Saddest Serie/Movie moments. (KAN SPOILERS BEVATTEN)

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
Plaats reactie
eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Saddest Serie/Movie moments. (KAN SPOILERS BEVATTEN)

Bericht door eeveemaster » 12-04-2013 00:16

Kennen jullie zo'n moment in series of films waarbij jullie je tranen in moesten houden of echt begonnen te huilen? Of gewoon die je triestig vond? Of gewoon momenten die je maar niet kan vergeten? Kan je ze hier delen en over discusieren! Van elke serie/film mag (Anime en Real Life series dus)

Ik begin alvast en ja, er zijn er wel wat.

----------------------------------spoiler--------------------------------------------------
Als eerste wil ik een scene laten zien van The Vampire Diaries 1x14. Elena, Stefan en Damon probeerde dus Katherine uit de tombe te bevrijden die er zogezegd al jaren in zit. Damon is verliefd op haar. Eindelijk krijgen ze de tombe open en dan blijkt het dat ze er niet in is. Ik vond dit echt zielig voor Damon. Al die moeite voor niets.


----------------------------------------spoiler--------------------------------------------
Weer een scene uit The Vampire Diaries. Alaric, stiefvader/voogd van Elena wordt veranderd in een Original Vampier. Of toch bijna. Alaric wilt de verandering niet voltooien dus besluit hij om te sterven. Als je namelijk geen mensenbloed drinkt na je gestorven bent met vampierbloed in je, dan sterf je. Dit moment is emotioneel voor iedereen. Voor Caroline, Tyler, Meredith, Elena, Stefan en Damon, etc.. Damon en Alaric waren beste vrienden en ze hebben dus ook hun laatste gesprek. De rede waarom ik dit zo emotioneel vind is omdat Alaric ALTIJD al mijn favorite personage was. En Dalaric wasm ijn favoriete ship (Damon + Alaric) als vrienden.
deel 1


-----------------------------------spoiler-------------------------------------------------
Deze scene is ook van The Vampire Diaries (ik ben zo verslaafd xd). Alaric was dus dus veranderd naar Original en wilde alle vampiers doden. Hij vecht met Damon. Elena en Matt hebben een autoongeluk en belanden in het water waardoor Elena sterft. Omdat Elena sterft, sterft Alaric dus ook (was een vloek). Alaric sterft in de armen van Damon. Daarna neemt de geest van Alaric afscheid van Jeremy.



--------------------------------spoiler-------------------------------------------------
Weer een scene van The Vampire Diaries (ik moet echt afkicken xd). Damon had een discussie met Stefan, Elena, etc.. om hun dode familieleden en vrienden te herdenken door Japanse kaarsen/balonnen in de lucht te laten vliegen. Damon gaat zitten bij het graf van Alaric. Deze scene was ook ontroerend. Vooral omdat namen genoemd werden van geliefde personages.





Dit is het momenteel. Ik heb er nog maar dit is wel genoeg voor nu :)

xRobin
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Plaats reactie