PokeChar gaat binnenkort verhuizen! [03-12-'11]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

PokeChar gaat binnenkort verhuizen! [03-12-'11]

Bericht door Jodyza » 03-12-2011 21:40

POKECHAR.WEBS.COM -> POKECHAR.NL - Pokechar gaat binnenkort echt verhuizen naar PokeChar.nl! De site heeft altijd nog op Webs.com gestaan, maar de komende tijd gaat dat veranderen. Binnen enkele dagen zul je waarschijnlijk al op de nieuwe verbeterde PokeChar komen op PokeChar.nl. Hiervoor moet de site binnenkort wel even een tijdje offline, dus kijk daar niet van op. We hopen het zo beperkt mogelijk te houden maar we willen wel dat alles goed gaat, dus we nemen de tijd die we nodig hebben. De pagina's die nu op nog op pokechar.webs.com staan, zullen worden vervangen door doorverwijzingen naar de pagina op het nieuwe domein. We hebben besloten om te verhuizen omdat Webs.com niet meer aan onze eisen kon voldoen. De site werd als het ware te groot en te traag voor Webs.com.

Rikkeyboy
Berichten: 3
Lid geworden op: 12-10-2011 17:09

Bericht door Rikkeyboy » 04-12-2011 10:30

Jullie kunnen het beter via wix.com doen. Ik heb het ook een keer geprobeerd via webs, maar wix is veel beter!

Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

Bericht door Jodyza » 04-12-2011 13:00

We gaan weg bij webs.com, we verhuizen naar een echte webhost toe. Waarvoor we ook een klein bedrag moeten betalen, maar voor jullie betekend dat dat er absoluut geen reclame meer op PokeChar staat. En voor ons betekend het dat de site veel makkelijkker te bewerken is. We willen vooral onze eigen layout kunnen gebruiken en niet steeds bijna over de maandelijkse bandbreedte heen gaan.
Om ons te helpen de site online te houden, er staat een kleine dorneerknop op PokeChar

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 04-12-2011 21:01

Wix.com is precies hetzelfde als Webs, alleen dan met flash. Ook deze site zit bomvol reclame en hier willen we vanaf. Bovendien hebben we PHP nodig.
Afbeelding

Karnemelk
Beginner
Beginner
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-12-2011 15:22

mega

Bericht door Karnemelk » 05-12-2011 15:25

blijft het op de nieuwe site wel via Megavideo/Megaupload gaan? :)
Afbeelding

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Re: mega

Bericht door Max » 05-12-2011 15:38

Karnemelk schreef:blijft het op de nieuwe site wel via Megavideo/Megaupload gaan? :)
Jep voorlopig wel, hoewel we er momenteel naar streven zoveel mogelijk op MultiUpload te uploaden (waar je gewoon MegaUpload aan kunt klikken). We hebben wel al een aantal keer een server aangeboden gekregen om onze afleveringen op te zetten (geen wachttijden, geen limieten, e.d.), alleen hier zijn we nog niet over uit.
Afbeelding

Karnemelk
Beginner
Beginner
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-12-2011 15:22

Re: mega

Bericht door Karnemelk » 05-12-2011 15:46

Max schreef:
Karnemelk schreef:blijft het op de nieuwe site wel via Megavideo/Megaupload gaan? :)
Jep voorlopig wel, hoewel we er momenteel naar streven zoveel mogelijk op MultiUpload te uploaden (waar je gewoon MegaUpload aan kunt klikken). We hebben wel al een aantal keer een server aangeboden gekregen om onze afleveringen op te zetten (geen wachttijden, geen limieten, e.d.), alleen hier zijn we nog niet over uit.
Is bij MultiUpload ook een functie dat je hem online kan kijken zonder dat je de aflevering hoeft te downloaden, ik kijk de afleveringen namelijk vaak via de ps3 en dan doe ik gewoon megavideo aanklikken en kan ik het meteen op mijn tv kijken:)
Afbeelding

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Re: mega

Bericht door Max » 05-12-2011 16:23

Karnemelk schreef:
Max schreef:
Karnemelk schreef:blijft het op de nieuwe site wel via Megavideo/Megaupload gaan? :)
Jep voorlopig wel, hoewel we er momenteel naar streven zoveel mogelijk op MultiUpload te uploaden (waar je gewoon MegaUpload aan kunt klikken). We hebben wel al een aantal keer een server aangeboden gekregen om onze afleveringen op te zetten (geen wachttijden, geen limieten, e.d.), alleen hier zijn we nog niet over uit.
Is bij MultiUpload ook een functie dat je hem online kan kijken zonder dat je de aflevering hoeft te downloaden, ik kijk de afleveringen namelijk vaak via de ps3 en dan doe ik gewoon megavideo aanklikken en kan ik het meteen op mijn tv kijken:)
Ook MegaVideo blijft beschikbaar ;)
Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Re: mega

Bericht door pikachu112 » 05-12-2011 18:32

Karnemelk schreef:
Max schreef:
Karnemelk schreef:blijft het op de nieuwe site wel via Megavideo/Megaupload gaan? :)
Jep voorlopig wel, hoewel we er momenteel naar streven zoveel mogelijk op MultiUpload te uploaden (waar je gewoon MegaUpload aan kunt klikken). We hebben wel al een aantal keer een server aangeboden gekregen om onze afleveringen op te zetten (geen wachttijden, geen limieten, e.d.), alleen hier zijn we nog niet over uit.
Is bij MultiUpload ook een functie dat je hem online kan kijken zonder dat je de aflevering hoeft te downloaden, ik kijk de afleveringen namelijk vaak via de ps3 en dan doe ik gewoon megavideo aanklikken en kan ik het meteen op mijn tv kijken:)
zo als max zegt
klik op een aflevering klik dan op megauploade
en klik dan op Bekijk op Megavideo

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 05-12-2011 19:26

Ho even. Zodra we verhuist zijn zal dit iets anders werken, maar ik blijf erbij: online kijken blijft beschikbaar!
Afbeelding

Plaats reactie