Vorderingen PokeChar [21-01-'12]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Plaats reactie
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Vorderingen PokeChar [21-01-'12]

Bericht door Max » 21-01-2012 18:33

POKECHAR.nl - We zijn op het moment bezig met de vorderingen. We zijn aardig op weg.

Pokémon is dus helemaal compleet in handen van PokeChar webmasters en partners. Deze zal volledig terugkeren op Multiupload.

De overige series zullen door jullie leden moeten worden geüpload. Meer informatie vind je hier:
http://pokechar.forum2go.nl/wie-heeft-w ... t2474.html

We zijn hard bezig met het heruploaden, waarvan Pokémon onze eerste prioriteit heeft. Hierna komen de overige series: deze komen direct op de site, zonder tussenkomt van het forum. Het is dus in feite niet nodig om deze op het forum te zetten. Mocht je dit wel willen, kan je een mail sturen naar forum@pokechar.nl, en dan kan je je oude topic weer terugkrijgen. Dit doen we alleen op verzoek. Topics met Multiuploadlinks kunnen sowieso weer terug.
We gaan Pokémon per seizoen weer online zetten, zet op de site voor meer informatie.

Wat betreft games: op het forum zijn deze met ingang van vandaag verboden op het forum. Op de site komen ze wel terug. Heb jij de Pokémon Games/Muziek/Manga nog op je computer? Upload het op Multiupload.com, en stuur de links naar downloads@pokechar.nl! Bedankt!

Verder zullen er nieuwe downloadknoppen komen met meerdere servers, welke beschikbaar worden gesteld door Multiupload. Even voor de goede orde: wij accepteren alleen links van Multiupload!

Real-Life films en series die niet voor kinderen bedoeld zijn, zijn tijdelijk verboden.

Tot zover, tot snel! We houden jullie op de hoogte!
Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 21-01-2012 18:40

ik heb met Jodyza afgesproken dat ik backups maak
van alle pokemon films+afleveringen die op pokechar online komen
Jodyza heeft me email adres dat is de snelste maneer om me te bereiken
mocht het weer gebeuren ;)

Ester
Encoder
Encoder
Berichten: 411
Lid geworden op: 21-10-2009 11:35

Bericht door Ester » 21-01-2012 20:29

Over nieuwe HQ afleveringen, die eerst nog niet op de website stonden..
Worden deze nu geupload of de oudere versies nog?
Anders zitten jullie oudere versies te uploaden terwijl de nieuwere HQ versies geupload kunnen worden? :)
Oktober Pokemon X & Y! :D

Plaats reactie