Pokémon Black 2/White 2 Trailer in Anime-stijl [16-05-'12]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Cold Trainer
Gym Leader
Gym Leader
Berichten: 715
Lid geworden op: 21-02-2010 14:58

Bericht door Cold Trainer » 28-05-2012 20:12

true, howel ik de SS en HG trailer wel goed vondt
All Encodings: 1%

My encodings

megavipersnake
Berichten: 10
Lid geworden op: 06-11-2011 19:07

Offtopic : Ash's Counterpart in de games

Bericht door megavipersnake » 21-07-2012 11:31

offtopic:
Alhoewel Ash geen hoofdrol heeft in de games en er dus ook niet in voorkomt heeft hij wel een zogenaamde gamecounterpart genaamd Red. Er zijn wat gelijkenis tussen de twee op te merken niet alleen qua uiterlijk (de pet en jas al je terug kijkt naar de gen I & II games (Red,Bleu,Yellow & Gold, Silver,Crystal). Ze hebben allebei hun oorsprong in Pallet Town maar hun reden dat ze geintresserd zijn in pokémon is heel anders ook de leeftijd is verschillend. Ash start zijn reis toen hij 10 was omdat hij dan zijn starter Pokémon kon ontvangen en kan meedoen aan de officiele pokémon League Kampioenschap ( inclusief het uitdagen van gym leaders). Ash zijn droom is een Pokémon meester worden. Red daarentegen start zijn pokémon reis op 11 jarige leeftijd Red is volgens de handleiding van de games Red, Yellow, & Blue versies, kreeg red een interesse in pokémon toen nadat zijn beste vriend Blue (Gary's counterpart) stopt met hem te spelen en een pestkop werd. De rest weet wel iedereen wat er dan gebeurt. De meeste denken toch dat Red & Ash dezelfde persoon zijn omdat zijn beide een Pikachu bezitten denk maar aan de HG/SS games als je hem tegenkomt en wanneer je pokémon Yellow speelt. In werkelijkheid is de Pikachu van Red gebaseerd op Ash zijn Pikachu.
Sorry voor dit lang offtopic gebrabbel maar ik dacht dat ik wat eens wat duidelijkheid kwam geven dat hoewel Ash niet in de games voorkwam dat er wel een counterpart gebasseerd op hem voorkwam. Ik heb de Informatie van Bulbapedia (De Pokémon wiki) gelezen en afgehaald hier is de link naar de beschrijving Red:
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Red_%28game%29

Plaats reactie