PokeChar 1 APRIL [01-04-'12]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

PokeChar 1 APRIL [01-04-'12]

Bericht door Jodyza » 01-04-2012 19:08

Kijk op PokeChar.nl!

Video met dank aan aerocool

PokeChar 5 jaar jubileum topic!

Al met al was het voor ons wel lachen en vooral over hoe het allemaal verliep. Als eerste kregen we steunbetuigingen, daarna ontstonden er bedenkingen, later dachten mensen dat WIJ in de maling werden genomen, en weer later moest Machop doordrammen dat het een grap was. En nog weer later "Jullie moeten bekennen morgen is het 2 april!" Ik heb er smakelijk om gelachen hoe serieus mensen zijn over dit soort dingen *shock*! En hoe fanatiek sommige mensen zijn om hun gelijk te krijgen. Ter informatie, de DigiChar lay-out zelf was in oktober 2011, 6 maanden geleden, al bijna af :)!

Voor mensen die het niet hebben gezien was er ook nog een kleine hint door Seviper gisteravond, waar iedereen overheen heeft gelezen: "Ik ben: mentaal oververmoeid, rondom geshockt en natuurlijk één angstig probleem, ronduit irritant, lastig." Denk maar even goed na wat de hint was. In de tussentijd is het topic "Zeer belangrijke mededeling over PokeChar" helemaal volgespamt en hebben we ondertussen 21 pagina's vol met in totaal 300 berichten en hadden we gisteravond een nieuw bezoekersrecord gehaald op het forum: "Grootst aantal gebruikers online was 28 op Za 31 Mrt 2012 23:11"

Verder wil ik jullie nog even meededelen dat DigiChar binnenkort te bereiken is onder http://digichar.pokechar.nl/ daar zal de DigiChar lay-out komen te staan voor de fans. :P

Mensen vergeet ook niet dat we dit met alle plezier voor jullie doen, maar jullie moeten rekening houden dat wij ook een leven hebben, wij zitten niet 24/7 aan de site te werken. Wij zijn niet 24/7 aan het uploaden. Wij staan niet 24/7 klaar voor jullie. Wij hebben ook wel eens een dag/week dat we er helemaal geen zin in hebben, dat gebeurd op elke site. Wat wij soms wel een eens missen is de waardering voor sommige dingen die we doen. [Hint: Nu is jullie kans. :P]

Maar wat... Wat nou als het echt offline had gemoeten...

Vergeet PokeChar niet te feliciteren met het 5 jarige jubileum!


Een bericht van Max over de grap:


Jongens ik heb me kapot gelachen dit weekend. Al die berichten, zelfs 'dreigementen' die we via de mail ontvingen dat PokeChar terug moest komen. Jullie moeten weten dat het hier natuurlijk niet op ging. Waar het wel om ging, zie PokeChar.nl.
Ik vond het super leuk om te doen, vooral omdat het inderdaad in oktober 2011 al begonnen was.
Ik heb mijn verhaaltje al gedaan op de homepage van PokeChar. Het enige wat ik nog wil zeggen: was het nou echt zo ondoorzichting? :P

Ohja... Disney XD blijft gewoon op tv. Lol, 1 april.


Een bericht van Seviper over de grap:


Het is 1 april vandaag en hoewel veel leden dat toch wisten, kwam de klap voor de leden gister de 1e uren keihard aan. PokeChar weg en nu? Het was bijna zielig om te zien hoeveel mensen er wanhopig raakte van de offlinehaling van PokeChar. Gelukkig voor jullie was het een 1 april grap.

Gisteren toen het dreigde om toch vroegtijdig verraden te worden, heb ik op verzoek van Jodyza toch nog geprobeerd om jullie er toch bij om de tuin te lijden. Lukte nog aardig, want we konden jullie eerst nog laten geloven of iemand anders ons erin had laten luizen. Toch is het nog gelukt om het pas echt op 1 april wisten de meeste pas echt dat het een 1 april grap is.

Vele zeiden en zeggen ook dat de grap is verpest, in tegendeel dus, want echt heel veel van jullie geloofde in eerste instantie dat PokeChar verdwenen was. Maar uiteindelijk vieren we nu ons vijf jarig bestaan.

Ik had vijf jaar geleden nooit gedacht dat ik zo'n grote site had kunnen maken. Al vijf jaar ben ik aan het encoden en subben. Toch had ik het nooit gered zonder alle geweldige mensen die mij geholpen hebben, ik zal ze even benoemen.

