze ieder om de beurt vechten. De leerlingen zonder Pokémon (dat waren best veel) moesten een Pokémon huren. De mensen met Pokémon moesten die van hun dus gebruiken.
'Ok, ik ga 2 willekeurige namen zeggen, die moeten vechten.' Zei Whitney. Tyler hoopte zo hard dat zijn naam niet gezegd werd.
'Ok, de namen zijn....' Begon Whitney. 'Tyler en Max.'
Tyler moest dus wat hij echt spijtig vond. En Max is het soort 'pestkop' dat Tyler al jaren treitert. Max en Tyler stonden op het strijdveld dat op het buitenplein stond. Tijdens de pauze mogen leerlingen die al een Pokémon hebben, hier vechten. Dat mag in de meeste scholen niet. Eevee stond dus klaar en Max gebruikte zijn Pokémon. Ja, hij was 1 van de weinige met een eige Pokémon. Zijn Pokémon was een Aipom.
'Ok, ik tel af en op 3 beginnen jullie, ok?' Zei Whitney. Tyler en Max knikte allebei. 'Ok, 1...2...3...nu' Riep ze dan.
Tyler wist niet wat hij moest doen. Hij had nog nooit gevochten. Dit is het 1ste jaar dat ze bij 'Pokémonkennis' echt moeten vechten. Andere jaren is pure theorie. Max wist wel wat te doen en liet Aipom meteen swift doen dat goed raakte. Nu wist Tyler het zeker niet meer. Hij wilde niet verliezen. Zeker niet als heel de klas keek. Maar hoe zou hij moeten winnen? 'Tackle' Riep Tyler dan maar. Maar de Tackle miste. Aipom raakte Eevee dan keihard met een Focus Punch. Eevee was bijna K.O. En voor Tyler het wist.... Werd Eevee al geraakt door een Quick Attack. Eevee was K.O. en Max had dit gevecht dus gewonnen. Tyler raapte Eevee op. Iedereen lachte hem uit, behalve Kevin en Mike. Zij lachte niet. Tyler liep weg met zijn eevee in zijn armen en zijn tranen konden niet tegengehouden worden...

Wordt Vervolgd...


*Uvema is zelfverzonnenregio die een rol speelt in mijn verhalen op http://pokemonspecialstorynl.weebly.com/
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 29-09-2012 14:24

In the Missing Pieces zullen onbeantwoorde vragen over ‘’the Mysterious Episode’’ worden behandeld en beantwoord.

THE MISSING PIECES
The Mysterious Episode
Hoofdstuk 10: What Happened to the episodes

Rieuwert sluipt de kamer binnen waar alle afleveringen liggen en legt zijn eigen versie van de aflevering, wat een .2 versie, naast de 3. Hij besloot dat het beter was om eerst alleen 3.2 te plaatsen om te kijken of het de beheerders opviel. Hij legt de aflevering ertussen en loopt de kamer uit.

Op een dag in pokecharland, liep Max door de kamer waar alle pokemon afleveringen lagen. Ze lagen netjes gesorteerd op aflevering nummer. 1-2-3-3.2-4. Alles leek normaal, maar wacht eens even, 3.2!?
Snel pakt Max de telefoon en belt Jodyza.
‘’Jodyza, er is iets vreemds bij de afleveringen’’
‘’Ik kom eraan’’

Vijf minuten later komt Jodyza aan in de kamer waar alle pokemon afleveringen liggen opgeslagen.
‘’Zie je het, er zit een fout tussen de afleveringen, hier zit een mysterieuze aflevering 3.2’’
Jodyza keek bedenkelijk.
‘’Het is vast een bug, die is morgen wel weer weg,’’ Zei hij.
Jodyza ging weer verder met waar hij mee bezig was en Max besloot het ook maar te laten rusten.

‘’Mooi,’’ dacht rieuwert en hij ging de kamer van de afleveringen weer in en verving alle afleveringen door een .2 versie. Hij haalde alle hele aflevering weg. ‘’Gewoon, omdat ik ze nodig heb,’’ zegt hij in zichzelf.

in de volgende missing pieces zal weer een vraag worden opgelost, zorg dat je hem niet mist :)
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 29-09-2012 17:12

The Old Story
Hoofdstuk 9: What Dennis did.

Flash sideways
‘’Wil je ruilen?’’ zegt een jongen tegen een andere terwijl hij pokemon kaarten in zijn handen heeft. ‘’Snel, leg ze weg, hij komt eraan,’’ zegt de andere. Meneer John komt de klas binnen gelopen. ‘’’Wat stop je daar nu net weg?’’ vraagt hij aan de jongen, terwijl hij zijn Kaarten weer tevoorschijn haalt. ‘’Amai, pokemon kaarten, die heb ik ook nog verzameld,’’ zegt John. ‘’Gelooft u in Pokemons?’’ vraagt een andere jongen aan John. ‘’Luister jongen, het is onmogelijk dat er pokemons bestaan.’’ ‘’maar meneer, gelooft u dan niet dat er een verborgen eiland op de wereld is?’’ John knikt Nee. ‘’Het is onmogelijk dat er nog eilanden bestaan, laat staan dat daar pokemons op leven.’’
Einde Flash Sideways

‘’Raichu,’’ Raichu trok een sip gezicht toen hij Dennis zijn reactie zag. ‘’Oh Raichu, ik hou nu niet minder van jou, het kwam alleen heel onverwachts, voor mij ben je nog altijd de zelfde Pikachu.’’ Raichu springt van blijdschap in de armen van Dennis. Ineens werd alles wit voor dennis zijn ogen en hij verdween spoorloos.

