Megaupload Offline [19-01-'12]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Dylan
Moderator
Moderator
Berichten: 278
Lid geworden op: 21-10-2009 15:37

Bericht door Dylan » 19-01-2012 22:05

Jodyza schreef:Het probleem voor PokeChar is dat we niet zeker weten of we alle bestanden van Pokémon nog wel hebben! Ik heb een deel, Max heeft een deel en Seviper heeft een deel, maar we weten ook niet of we alles hebben.

Dit is natuurlijk echt verschikkelijk voor alles wat we eraan hebben gedaan. En we hadden het net compleet! Ook verschrikkelijk zonde van alle andere uploads van alle encoders.

Ik was zelf van plante beginnen met het overgrote deel van het forum te downloaden. Helaas wilde ik daar MORGEN mee beginnen... :shock:
Geen zorgen, ik heb alle afleveringen op mijn pc staan op s02e26 na dan...

Maar wel egt zwaar en zwaar klote, aangezien et hele forum en pokechar gebaseerd is op megaupload...
Afbeelding

Kefke
Encoder
Encoder
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-07-2011 17:16

Bericht door Kefke » 19-01-2012 22:07

eeveemaster schreef:Kefke, betekent dit dan dat ik op The Vampire Diaries en The Secret Circle een lange tijd moet w8en?
Die series doe ik nog verder, maar dan wel via multiupload zolang die nog werkt. :wink:
Dat is van elk maar 1 aflevering per week dus dat heb ik er nog voor over :)
Maar voor de andere series moet je niet direct grote updates verwachten.
Misschien nog de eerste episode van Alcatraz maar dat zien we nog wel...
Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 19-01-2012 22:10

Ok. xD
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Kikker_v11
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 19-06-2010 13:42

Bericht door Kikker_v11 » 19-01-2012 22:11

Nja, ik heb hier nooit echt veel gedownload moet ik zeggen. (Van enkele series een aflevering hier en daar) Maar ik vind het ook echt stom dat jullie nu alles misschien gewoon kwijt zijn!!

Ik vind dat we nu vooral aan Pokémon moeten denken, nee? Kan er geen lijst komen met wie welke aflevering nog heeft ofzoiets? Als MegaUpload in maart niet terug online is, zou ik terug beginnen met uploaden (of nog later; misschien komt er een rechtzaak...). Maar dat gaat veel werk kosten...

Alleszins geen wanhoopsklachten beginnen versturen naar eender wie he mensen! Stel je voor dat MegaUpload terug online komt, maar ze alles van PokeChar er dan afhalen ofzo!!
Afbeelding

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 19-01-2012 22:17

Dat is jammer van al die uploads, alleen het is natuurlijk aan een ene kant wel logische. Bedrijven willen juist dat die upload servers weg gaan vanwege auteursrechtelijke schending.

Ik download het liefs via megaupload omdat er dan geen captcha is met megaupload. Maar er zijn nog een paar file-servers die ook geen captcha hebben zoals Multiupload (nu mijn favorieten). Waar ik van dan download uploading.com en mediafire zonder captcha (andere file-servers cramit, filesonic, rapishare, fileserve, depositfiles, uploadstation, hotfile, wupload, filejungle en filepost etc.

Ook zou ik de Seizoenen van Pokemon wel willen uploaden op Multi-upload (of andere file-servers als het nodig is). Ik heb alles tot en met Pokemon Black en White 21.
Afbeelding

Kikker_v11
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 19-06-2010 13:42

Bericht door Kikker_v11 » 19-01-2012 22:25

@Sarnagon: Bedoel je dat je alle Pokemon-afleveringen van PokeChar op je pc hebt opgeslagen tot daar? Dat zou heel goed nieuws zijn, want de mods hebben waarschijnlijk niet àlle afleveringen...
Afbeelding

Jeanz
Encoder
Encoder
Berichten: 848
Lid geworden op: 13-10-2009 21:23

Bericht door Jeanz » 19-01-2012 22:25

Jodyza schreef:Het probleem voor PokeChar is dat we niet zeker weten of we alle bestanden van Pokémon nog wel hebben! Ik heb een deel, Max heeft een deel en Seviper heeft een deel, maar we weten ook niet of we alles hebben.

Dit is natuurlijk echt verschikkelijk voor alles wat we eraan hebben gedaan. En we hadden het net compleet! Ook verschrikkelijk zonde van alle andere uploads van alle encoders.

Ik was zelf van plante beginnen met het overgrote deel van het forum te downloaden. Helaas wilde ik daar MORGEN mee beginnen... :shock:
Hierover moet je je geen zorgen maken, ik heb alle Pokémon afleveringen gedownload, en gisteren heb ik de updates gedownload dus hier kan ik jullie wel mee helpen ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

domi162
Encoder
Encoder
Berichten: 240
Lid geworden op: 06-11-2009 15:02

Bericht door domi162 » 19-01-2012 22:26

ah mooi, dan zijn we die tenminste niet kwijt..
Maar de rest van het Forum dan..
Hoe zit het met die afleveringen?
Momenteel ben ik bezig met Yu-Gi-Oh! seizoen 1 en 2 om te zetten in HQ.
Ondertitel projecten:
MegaMan Star Force en MegaMan NT Warrior,
TMNT 2003,
Inazuma Eleven en Inazuma Eleven Go,
Medabots,
Digimon,
En Doctor Who!

Kefke
Encoder
Encoder
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-07-2011 17:16

Bericht door Kefke » 19-01-2012 22:31

domi162 schreef:ah mooi, dan zijn we die tenminste niet kwijt..
Maar de rest van het Forum dan..
Hoe zit het met die afleveringen?
Dat wordt afleveringen bijeensprokkelen.
Maar zou elke encoder zijn afleveringen niet op harde schijf bijhouden?
Afbeelding

domi162
Encoder
Encoder
Berichten: 240
Lid geworden op: 06-11-2009 15:02

Bericht door domi162 » 19-01-2012 22:32

Kefke schreef: Dat wordt afleveringen bijeensprokkelen.
Maar zou elke encoder zijn afleveringen niet op harde schijf bijhouden?
De meeste misschien wel, en anders zijn er ook wel veel mensen die het gedownload hebben.
Momenteel ben ik bezig met Yu-Gi-Oh! seizoen 1 en 2 om te zetten in HQ.
Ondertitel projecten:
MegaMan Star Force en MegaMan NT Warrior,
TMNT 2003,
Inazuma Eleven en Inazuma Eleven Go,
Medabots,
Digimon,
En Doctor Who!

Plaats reactie