Pokémon: Rivaliserende Lotsbestemmingen [01-09-'12]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

Bericht door Jodyza » 14-01-2013 18:02

Bij deze heb je een waarschuwing te pakken, ga ze lekker zelf opnemen of kijk ze gewoon op TV, nog 1 slecht woord en je bent verbannen. Hou toch op met zeuren!

Frost
Verbannen
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-08-2012 10:08

Bericht door Frost » 14-01-2013 18:16

Ook jij mag wel eens ophouden met dat geschreeuw tegen je computer scherm. Proberen jullie samen de Jostiband na te doen ofzo? En dan mij zielig noemen

oekoeloeloe
Berichten: 14
Lid geworden op: 03-05-2012 20:42

Bericht door oekoeloeloe » 14-01-2013 19:28

Frost schreef:Ook jij mag wel eens ophouden met dat geschreeuw tegen je computer scherm. Proberen jullie samen de Jostiband na te doen ofzo? En dan mij zielig noemen
1.) Hou je mond
2.) HET IS EEN FUCKING HOBBY
3.) Jij bent lui, want jij gaat zelf niet even op de tv kijken wanneer ze komen.
4.) Jij loopt hier te huilen dat er geen nieuwe afleveringen zijn.
5.) NORMALE mensen, waar jij dus blijkbaar niet bij zit, hebben ook nog een leven BUITEN hun computer, die niet afhankelijk zijn van een aflevering van een serie.

#Nuffsaid.

oekoeloeloe
Berichten: 14
Lid geworden op: 03-05-2012 20:42

Bericht door oekoeloeloe » 14-01-2013 19:44

Frost schreef:
Seviper schreef:
Frost schreef:Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen op de site? Het is namelijk al weer een tijdje terug en zo lang duurt het online zetten van die paar afleveringen nou ook weer niet
Loop nou niet de raaskallen dat je het allemaal zo goed weet, ik heb namelijk ZAT andere bezigheden. Daarom gooi ik pakketten online, niet per aflevering.
Man lul zelf niet zo slap. Ik zit zelf op de universiteit en tenzij je een baas van een groot bedrijf bent en de halve wereld rondreist heb je echt niet drukker dan mij, wat betekent dat je die afleveringen al 10 keer er op had kunnen zetten. Ik heb zelf helaas niet de apperatuur om het op te nemen en sta ook niet in het weekend om 5 voor 8 op om die afleveringen te kijken dus ik ben helaas afhankelijk van deze site. Ik heb best wel respect dat je al die afleveringen opneemt en online zet maar ga niet tegen me liegen dat het zo veel werk is en dat je het zo druk hebt. Dat is echt complete onzin. Wees dan tenmiste eerlijk en zeg dat je geen zin om het er nu op te zetten
> Zit op universiteit
> Kijkt Pokemon
.....

Frost
Verbannen
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-08-2012 10:08

Bericht door Frost » 14-01-2013 20:02

oekoeloeloe schreef:
Frost schreef:
Seviper schreef: Loop nou niet de raaskallen dat je het allemaal zo goed weet, ik heb namelijk ZAT andere bezigheden. Daarom gooi ik pakketten online, niet per aflevering.
Man lul zelf niet zo slap. Ik zit zelf op de universiteit en tenzij je een baas van een groot bedrijf bent en de halve wereld rondreist heb je echt niet drukker dan mij, wat betekent dat je die afleveringen al 10 keer er op had kunnen zetten. Ik heb zelf helaas niet de apperatuur om het op te nemen en sta ook niet in het weekend om 5 voor 8 op om die afleveringen te kijken dus ik ben helaas afhankelijk van deze site. Ik heb best wel respect dat je al die afleveringen opneemt en online zet maar ga niet tegen me liegen dat het zo veel werk is en dat je het zo druk hebt. Dat is echt complete onzin. Wees dan tenmiste eerlijk en zeg dat je geen zin om het er nu op te zetten
> Zit op universiteit
> Kijkt Pokemon
.....
http://i.imgur.com/VWr6I.gif

oekoeloeloe
Berichten: 14
Lid geworden op: 03-05-2012 20:42

Bericht door oekoeloeloe » 14-01-2013 20:07

Frost schreef:
oekoeloeloe schreef:
Frost schreef: Man lul zelf niet zo slap. Ik zit zelf op de universiteit en tenzij je een baas van een groot bedrijf bent en de halve wereld rondreist heb je echt niet drukker dan mij, wat betekent dat je die afleveringen al 10 keer er op had kunnen zetten. Ik heb zelf helaas niet de apperatuur om het op te nemen en sta ook niet in het weekend om 5 voor 8 op om die afleveringen te kijken dus ik ben helaas afhankelijk van deze site. Ik heb best wel respect dat je al die afleveringen opneemt en online zet maar ga niet tegen me liegen dat het zo veel werk is en dat je het zo druk hebt. Dat is echt complete onzin. Wees dan tenmiste eerlijk en zeg dat je geen zin om het er nu op te zetten
> Zit op universiteit
> Kijkt Pokemon
.....
http://i.imgur.com/VWr6I.gif
Je bent niet stoer.

Frost
Verbannen
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-08-2012 10:08

Bericht door Frost » 14-01-2013 20:08

Wat zeg je? Je schreeuwt zo hard ik versta er niks meer van

Nick1416
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 31-07-2012 18:33

Bericht door Nick1416 » 14-01-2013 20:11

Frost schreef:Wat zeg je? Je schreeuwt zo hard ik versta er niks meer van
Frost heb je niet al genoeg waarschuwingen gehad?
En ze kunnen je inderdaad bannen!
Afbeelding

oekoeloeloe
Berichten: 14
Lid geworden op: 03-05-2012 20:42

Bericht door oekoeloeloe » 14-01-2013 20:13

Frost schreef:Wat zeg je? Je schreeuwt zo hard ik versta er niks meer van
8k botnet..
> Opstarten.

Frost
Verbannen
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-08-2012 10:08

Bericht door Frost » 14-01-2013 20:15

Nick1416 schreef:
Frost schreef:Wat zeg je? Je schreeuwt zo hard ik versta er niks meer van
Frost heb je niet al genoeg waarschuwingen gehad?
En ze kunnen je inderdaad bannen!
Ze bannen me niet, daar zijn ze te lui voor

Plaats reactie