Pokémon: Rivaliserende Lotsbestemmingen [01-09-'12]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Frost
Verbannen
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-08-2012 10:08

Bericht door Frost » 21-12-2012 21:02

Seviper schreef:
Frost schreef:Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen op de site? Het is namelijk al weer een tijdje terug en zo lang duurt het online zetten van die paar afleveringen nou ook weer niet
Loop nou niet de raaskallen dat je het allemaal zo goed weet, ik heb namelijk ZAT andere bezigheden. Daarom gooi ik pakketten online, niet per aflevering.
Man lul zelf niet zo slap. Ik zit zelf op de universiteit en tenzij je een baas van een groot bedrijf bent en de halve wereld rondreist heb je echt niet drukker dan mij, wat betekent dat je die afleveringen al 10 keer er op had kunnen zetten. Ik heb zelf helaas niet de apperatuur om het op te nemen en sta ook niet in het weekend om 5 voor 8 op om die afleveringen te kijken dus ik ben helaas afhankelijk van deze site. Ik heb best wel respect dat je al die afleveringen opneemt en online zet maar ga niet tegen me liegen dat het zo veel werk is en dat je het zo druk hebt. Dat is echt complete onzin. Wees dan tenmiste eerlijk en zeg dat je geen zin om het er nu op te zetten

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 21-12-2012 21:16

Frost, je durft zo tegen een beheerder te praten? Jij snapt duidelijk NIET hoeveel tijd dat kan besteden. Seviper heeft het druk ja, ik geloof dat en heb daar respect voor. Anichar is ook een project van Seviper hoor waar ook tijd in gestoken moet worden. En hij doet dit met plezier wat dus betekent dat er geen tijd opstaat! Maar, ik ga hier niet meer woorden aan vuil maken of ik heb het nog gedaan.
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Jorpor
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 361
Lid geworden op: 29-10-2009 20:49

Bericht door Jorpor » 21-12-2012 21:24

Lieve Frost.

Erg triest dat een student op universitair niveau dit soort gedrag vertoont.
Aan je berichtje te zien, wordt er ook geen degelijk Nederlands meer gegeven op de universiteit. Maar dat terzijde.

Als jij zo graag de afleveringen wilt hebben, terwijl Seviper de tijd er even niet voor heeft, mag je dat zelf oplossen.
Dat jij het druk hebt met school, betekent niet dat Seviper het niet ook druk kan hebben.
Je geeft zelf aan niet de apparatuur te hebben om dit zelf te doen, dus weet je ook niet hoeveel tijd hier in gestoken wordt.

Daarbij, volgens mij kan jij best nog wel even wachten op de afleveringen.
Aangezien je het zo vreselijk druk hebt met school, is het misschien een goed idee om je kostbare tijd in je huiswerk te steken, in plaats van in het lastig vallen van een beheerder.
Geduld is een schone zaak. Alleen kalmte kan u redden.

Fijne avond nog.

Frost
Verbannen
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-08-2012 10:08

Bericht door Frost » 14-01-2013 16:05

Komt er nog eens wat van? Tijd om van je luie reet af te komen en een nieuwe aflevering er op te zetten. Hup, hup

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 14-01-2013 16:33

Frost schreef:Komt er nog eens wat van? Tijd om van je luie reet af te komen en een nieuwe aflevering er op te zetten. Hup, hup
ZO, dit was de bloody limit.

Durf jij mij ergens toe te dwingen, zielig figuurtje? Ben jij zo afhankelijk van mij dat je eraan doodgaat als je wat afleveringen niet kan zien?

Gast, get a life, dit is een freakin hobby, geen verplichting. Ik ben Frostje niet verplicht om aan zijn wensen te voldoen.

Ik doe wat ik zelf wil en laat niemand mij ergens toe dwingen, EN DOOR JOU AL HELEMAAL NIET!

Noemt me lui, hah, je hebt zelf nog geen ene zak uitgevoerd, doe me een lol zeg...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Frost
Verbannen
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-08-2012 10:08

Bericht door Frost » 14-01-2013 16:39

Seviper schreef:
Frost schreef:Komt er nog eens wat van? Tijd om van je luie reet af te komen en een nieuwe aflevering er op te zetten. Hup, hup
ZO, dit was de bloody limit.

Durf jij mij ergens toe te dwingen, zielig figuurtje? Ben jij zo afhankelijk van mij dat je eraan doodgaat als je wat afleveringen niet kan zien?

Gast, get a life, dit is een freakin hobby, geen verplichting. Ik ben Frostje niet verplicht om aan zijn wensen te voldoen.

Ik doe wat ik zelf wil en laat niemand mij ergens toe dwingen, EN DOOR JOU AL HELEMAAL NIET!

Noemt me lui, hah, je hebt zelf nog geen ene zak uitgevoerd, doe me een lol zeg...
Hou eens op met schreeuwen tegen je computer scherm. Je lijkt wel een mongool

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 14-01-2013 16:48

Knap heel knap, je denkt dat ik tegen m'n computerscherm praat, zielig.

Ik sluit deze discussie, maar laat één ding voor jou en een ieder ander duidelijk zijn, ik laat me nergens toe dwingen en uitschelden, door niemand niet! Maar ja, als je dat ook al doet, toont dat eigenlijk wat voor zielig figuurtje je eigenlijk bent.

Einde discussie, ze komen wanneer ik er zin in heb om ze te uploaden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Frost
Verbannen
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-08-2012 10:08

Bericht door Frost » 14-01-2013 17:24

Hou nou maar op met janken en schreeuwen dikkie dik en upload die zooi.

Plaats reactie