Flash sideways
‘’Goedenmiddag, u kijkt naar een extra nieuwsuitzending in verband met een Raichu die zou zijn gespot in Amsterd…..’’ John drukt de tv uit. ‘’Gelooft u het nu nog niet meneer?’’ schreeuwt een jongetje uit de klas. ‘’Nee, ik geloof dat soort verhalen niet, wat ik wel geloof is dat er vroeger grote helden leefden en over één van die helden, gaan we vandaag praten. We gaan het vandaag hebben over Leonardo Grapefruit. Hij was een belangrijke man in het leger van de romeinen. Hij was namelijk opperhoofd van het leger, maar in een van zijn belangrijke gevechten, verdween hij spoorloos. Op die dag, viel het romeinse rijk.’’
Einde Flash sideways

Dennis doet zijn ogen weer open. Hij was ineens in een hele andere wereld. Hij zag mannen op paarden op hem afkomen. ‘’Het is een germaan,’’ hoorde hij ze zeggen. ‘’Als hij een germaan is, dan is hij wel heel verdwaald. Neem hem mee, misschien wil Augustus hem wel gebruiken gebruiken voor het leger.’’ Een beetje verbaasd van wat hij hoorde tilden de mannen, die eruit zagen als Romeinen, hem op de kar.

Een grote houten deur sloeg open. ‘’Keizer, we vonden hem langs de weg, ik denk dat hij wel geschikt is als soldaat.’’ Keizer Augustus loopt in de richting van dennis. ‘’Wat is zijn naam?’’ vraagt hij. ‘’Mij.. Mijn naam is dennis,’’ zegt hij beangstigend. ‘’Dat is geen naam voor een romeinse soldaat, jongen. Vanaf nu draag jij de naam Leonardo Grapefruit. Goed, jongens, geef hem een outfit en laat hem mee vechten.

Dennis was een beetje bang. Hoe moest hij nu met een zwaard vechten? Hij had het immers nog nooit gedaan! En hoe kon hij ineens bij de romeinen zijn? Er waren nog veel vragen die beantwoord moesten worden, maar één ding wist hij zeker. Zijn Raichu was verdwenen, waar kon hij zijn?

Raichu keek naar dennis. Ineens werd alles voor zijn ogen wit. Het duurde niet lang, maar zo’n 8 seconden, maar hierna was hij niet meer in pokechar land. Hij liep in een grote stad die hij nog nooit had gezien. Hij keek om zich heen. Hij vond het niks dat iedereen hem zo aan zat te kijken. Na een aantal minuten stond een grote camera ploeg op hem gericht. ‘’Goedenmiddag, u kijkt naar een extra nieuwsuitzending in verband met een Raichu die zou zijn gespot in Amsterd…..’’ Oh oh, dacht Raichu. Dit is niet goed!!


‘’Opstaan iedereen.’’ De leger commandant wekte iedereen en liep toen naar dennis. ‘’Goedenmorgen Leonardo, hier is je legeruitrusting, trek dit aan. Over vijf minuten verzamelen we met zijn alleen op het grote plein hier voor. Dennis trok de legerkleding aan en vertrok naar het plein. ‘’Oke, we gaan eerst 50 rondjes om het kamp rennen.’’ Oh nee, dacht dennis.

Flash sideways
Wat was het weer een hectische lesdag voor john. Hij had geen zin om te kopen vanavond, dus besloot hij chinees te halen. Hij liep naar de deur van de chinees, maar precies op dat moment stapt er een andere man naar buiten. ‘’Oh sorry,’’ zegt man, terwijl john op de grond valt. De man ziet dat John’s ID is gevallen en raapt hem op. ‘’U heet dus john? Mooie naam! Mijn naam is Wouter!’’
Einde Flash Sideways

Zal dennis ooit weer thuis komen en moet hij echt in het leger vechten? Je hoort het de Volgende keer!
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 01-10-2012 21:40

What happend in Rome. (special the mysterious episode serie)
Hoofdstuk 1: "I am your leader" 

What happend in Rome is een speciale reeks van een paar hoofdstukken die gebasseerd zijn op de verhalen uit de mysterious episode serie (The mysterious episode, the old story en het toekomstige: The anime story). De hoofdstukken zijn zo gebouwd dat je ze niet nodig hebt voor de hoofdverhalen uit de serie. Je kunt het zien als een soort extra.

"Wij zijn een groots volk. Wij winnen telkens van alle soorten volken in de wereld en op deze manier nemen wij de wereld in onze macht. Steeds meer macht, daar draait het om in onze beschaving." de legerleider spreekt zijn leger toe, waar sinds kort ook dennis deel van uit maakt. "Oke, we winnen van de germanen, AANVALLEN!!!" Het leger van de leger commendant vallen de germanen aan, die net op dat moment een aanval hadden geplant.

"Het was weer een mooi gevecht Leonardo." Dennis knikt. "Je bent een groots vechterbaas jongen. Ik wil binnenkort stoppen met mijn baan als commendant en zou willen vragen of jij die functie van mij wil overnemen? Het vergt natuurlijk veel tijd, maar het is een mooie baan" Dennis kijkt verbaasd en zegt meteen uit volle borst: "JAAAAA!!" "Geweldig jongen" Dit is wat dennis altijd al wilde. "Wij hebben jou een eigen naam gegeven, maar omdat je nu legerbaas word, mag je je eigen naam kiezen, heb je nog voorkeuren?" Ik zal graag Aerocool willen heten." Ineens werd hun gesprek verstoord. "DE GERMANEN KOMEN"

Hoe het verder gaat hoor je in het volgende hoofdstuk van dit extra verhaal.
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 01-10-2012 23:12

Medemogelijk gemaakt door: http://pokemonspecialstorynl.weebly.com/

Dit verhaal mag door niemand anders afgemaakt worden buiten mezelf.

'The Dark Chosen One.'

Hoofdstuk 3: Het nieuwe meisje.

Daar liep Tyler dus met zijn Umbreon naast hem. Eigenlijk is het niet bepaald Tyler meer. Hij is weer in zijn duistere vorm. Hij deed een gevecht 2 steden verderop. Het was nacht trouwens. En Maandag 10 september 2012. De andere trainer gebruikte een goedgetrainde Charizard. Maar dat was geen partij voor deze duistere Tyler. Zijn Umbreon deed een Shadow Claw, hij ging zo snel dat Charizard onmogelijk kon ontwijken. De Charizard viel op de grond. De Shadow Claw deed veel schade en Charizard kon niet meer vliegen. Zijn vleugel was gekneusd. 'STOP! Riep de andere trainer. Maar Tyler had geen genade. De Umbreon bleef aanvallen en Tyler lachte, lachte hard zelfs. Als zijn duistere kant, was hij helemaal anders dan als de gewone Tyler. Deze was Tyler niet meer. Dit was meer een koudbloedig monster. Toen ging Tyler met Umbreon weg....

De volgende ochtend (Dinsdag 11 september 2012) lag Tyler in zijn bed met Eevee naast hem. Tyler herringerde zich niets van zijn verandering. Toen hij opstond en aan de keukentafel ging zitten met een kom Combee Pops, zag hij op het nieuws dat er een Pokémon met trainer flink waren toegetakeld door een trainer met een Umbreon. Tyler wist meteen dat hij het was. Hij haatte die kant van hem. Ookal kon hij er niets aan doen. De goede kant, komt eigenlijk haast nooit. Als er wel een goede is. Tyler zag gewoon een een filmpje van een Trainer met paarse kleren aan met een Espeon die iemand hielp. En de trainer leek op hem. Maar of het hem was, is nog onduidelijk. Tyler liep snel naar school voor hij te laat kwam, maar hij kwam op tijd. Mike en Kevin waren er al. Ze waren al op weg naar de klas dus Tyler was nog zeker niet te laat. Toen ze in de klas waren, zei de leraar eerst 'Leerlingen, we heben een nieuwe leerling vandaag in de klas. Ze komt uit Sinnoh en kwam gisteren pas aan, daarom is ze hier nu pas.' Het was dus een meisje. Het meisje kwam de klas binnen, ze had blond lang haar. Blauwe ogen. Tyler keek naar haar. 'Wow...' Dacht hij.
'Mijn naam is Kimberly.' Zei ze. De leraar wees haar een plaats aan. De plaats was voor Tyler. Tyler probeerde zich te concentreren op de les. Alleen lukte het niet goed. Hij kon zijn ogen maar niet afhouden van Kimberly. Die wel aandachtig de les volgde.

Na school ging Tyler nog eve naar de stad om wat Pokémonvoer te halen voor zijn eevee. Die haalde hij altijd in een Pokémonspeciaalzaak en niet in de Pokémart. Tyler zag Kimberly in de winkel. Hij verstopte zich eve in het hoekje. Opeens stond Kimberly achter hem en Tyler verschoot.
'Hey, jij zit hier toch ook op school he?' Vroeg ze.
'Ja, mijn naam is Tyler.' Zei Tyler zenuwachtig.
'Mijn naam is Kimberly, we hadden daarstraks elkaar nog niet echt ontmoet he?' Vroeg ze.
'Nee, niet echt.' Antwoorde ze. Ze keek naar eevee.
'Ok, die eevee is echt schattig.' Zei ze heel vrolijk. 'Wil je een gevecht houden tegen mijn Eevee?'
Tyler dacht er even over na. Normaal doet hij niet aan gevechten. Hij wilde nee zeggen maar zei 'Ok, is goed.' Waarom zei hij dat nu? Hij verliest toch Sowiezo. Maar ja, een gevecht wordt het dus...

Wordt Vervolgd...
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Plaats reactie