PokeChar offline gehaald [25-02-'13]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
dannyphantom
Advanced
Advanced
Berichten: 97
Lid geworden op: 06-08-2012 09:47

Bericht door dannyphantom » 27-02-2013 15:29

Is het dit keer niet weer zo'n vroeger 1 april grap net zo als vorig jaar?

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 27-02-2013 16:04

Nee, ten eerste het is nog maar 27 februari!!!
ten 2de: ze gaan echt geen 2x dezelfde grap uithalen...
:)
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 27-02-2013 21:33

dannyphantom schreef:Is het dit keer niet weer zo'n vroeger 1 april grap net zo als vorig jaar?
Een 1 april grap is het zeker niet. Buiten dat het dat nog lang niet is, zou twee keer een zelfde soort grap niet leuk zijn. Bovendien zou het dan nooit zo gebracht worden. Het is jammer, maar het is echt zo...
Afbeelding

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 28-02-2013 14:54

ScumBag BREIN! (altijd een goed begin)

Eigenlijk was ik niet van plan om hier op te reageren, maar er zijn wat dingen, bij mij, opgevallen in gesprekken en postjes van dit topic.

Ik ben de laatste die gaat zeggen dat, het gene wat Pokechar heeft gedaan, niet illegaal is. Daar krijg ik namelijk les in!

MAAARRRRR... Daarintegen ben ik het zo met andere mensen eens, het aanbod (een goed redelijk aanbod), is er niet! Wat Pokechar heeft gedaan is het aanbod (wat er niet was) wel te kunnen aanbieden. Dat hoeft in mijn ogen niet gestraft te worden en in zekere zin beloont. Jammer genoeg, denken hier Nintendo en BREIN hier anders over. Vooral mijn respect richting Nintendo is zeker met deze actie verlaagt. Inplaats van deze actie, hadden ze ook op een normale/redelijke manier contact op kunnen nemen.

Nou ja, klaar over dat. Wil het namelijk hebben over aanbod. BREIN denkt dat er genoeg aanbod is op de markt, dat is niet zo! Als er aanbod is, dan is het peperduur. Ik wil graag benadrukken "ALS ER AANBOD IS". In heel veel gevallen is het aanbod er gewone weg niet. Veel series worden in de verkoop niet serieus genomen. Daar zijn verschillende redenen voor, die ik best kan begrijpen.

In een land, waar wij zoveel exporteren en inporteren, waarom is het in godesnaam niet mogelijk om een serieuze markt aan manga en anime aan te leggen. (mijn mening)

Als laatste wil ik gaan praten over aanbod (hoop dat BREIN mee leest). Aanbod van manga/anime is er heel weinig (al meerdere malen verteld in zowel in deze post als die van mijn vorige schrijvers). Als iets aangeboden is dan is het daarnaast ook peperduur. Ik wil ff een voorbeeldje geven:

(Cijfers en info van een bekende site. Alles in euro's)

Ik ga praten over de manga Blood Lad. De Manga Blood Lad is een relatief een jonge serie (vind ik). Hij komt uit 2009, niet zo populair (of altans, ik heb er nog niemand overgehoord)

Als je de manga (anime is er nog niet) koopt in het duits dan ben je 6,94 kwijt. Best redelijk, leuk prijsje, maar niet iedereen kan Duits. Kijken we verder. Frans, de Franstalige manga is 8,25. niet echt raar, maar wel opmerkelijk dat hij duurder is. kijken we bij de Engelstalige Manga *zucht* 15,24. Je ziet het goed, 15,24! Oftewel 2x de Duitstalige manga en dan heb je nog geld over voor een ijsje! Je kan bijna 2x de Franstalige versie kopen! DAT IS DE OMGEKEERDE WERELD!!! Hoe meer je produceert hoe goedkoper een product in principe zou moeten worden. De halve wereld is Engelstalig, maar hier durven ze de prijs 2x zo hoog te maken als in het duits. Dit is btw enkel voor de eerste Manga. Dus als je je hele serie in het engel wilt hebben, ben (15,24x7 (zijn namelijk op het moment 7 boeken uit)) 106,68 kwijt! Voor een serie die nog niet gestopt is, die een anime krijgt en doordat het een shounen manga is, ook nog de kans dat hij lang gaat duren. Voor de Duitstalige versie ben je (6.94x7) 48,58 kwijt.

Nu weet ik ook wel, dat dit manga is. ik heb ook een voorbeeldje met anime! Zelfde site.

