Geslaagde PokeChar meeting

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 30-06-2012 23:20

Ik ben net een 20 min geleden thuis gekomen.
En het was een super meeting.
en max namens mij ook erg bedankt want we hebben met ze 2je een zeer leuke meeting opgezegt.
En Seviper ik had het gisteren op msn gedaan maar dan ook nog even hier BEDANKT VOOR DE DVD.
En ook natuurlijk bedankt voor de gezelligheid iedereen
En Renny van harte gefeliciteerd met het winnen van de Quiz,
we hadden ook een DVD voor jullie maar dat zijn we vergeten te geven als jullie in PM of mail naar max@pokechar.nl jullie adres dan stuurt max jullie een DVD op.
Ik zal morgen foto's posten alleen zijn het er niet veel.
Omdat ik meer gefilmd heb en ook geen tijd voor heb gehad. xd

sarnagon schreef:P.S Verwijder a.u.b alle film fragementen van mij, alvast bedankt, ik hoop dat je er begrip voor hebt.
Max gaat de video monteren dus dat komt hooperluk goed.
ik hoop niet dat je dan in beeld staat bij belangrijke stuken.
Leuk dat jullie ook gezellig terug reis zaten ik zat in me 1tje in de trein. :(
Maar dat laat me pret niet druken het was een SUPER MEETING

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 01-07-2012 00:13

Ben net 30 minuten thuis (23:00 ongeveer), en deze dag moet ik nog steeds even een paar dagen laten bezinken (wel op een goede manier, natuurlijk). Gave mensen ontmoet (zie meetingslijst :P ), spelletjes gespeeld, met een select groepje gegeten en natuurlijk de arcadehal. Ik zelf heb er van genoten en baalde, in de trein, ervan dat ik niet iedereen nog heb gesproken.

In het begin (toen ik de trein in stapte) wist ik niet wat me te verwachten stond. Bijna 2 uur in de trein zitten met de gedachte (en in sommige gevallen hoop (hoop dat de mensen van zich zelf weten wie ik bedoel)) wie er komen zou. Bij aankomst heel chaotisch (schrijf je dat zo) want ik kon de begin plek niet vinden (lol, was de verkeerde kant op gelopen(lang zal ze leven de mobiel die ik pas geleden heb gekocht)) op de plek komende stroomde er langzaam mensen toe en van een klein compact groepje zijn we snel veranderd in een wat grote en chaotischere groep. Met zoveel mensen en maar zo weinig tijd om mensen te kunnen ontdekken. Lopende naar de meeting plek, moesten we nog snel winkeltjes langs om nog spullen te halen voor de meeting. Uiteindelijk toen we alles en iedereen hadden, gingen we op weg naar de daadwerkelijke standplaats van de verdere middag. langzaam startende met het programma van de dag, begonnen mensen zich ook meer te wennen aan elkaar en in zekere zin elkaar ook te ontmoeten (real life natuurlijk). Uiteindelijk werd de quiz gestart (die overigens gewonnen is door Rennyrocket (feli Renny)) gevolgd door vrij zitten en praten. Uiteindelijk verlieten mensen de groep om weer naar thuis terug te keren. Zo werd de groep uitgedunt naar een klein groepje waarmee we gingen eten en naar de speelhal(geweldig die arcadehal :P ). langzaam knallende in de spelen tot potjes airtafelhockey (je weet wel met die vliegende puk en dat je dan met plastic dingen die puk in het doel van de tegenstander moet stotten). langzaam maar zeker raakte de muntjes daar ook op en we vervolgde onze reis langzaam naar het station waar wij in meerdere groepen terugkeerde nar ons oude vertrouwde woning. Geweldige terugreis gehad #thankstoDemiSarnagonenMarcel. Jammer genoeg moest ik de laatste 30 minuten alleen reizen en bedacht me dat dit een geweldige dag was en nog steeds is (het is nog steeds 30 juni op moment van schrijven). Met muziek van een japanse band in mijn oren wankelde ik langzaam naar huis in de hoop dat ik deze dag over kan doen. Jammer genoeg, is dat niet mogelijk :( .

Kortom: Geweldige dag die ik graag over wil doen, zodoende volgende week bij mij thuis, drinken en eten zelf meenemen :P .

P.S. Seviper bedankt voor het encorden van film 14 white, ik heb hem nu in de dvdspeler zitten :P

P.S.S (als dat de afkorting te minste is) Iedereen bedankt die dit mogelijk heb gemaakt!!!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 01-07-2012 00:49

Max gaat de video monteren dus dat komt hooperluk goed.
ik hoop niet dat je dan in beeld staat bij belangrijke stuken.
Maar over die stukken die er uit geknipt moeten worden over mij, heb ik meer die stukken die na de pokemon quiz waren. zoals bij de Arcade,

dat ik zeg welke anime je het leuks vind mag van mij nog wel in het filmpje. maar mijn namen weergeven in het filmpje wil ik liever niet (echte naam en forum naam).

Waarom ik dit zeg is meer omdat ik slechte ervaring heb met mijn naam > Sarnagon.
Afbeelding

megastijn21
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 346
Lid geworden op: 02-04-2011 23:01

Bericht door megastijn21 » 01-07-2012 01:15

phantomra schreef:P.S.S (als dat de afkorting te minste is) Iedereen bedankt die dit mogelijk heb gemaakt!!!
Tis P.P.S.

En achteraf gezien was het misschien toch wel leuk als ik mee naar de gamehal was geweest.
Gregory House:"Everybody lies."

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 01-07-2012 01:25

sarnagon schreef:
Max gaat de video monteren dus dat komt hooperluk goed.
ik hoop niet dat je dan in beeld staat bij belangrijke stuken.
Maar over die stukken die er uit geknipt moeten worden over mij, heb ik meer die stukken die na de pokemon quiz waren. zoals bij de Arcade,

dat ik zeg welke anime je het leuks vind mag van mij nog wel in het filmpje. maar mijn namen weergeven in het filmpje wil ik liever niet (echte naam en forum naam).
Komt goed :) je word eruit gehaald.

RennyRocket
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 18-04-2012 11:41

Bericht door RennyRocket » 01-07-2012 18:04

Het was supergezellig, dank jullie allen voor de gezelligheid, dit moeten we elk jaar doen, vinden jullie niet??

Dank voor de prijzen, en de supergave middag!

Namens de Pokemonfamilie ;)
Bram je was de beste. Gelukkig kunnen we je nog horen.. Rust zacht.

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 01-07-2012 18:52

Klopt Max en ik zijn zeker vanplan om PokeChar meeting 2 te houden.
Wanneer dat is weten we nog niet.
Ik denk in 2013.

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 01-07-2012 23:13

De nummer van Wouter die eigeluk voor de meeting was maar toch vergeten dus daarom nu op youtube.


sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 03-07-2012 12:59

een leuk nummer heb je gemaakt Phantomra.

Nog een keer bedankt Seviper omdat ik deze film gisteren heb gezien en het was weer een hele goede Pokemon film (ik vond de intro en eind song ook erg goed)

dit was de songtext (ongeveer)

Een nieuwe reis, ja die stap is heel groot
Zoek de juiste weg en een bontgenoot
Richt je kracht maar op je doel
Het is van jou, vertrouw op je gevoel
Het is niet altijd wit of zwart
Zoek het antwoord maar in je hart
Of je nu wint of verliest
Het is de weg die je kiest
En de reis gaat van start
Pokemon!
Afbeelding

Plaats reactie