Verhuizing compleet! [01-01-'12]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Verhuizing compleet! [01-01-'12]

Bericht door Max » 02-01-2012 00:40

POKECHAR.nl - Het nieuwe jaar is begonnen, en meteen is er goed nieuws. Na wat ongemakkelijkheden is de verhuizing helemaal geslaagd. Er zijn een hoop aantal nieuwe dingen, en hieronder staan een aantal belangrijke dingen opgesomd:

- CONTACT | Er is een nieuwe manier om ons te bereiken. Ga voor meer informatie naar http://www.pokechar.nl/contact. Voor alle algemene vragen kan je mailen naar info@pokechar.nl.

- PHP | De gehele website is geherprogrammeerd door Jodyza. Fouten kunnen er natuurlijk altijd nog zijn. Hiervoor mail je naar webmaster@pokechar.nl. Verder een groot applaus voor Jodyza!

- FORUM | Zoals je misschien hebt opgemerkt, werkte de ranglintjes en userbars tijdelijk niet. Dit is opgelost. Zie jij de afbeeldingen nog steeds niet? Druk dan op CTRL + F5 of leeg je browser cache.

- DOWNLOADS | Dit is de grootste update. Elke aflevering, film en special heeft nu een eigen pagina. Hierop staan een aantal nieuwe functies.
Bedankt-knop: Klik hierop om de encoder te bedanken! Dit is om encoders te motiveren en om te checken wie er nou eigenlijk blij is met zijn/haar encode.
Leuk/Niet leuk: Je kunt stemmen per aflevering! Vind je de serie leuk? En hoe is de kwaliteit van de encode (is het beeld goed, en dergelijke). Stem, en help de overige leden! Maar let op: misbruik wordt bestraft! Wees eerlijk maar blijf vriendelijk.
Online kijken: Megavideo is nu geïntegreerd in de PokeChar website! Probeer het uit en klik hier. Veel afleveringen hebben nog geen Kijk Online-knop. Deze worden zo snel mogelijk toegevoegd.
Comments: binnenkort komt er op elke afleveringpagina een commentsectie, waar je berichtjes kunt plaatsen!

- OVERIGE SERIES | Dit wordt het grootste project waar we nu mee bezig zijn. Hier hebben we jullie hulp bij nodig. Wij gaan zoveel mogelijk overige series op onze site zetten, zodat deze rechtstreeks te downloaden zijn vanaf PokeChar, zonder tussenkomst van het forum. Hierdoor krijgen veel downloads gegarandeerd ook veel meer views! Binnenkort komt er een mogelijkheid zodat iedereen zijn of haar serie kan toevoegen. Dit kan wel nog eventjes duren, nader bericht hierover volgt binnenkort. Op dit moment voegen wij de, naar onze mening, beste series van PokeChar toe. Dit duurt nog even, ook hierover: nader bericht volgt.


Verder zijn er nog kleine dingetjes veranderd, die zien jullie vanzelf wel. Zo is ook de derde Mystery Dungeon-special op de site gekomen. Leden van de PokeChar Genzai! konden hier in oktober al van genieten.

Tot zover, veel plezier!
Afbeelding

Kefke
Encoder
Encoder
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-07-2011 17:16

Bericht door Kefke » 02-01-2012 00:49

Goed werk jongens!
Een groot applaus voor al jullie harde werk van de afgelopen weken :P
Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 02-01-2012 01:00

goede werk het word beter en beter

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 02-01-2012 01:11

geweldig, ik applaudisseer, maar ondertussen hoop ik dat dit nog niet het einde van de show betekent.

vooral die bedankt knop is een "geniale" vinding (dit is de eerste site waarop ik zoiets vind).

echt goed werk!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 02-01-2012 01:13

phantomra schreef:geweldig, ik applaudisseer, maar ondertussen hoop ik dat dit nog niet het einde van de show betekent.

vooral die bedankt knop is een "geniale" vinding (dit is de eerste site waarop ik zoiets vind).

echt goed werk!
Eigen creatie van mij! Haha. Dit is zeker NIET het einde van de show! We zijn nog hard bezig!!
Afbeelding

Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

Bericht door Jodyza » 02-01-2012 01:16

Ik ben er dan ook al sinds de herfstvakantie mee bezig. Dus al 2 en een halve maand! Het grootste deel daarvan komt nog online. Dat deel was dan ook het meeste werk. Het is bijna klaar, dat kan ik al wel vast zeggen.

Ester
Encoder
Encoder
Berichten: 411
Lid geworden op: 21-10-2009 11:35

Bericht door Ester » 02-01-2012 10:24

Super! Het lijkt wel of de site nu sneller is dan eerst! :D
En thanks voor de nieuwe seizoen 1 afleveringen!!
Oktober Pokemon X & Y! :D

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 02-01-2012 16:19

aerocool, ik heb je berichtje even verwijderd. We proberen dit op te lossen, gaat alleen erg moeilijk. We moeten leden niet op ideeën brengen xD zoals gezegd, misbruik wordt bestraft! En dat kan wel, haha.

Ester, dat was ook inderdaad de bedoeling haha! Bedankt voor je berichtje =)
Afbeelding

Thbioo
Advanced
Advanced
Berichten: 92
Lid geworden op: 04-11-2010 19:07

Bericht door Thbioo » 02-01-2012 16:24

Erg mooie verandering, al over na gedacht om van forumhost te veranderen of nog steeds niet? haha :)

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 02-01-2012 16:29

Dit jaar!

Thbioo is back in town? xD
Afbeelding

Plaats reactie