Pokémon: Rivaliserende Lotsbestemmingen [01-09-'12]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
dannyphantom
Advanced
Advanced
Berichten: 97
Lid geworden op: 06-08-2012 09:47

Bericht door dannyphantom » 03-09-2012 20:25

Ash12 schreef:Pokémon BW rivaliserende lotsbestemmingen is vandaag (03/09) begonnen op VT4, de herhaling van de eerste aflevering van vandaag komt morgenochtend rond 7 uur op VT4. Dit seizoen wordt op vt4 elke maandag tot vrijdag uitgezonden. Ik zal dit seizoen ook opnemen op dvd zodat ik het kan uploaden. Weet je misschien op welke site ik het best de afleveringen upload?
filecloud

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 03-09-2012 21:15

@Ash12 Hoho, en dat mag allemaal zomaar...?
Afbeelding

Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 03-09-2012 21:57

ja shane, voor jullie is het naaiend, voor ons niet XD Niet dat ik er naar kijk, ik heb ze al gekeken maanden geleden XD
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 03-09-2012 22:00

@Ward, Niet zo bot reageren, het is vast goed bedoeld van Ash12. :wink:

@Ash12, Allereerst zoals Shane al zei, let er op dat je niet dubbelpost. Je kunt daarvoor de edit functie gebruiken. Dan wat betreft de afleveringen. Voor zover ik weet zal ook dit seizoen weer van Disney XD worden geëncode door Seviper. Mocht Disney XD weer afleveringen overslaan zullen we inderdaad kijken of iemand die aflevering toevallig van VT4 heeft. Bedankt voor het aanbod dus. Over de missende afleveringen van Black and White kan ik je geen informatie geven, je zou dat aan Seviper kunnen vragen. :)
Afbeelding

GonbeFAN
Beginner
Beginner
Berichten: 39
Lid geworden op: 26-07-2010 19:29

Bericht door GonbeFAN » 05-09-2012 15:11

Ash12 schreef:Pokémon BW rivaliserende lotsbestemmingen is vandaag (03/09) begonnen op VT4, de herhaling van de eerste aflevering van vandaag komt morgenochtend rond 7 uur op VT4. Dit seizoen wordt op vt4 elke maandag tot vrijdag uitgezonden. Ik zal dit seizoen ook opnemen op dvd zodat ik het kan uploaden. Weet je misschien op welke site ik het best de afleveringen upload?
Hmm, goed dat je zegt, want ik neem normaal Pokémon ook op van VT4,
maar deed het tijdelijk niet omdat ze alleen maar herhalingen hadden
van eps die ik al had voor een tijdje. Vorig jaar was VT4 ook DXD.nl
een beetje voor met Black & White.

Lonellobo
Encoder
Encoder
Berichten: 165
Lid geworden op: 22-10-2010 11:13

Bericht door Lonellobo » 06-09-2012 07:54

Voor alle belgen die het nieuwe seizoen willen opnemen: Vier heeft op belgacom tv ook Vier HD waar alles wordt uitgezonden in 1080i, ook pokemon!
Afbeelding

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 06-09-2012 10:30

Lonellobo schreef:Voor alle belgen die het nieuwe seizoen willen opnemen: Vier heeft op belgacom tv ook Vier HD waar alles wordt uitgezonden in 1080i, ook pokemon!
Ik heb je al vaker over dat HD gehoord, maar als een serie niet in HD gemaakt is, maakt het niet uit hoe je hem opneemt. Pokémon Black and White is volgens mij vooralsnog niet officieel in HD uitgegeven.

Hetzelfde geld namelijk voor Disney XD, Disney XD/Veronica is hier ook in HD, echter de uitzendingen van Disney XD zijn dat niet.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Jeanz
Encoder
Encoder
Berichten: 848
Lid geworden op: 13-10-2009 21:23

Bericht door Jeanz » 06-09-2012 18:48

Seviper schreef:Ik heb je al vaker over dat HD gehoord, maar als een serie niet in HD gemaakt is, maakt het niet uit hoe je hem opneemt. Pokémon Black and White is volgens mij vooralsnog niet officieel in HD uitgegeven.

Hetzelfde geld namelijk voor Disney XD, Disney XD/Veronica is hier ook in HD, echter de uitzendingen van Disney XD zijn dat niet.
Goed dat je het zegt, ik was ook al van plan om het op die nieuwe zender op te nemen, maar aangezien het toch geen zin heeft... Wel jammer.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 06-09-2012 21:30

Jeanz schreef:
Seviper schreef:Ik heb je al vaker over dat HD gehoord, maar als een serie niet in HD gemaakt is, maakt het niet uit hoe je hem opneemt. Pokémon Black and White is volgens mij vooralsnog niet officieel in HD uitgegeven.

Hetzelfde geld namelijk voor Disney XD, Disney XD/Veronica is hier ook in HD, echter de uitzendingen van Disney XD zijn dat niet.
Goed dat je het zegt, ik was ook al van plan om het op die nieuwe zender op te nemen, maar aangezien het toch geen zin heeft... Wel jammer.
Het hoeft natuurlijk niet hé, maar ik zeg alleen dat ik niet zo zeker weet of het echt een HD versie is. De kans daartoe is laag, aangezien Nederland het ook niet heeft.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie