PokeChar offline gehaald [25-02-'13]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Plaats reactie
phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 29-11-2013 17:48

pokemonfan1 schreef:nou personen kun ze gaan ze niet echt aanklagen nou verlies wel mensen kijken geen afleveringen op tv
Ja, Individuelen personen kunnen weldegelijk aangeklaagt worden.

Het is niet zo zeer dat het illegaal is om dingen op te nemen (anders zouden opname apparatuur illegaal zijn). Het is het meer het aanbieden van content waar copyright op berust dat illegaal is. Dus dan maakt het niet uit of het via stream is of via downloads, je bent even veel illegaal bezig als je het zou doen. Het maakt zelfs niet uit of je het ook gemaakt hebt, als jij het aanbied dan zal ooit het zwaard van vrouwe Justina in je nek vallen. Het gebruik van beeltenissen, daar weet ik persoonlijk niet zoveel van af. Maar het zou zelfs zo kunnen zijn dat dat al illegaal is. Desalniettemin heb ik nog nooit gehoord dat een site offline is gehaald omdat het een beeltenis heeft gebruikt.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

amstelfm
Advanced
Advanced
Berichten: 103
Lid geworden op: 26-05-2010 14:35

Bericht door amstelfm » 29-11-2013 19:30

pokemonfan1 schreef:brein is er zelf niet achter gekomen anders had het hun langer dan 5 jaar geduurd iemand moet ons verlinkt hebben want via brein kun je website verlinken nou pokechar had wel een vijand http://pokechar.forum2go.nl/geen-last-m ... t2721.html
Dat zou best kunnen, maar vergeet niet dat dit forum openbaar is. Iedereen kan zo een account aanmaken en je kan zelfs berichten lezen zonder dat je een account hebt.

De beheerders mogen trots zijn dat dit project 5 jaar heeft geduurd, ik heb er 3 mooie jaren van mogen genieten.

@Lonelobo: Als de mensen die nu bezig zijn met uploaden dit toppic een beetje in de gaten houden zou het niet zo moeilijk zijn voor een samenwerking tussen hun. Zou wel mooi zijn, en een stuk makkelijker. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, hou ons maar op de hoogte van de vorderingen.
Zou mooi zijn om eindelijk Bakugan eens af te kunnen kijken :)

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 29-11-2013 23:12

nou inderdaad iedreen kan dit lezen maar ik denk niet dat brein 1 jaar lang dit forum in de gaten houden
stuur me alsjeblieft pokémon links

amstelfm
Advanced
Advanced
Berichten: 103
Lid geworden op: 26-05-2010 14:35

Bericht door amstelfm » 29-11-2013 23:31

Ik bedoelde met mijn bericht ook Brijn zelf niet. Kan makkelijk iemand zijn geweest die zoiets had, ik ga dit aangeven. Maar Brijn zou het ook zomaar geweest kunnen zijn. Maarja, dat is allemaal gissen, we weten het niet.

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 30-11-2013 11:06

ik denk niet dat het brein zelf is wat na 5 jaar is erg traag
stuur me alsjeblieft pokémon links

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 30-11-2013 18:36

En dan denk je even te gaan kijken of er oud-leden van PokeChar nog over het nieuwe project aan het praten zijn. Wat naïef van mij om dat te denken. Natuurlijk niet, we emmeren lekker door over de downloads die nooit meer aangeboden zullen worden!

Mensen, waar zijn jullie mee bezig? Ik kan wel begrijpen dat de beheerders nog maar weinig activiteit vertonen op dit oude forum. En een stimulans om het nieuwe project eerder af te hebben is dit ook niet.

Ik zal het nogmaals verhelderen. PokeChar heeft een verbod op het delen van series. Dat is dus de reden waarom we er mee gestopt zijn en het ook in de toekomst niet meer aan gaan bieden. Over die ondergrondse netwerkjes die jullie hier proberen op te zetten, doe lekker eigenwijs en illegaal, maar doe het niet onder de naam PokeChar en op dit forum. Ik wil er hier beslist niks meer over lezen, en daarmee zeg ik niets te veel!

De conclusie is dus nog steeds dat je gewoon af moet wachten tot het leuke nieuwe project klaar is, zodat je daar naartoe kunt. :)
Afbeelding

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 30-11-2013 22:04

Niet zo naive van je hoor Kevin. Ik dacht dat ik precies hetzelfde had gezegd de afgelopen dagen.... maar toch is het kwartje niet gevallen.

de beheerders zijn bezig met het project en zullen natuurlijk hun best doen om het zo snel mogelijk af te krijgen. Maar geforceerd opdringen zal niet helpen in de vooruitgang met het project, dus nogmaals. HEB GEDULD(like Kevin already said)!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

flilix
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 28-06-2012 14:05

Bericht door flilix » 01-12-2013 15:17

Misschien moeten we hebben over wat het nieuwe project zou kunnen zijn?
Pokemonfan van de 1ste tot de 6de en de generaties erna

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 01-12-2013 16:50

allen is er niks overbekend we kunnen moeilijk over iets praten waarvan niks bekend is
stuur me alsjeblieft pokémon links

charmander
Berichten: 3
Lid geworden op: 19-05-2012 12:26

Bericht door charmander » 02-12-2013 21:05

als we nu eens de afleveringen in een torrent
brein heeft bierdopje.com een site waar je nederlands ondertitels neegherlland help ze door de peitie te tekenen http://petities.nl/petitie/stichting-br ... ndertitels

Plaats reactie