Ik wil vooral Max en Jorpor bedanken, terwijl ik me vooral richtte op de encodes en een beetje modereerde op het forum, regelde Max alle andere dingen, dat vind ik knap en daar heb ik zeer veel respect voor. Goede vriend van me geworden. Jorpor, zoals vroeger was, was mijn allereerste moderator, iemand die er dus ook al echt vanaf het begin van mijn PokeChar-jaren bijzit, tegenwoordig ondersteunt hij mij achter de schermen enorm en beschouw ik hem als één van mijn beste en dierbaarste vrienden.

Verder wil ik natuurlijk onze 'nieuweling' Jodyza bedanken, die heeft zich echt in zeer korte tijd ontpopt tot een betere webmaster dan ik ooit geweest ben, geweldig vind ik dat, ook een goede vriend!

Voor de rest bedankt ik de volgende mensen, mijn matties: Agent-347, Dylan, Natasja, Jeanz, Zer0Z14, Phu (voor wie hem nog kennen), jullie willen niet weten hoeveel dingen jullie voor me hebben betekend in mijn leven!

Verder staat mijn raadseltje nog over, vind mijn geheime code! En nu weer fris beginnen aan een nieuw PokeChar-jaar.


Een bericht van Kevin13 over de grap:


Zoals vanmiddag al gezegd ook van mij nog een reactie. Ook ik heb namelijk hartelijk mee gelachen om jullie reacties. Wat jullie niet weten is namelijk dat ik ook in het complot zat!

Een aantal dagen voor de grap heeft Jodyza mij alles verteld. Zoals te lezen is was hij was al maanden vantevoren begonnen met het maken van DigiChar. Ik was geschokt toen ik het zag, een volledige kopie van PokeChar! Ik help de crew vaker met het testen van dingen en ook deze keer bood ik mijn hulp weer aan.

De DigiChar site zou natuurlijk niks zijn zonder dat je er Digimon afleveringen kan downloaden. Daarom heb ik alle afleveringpagina's aangemaakt terwijl Jodyza de afleveringen op iFile uploadde. Vervolgens heb ik nog een aantal plaatjes voor 'Wie is deze Digimon?' gemaakt. Zoals ik al zei ben ik tester, dus voordat DigiChar online ging heb ik alles nog eens nagekeken. Toen kon het online... :D

Jodyza zette toen de onderhoudspagina er op, terwijl hij DigiChar online zette in plaats van PokeChar. Toen nog het bericht op het forum en de grap kon van start. Jullie reacties waren stuk voor stuk geweldig!! Ik heb me doodgelachen. Op 31 maart 's avonds heb ik velen nog proberen om te praten door te doen alsof die mail van een hater zou kunnen zijn.

Al met al was het een super grap, jammer dat sommige 'm te snel moesten verpesten. Ik wil hierbij mijn complimenten geven aan de crew, en vooral aan Jodyza voor het bedenken van de grap. Enne, volgend jaar meteen goed nadenken, hè leden. xD

Ik sluit mijn bericht af met het feliciteren van PokeChar, aangezien de site vandaag vijf jaar bestaat! :D


Een bericht van aerocool over de grap:


Ik vond dit een goede grap.
Ik zelf was er in het begin ook ingetrapt.
15 min later zij max op MSN dat het een grap was.
Dus later zat ik in het complot.
En ik speelde gerust lekker mee en probeerde mensen om de tuin te leiden.
Vooral toen mensen die al dachten dat het een grap was wist ik ook weer van de spoor te hallen.
Maar helaas lukte dat niet bij iedereen :P.
op PCTV (DCTV) chat begonnen mensen te vragen waar ze pokemon konden zien,
toen met overleg met max gaf ik de website van pokemon313.
Om zo geen bezoekers kwijt te raken.
Want op pokemon313 ging ik ook bekend maken dat het om een grap ging.
En mijn PM werd ook vol gespamd (door mensen noem geen namen) die wisten dat ik op ifile alle afleveringen van pokemon had geupload of ik ze een link wilde sturen
Ik vind het een zeer geslaagde grap.
En pokemon313 heeft door deze grap ook meer bezoekers gehad.
Zaterdag 20 en vandaag (zondag) 25

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 01-04-2012 19:08

1 APRIL!

MRDammann
Verbannen
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-08-2010 12:15

Bericht door MRDammann » 01-04-2012 19:18

Leuk filmpje en goed bedacht! En niet te vergeten goed de spanning opgebouwd!

moonangel
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 402
Lid geworden op: 28-02-2010 10:20

Bericht door moonangel » 01-04-2012 19:26

Heel leuk ik had het bijna niet verwacht dat een grap was maar ik kwam erachter bij de fake lol
Sub: DN Angel, Black Rock Shooter

Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 01-04-2012 19:31

om eerlijk te zijn ik was zelf er ook ingetrapt
maar 15 min later zij max dat het een grap was

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 01-04-2012 19:32

Dit heeft Max me dus gisteren gestuurd.
Idd een verdomd een goede reden
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 01-04-2012 19:33

applaus voor pokechar!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 01-04-2012 19:36

Ow ja willen jullie deze 1 april video allemaal like.
Dan zien we hoeveel mensen onze actie steunen.
Voor meer infomatie kijk nu pokechar.nl

Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

Bericht door Jodyza » 01-04-2012 20:09

Al met al was het voor ons wel lachen en vooral over hoe het allemaal verliep. Als eerste kregen we steunbetuigingen, daarna ontstonden er bedenkingen, later dachten mensen dat WIJ in de maling werden genomen, en weer later moest Machop doordrammen dat het een grap was. En nog weer later "Jullie moeten bekennen morgen is het 2 april!" Ik heb er smakelijk om gelachen hoe serieus mensen zijn over dit soort dingen *shock*! En hoe fanatiek sommige mensen zijn om hun gelijk te krijgen. Ter informatie, de DigiChar lay-out zelf was in oktober 2011, 6 maanden geleden, al bijna af :)!

Voor mensen die het niet hebben gezien was er ook nog een kleine hint door Seviper gisteravond, waar iedereen overheen heeft gelezen: "Ik ben: mentaal oververmoeid, rondom geshockt en natuurlijk één angstig probleem, ronduit irritant, lastig." Denk maar even goed na wat de hint was. In de tussentijd is het topic "Zeer belangrijke mededeling over PokeChar" helemaal volgespamt en hebben we ondertussen 21 pagina's vol met in totaal 300 berichten en hadden we gisteravond een nieuw bezoekersrecord gehaald op het forum: "Grootst aantal gebruikers online was 28 op Za 31 Mrt 2012 23:11"

Verder wil ik jullie nog even meededelen dat DigiChar binnenkort te bereiken is onder http://digichar.pokechar.nl/ daar zal de DigiChar lay-out komen te staan voor de fans. :P

Mensen vergeet ook niet dat we dit met alle plezier voor jullie doen, maar jullie moeten rekening houden dat wij ook een leven hebben, wij zitten niet 24/7 aan de site te werken. Wij zijn niet 24/7 aan het uploaden. Wij staan niet 24/7 klaar voor jullie. Wij hebben ook wel eens een dag/week dat we er helemaal geen zin in hebben, dat gebeurd op elke site. Wat wij soms wel een eens missen is de waardering voor sommige dingen die we doen. [Hint: Nu is jullie kans. :P]

Maar wat... Wat nou als het echt offline had gemoeten...

Vergeet PokeChar niet te feliciteren met het 5 jarige jubileum!

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 01-04-2012 20:09

Zoals vanmiddag al gezegd ook van mij nog een reactie. Ook ik heb namelijk hartelijk meegelachen om jullie reacties. Wat jullie niet weten is namelijk dat ik ook in het complot zat!

Een aantal dagen voor de grap heeft Jodyza mij alles verteld. Zoals te lezen is was hij was al maanden vantevoren begonnen met het maken van DigiChar. Ik was geschokt toen ik het zag, een volledige kopie van PokeChar! Ik help de crew vaker met het testen van dingen en ook deze keer bood ik mijn hulp weer aan.

De DigiChar site zou natuurlijk niks zijn zonder dat je er Digimon afleveringen kan downloaden. Daarom heb ik alle afleveringpagina's aangemaakt terwijl Jodyza de afleveringen op iFile uploadde. Vervolgens heb ik nog een aantal plaatjes voor 'Wie is deze Digimon?' gemaakt. Zoals ik al zei ben ik tester, dus voordat DigiChar online ging heb ik alles nog eens nagekeken. Toen kon het online... :D

Jodyza zette toen de onderhoudspagina er op, terwijl hij DigiChar online zette in plaats van PokeChar. Toen nog het bericht op het forum en de grap kon van start. Jullie reacties waren stuk voor stuk geweldig!! Ik heb me doodgelachen. Op 31 maart 's avonds heb ik velen nog proberen om te praten door te doen alsof die mail van een hater zou kunnen zijn.

Al met al was het een super grap, jammer dat sommige 'm te snel moesten verpesten. Ik wil hierbij mijn complimenten geven aan de crew, en vooral aan Jodyza voor het bedenken van de grap. Enne, volgend jaar meteen goed nadenken, hè leden. xD

Ik sluit mijn bericht af met het feliciteren van PokeChar, aangezien de site vandaag vijf jaar bestaat! :D
Afbeelding

Plaats reactie