Ik was deze zomer in Duitsland. Ik was daar een dvd/cd winkel in gegaan. Heel netjes, heel keurig stonden alle cds op hun genre. Anime was ook een genre. Ik keek me ogen uit en was enthousiast. "DRAGONBALL Z VOOR 5 EURO WHOEHOE!". Elke dvd een seizoen! (vijf euro per dvd, dus per seizoen). Jammer genoeg, Duitstalig. Er lagen 5 seizoen. dus voor 25 euro had je 5 seizoenen Dragonball Z. Ik kan het me nog steeds goed herinneren. Nu voor deze kwestie, ben ik een beetje uit onderzoek gegaan. Op dezelfde site als dat ik Blood Lad heb gezien (hierboven besproken) heb ik de dvds (exact hetzelfde enkel Engelstalig) gevonden. Prijskaartje: 39,82, per seizoen (met uitzondering van seizoen 5 35,86)! Oftoewel: (4x39,82(159,28) + 35,86 (195.14)! Honderdvijfennegentig euro veertien*facepalm*!

Meneertje BREIN, Heeft u kinderen met een hobby? Hoe zou u het vinden als die kinderen vragen om 195,14 zodat ze Dvd's kunnen kopen van hun favoriete serie? Ik heb het niet arm, maar geen haar op me hoofd die denkt aan om dit geld voor een serie te betalen. Ik denk dat je 4 fulltime jobs nodig hebt om dit als normale consument te kunnen kopen. Denkt u ook niet, meneertje BREIN? Met honderdvijfennegtig euro kan jij je kinderen naar een school sturen ELKE MAAND!!! Honderdvijfennegentig euro dat is bij elkaar, mijn schoolboeken, mijn printkosten, mijn vrijwillig inleg (alhoewel het niet vrijwillig echt is als je hem moet betalen) voor 1 jaar school! Ik betaal (als ik alleen ben) 1o euro per week aan eten en drinken. met HONDERDVIJFENNEGENTIG EURO kan ik bijna voor 20 weken eten kopen.

de gemiddelde serie is 12 afleveringen lang en heeft als nog een prijs van 30 euro. Zo'n serie heb ik regelmatig in de vakantie gekeken.... ELKE DAG! Fijn dat u op komt voor de rechten van een producent, maar de rechten van de consument boeit u geen ene flikker! helemaal niks, helemaal nopes! Ik geloof dat als je met zo'n instelling de wereld probeert te "verbeteren" dat je juist de wereld met een paar trappen de afgrond in sodemieterd. Oftoewel, Meneertje BREIN (mischien is het wel een mevrouw), U ben bezig met het creëren van een land waar alles mag, maar niks kan! Hoop dat u dat beseft!

--- Edit---

Lin heeft me gewezen op een fout in me verhaal. Jammer genoeg, is het een fout die wel van belang heeft op het Manga gebied. Zo eerlijk als ik ben geef ik dat wel eerlijk toe. Jammer genoeg, heb ik het nagechecked en het klopte

Blood Lad, de engelse uitgave (dus niet Duits of Frans), is een bundel. Twee manga's volumes in een. Dus mijn verhaal (dacht echt dat ik hem goed had) over manga komt te vervallen! Ik laat hem nog steeds staan, vanwege dat het nog steeds een goed voorbeeld is over de prijzen. Enkel Blood Lad is foutief in gebruik. Sorry hiervoor.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Nick1416
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 31-07-2012 18:33

Bericht door Nick1416 » 28-02-2013 17:34

En dan nog 1 ding. Wie zijn jullie om websites offline te halen op het internet.
Welke smoes jullie ook hebben. Is het intetnet van jullie? Nee. Van niemand.
Oftewel van iedereen. En dit komt nog vaker voor ook! Ik hoop echt dat jullie ooit beseffen dat jullie alle vrijheid op het intertnet vernietigen.
Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 28-02-2013 20:11

Helaas is dit keer geen 1 april grap het zat altijd al aan te komen Niks aan te doen

ROBINBAKKER12345
Beginner
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 02-08-2011 22:05

Bericht door ROBINBAKKER12345 » 28-02-2013 21:20

waar ik zat over na te denken, ( heb er niet zoveel verstand van)

jullie hebben alle afleveringen geupload op ifile
de site is ofline gehaald.
staan de uploads dan ook niet meer op ifile?
of zijn die weg?
charizard the best.

BREIN
Verbannen
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-03-2013 14:17

Bericht door BREIN » 01-03-2013 14:22

I'm watching you, muwahah.

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 01-03-2013 15:06

ROBINBAKKER12345 schreef:waar ik zat over na te denken, ( heb er niet zoveel verstand van)

jullie hebben alle afleveringen geupload op ifile
de site is ofline gehaald.
staan de uploads dan ook niet meer op ifile?
of zijn die weg?
Ja die bestanden zijn allemaal verwijderd.
Afbeelding

Plaats reactie