Film 3: In De Greep Van De Unown

Praat hier over de Pokémon Anime, Films of Specials.
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Film 3: In De Greep Van De Unown

Bericht door Max » 11-10-2009 09:18

Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst bevat details van de plot en/of de afloop van het verhaal.

Professor Spencer Hale, een beroemde Pokémon onderzoeker, is zijn 5 jaar oude dochter Molly aan het voorlezen. Hij vertelt haar wat voor werk hij doet, en dat hij voor zijn werk mysterieuze Pokémon moet vinden, genaamd Unown. Hij laat haar plaatjes zien van verschillende Unown. Molly bladert door het boek en ziet een afbeelding van Entei. Ze zegt dat Entei haar favoriete Pokémon is, en dat ze hem aan haar vader doet denken. Haar vader doet alsof hij een Entei is en laat Molly op zijn rug zitten en rent met haar rond. Nadat ze uitgerend zijn gaat de telefoon. Molly's vader pakt de telefoon op en vertelt Molly even later dat hij naar zijn werk toe moet. Verdrietig gaat Molly naar bed en nadat haar vader haar heeft ingestopt verlaat hij het grote herenhuis waar ze met z'n tweeën in leven.

Molly's vader gaat naar een kleine grot in de woestijn waarin vele hiërogliefen met Unown aanwezig zijn. Hij haalt zijn computer tevoorschijn ren begint foto's van de verschillende Unown te maken. Op een gegeven moment ziet hij een tegel op de grond liggen met een Unown erop. Hij pakt de tegel op en plotseling verschijnt de Pokémon op de tegel naast hem, en verdwijnt dan weer zonder dat hij hem heeft gezien. Dan vindt hij een hele doos met tegels en pakt enkele tegels op waardoor de Pokémon op die tegels tot leven komen. De Unown pakken Molly's vader en nemen hem mee naar een andere dimensie. Zijn hulpje merkt dat hij verdwenen is, vlak nadat de computer op de grond is gevallen. Het enige wat er verder nog ligt is de kist met steentjes met afbeeldingen van de Unown.

Molly rent naar beneden om haar vader te begroeten, maar wanneer ze beneden komt ziet ze alleen zijn hulpje binnen komen. Hij vertelt haar wat er is gebeurd en Molly begint te huilen. Ze neemt de kist met steentjes en de computer mee naar haar kamer en bekijkt de foto's op de computer. Ze opent de kist en begint met de steentjes te spelen. Op een gegeven moment vormt ze met de steentjes de woorden pappa en mamma. Ze wenst dat haar vader weer terug was en op het moment van haar wens valt er een traan op de tegels. Plotseling komen de Unown tot leven en beginnen er kristallen te groeien vanaf de plek waar Molly zit.

Eén van de bedienden probeert de deur open te doen, wat hem ook lukt, maar dan blokkeren de kristallen de deur en jagen iedereen, behalve Molly, het huis uit. Vanuit het kristal begint iets te verschijnen wat Entei blijkt te zijn. Eerst is Molly verward, maar wanneer ze Entei hoort spreken vraagt ze hem wie hij is. Hij vertelt haar dat hij diegene is die zij net gewenst heeft. Ze realiseert zich dat haar vader is teruggekomen in de vorm van Entei. Ondertussen verandert de hele omgeving in kristal.

Bron: Pokemon Paradijs

Opening: http://www.youtube.com/watch?v=2030GOwWXjY
Afbeelding

Grumpig
Trainer
Trainer
Berichten: 242
Lid geworden op: 24-10-2009 14:08

Bericht door Grumpig » 25-10-2009 22:12

de unown vind ik maar een beetje gekke pokémon. nog steeds weet ik niet wat er nou allemaal gebeurt in deze film. hoe kunnen die unown zo'n krachtig veld veroorzaken??
Afbeelding

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 26-10-2009 08:48

Grumpig schreef:de unown vind ik maar een beetje gekke pokémon. nog steeds weet ik niet wat er nou allemaal gebeurt in deze film. hoe kunnen die unown zo'n krachtig veld veroorzaken??
Tsja.. je ziet het aan hun naam: "Unown". Tis een beetje onbekend XD
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 27-10-2009 12:20

Deze komt vandaag op Jetix.

Gast

Bericht door Gast » 22-11-2009 19:12

de beste film, en ook een mooie

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 18-02-2010 10:44

dat gevecht tussen charizard en entei vind ik het beste stuk xd
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

lugia v.s suicune
Trainer
Trainer
Berichten: 178
Lid geworden op: 07-04-2010 15:25

Bericht door lugia v.s suicune » 05-05-2010 18:08

Deze film is mijn favoriete pokemon film 8)
the new dragon quest number 9
nintendo V.S sega woho wins the grand battle
into the world of kingdom hearts
say, cheese
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Encoding:draken jagers
binnenkort:monster allergy
ned's survival gids seizoen 2 en hamtaro
voltooid:medabots

Rik-S11
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-12-2009 10:48

Bericht door Rik-S11 » 05-05-2010 21:10

lugia v.s suicune schreef:Deze film is mijn favoriete pokemon film 8)
Die van mij ook.
Hier staat nog niks bijzonders. Als ik iets speciaals te vertellen heb, kun je dat hier misschien wel lezen.

1337poketrainer
Berichten: 9
Lid geworden op: 15-05-2010 20:17

Bericht door 1337poketrainer » 19-05-2010 16:59

Eigenlijk is de hoofdpokemon entei :P
Ik ben nieuw. latias is schattig en latios is cool mudkip is grappig en thyplosion of zoiets is de beste.

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 26-05-2010 19:31

Ik vond molly zo schattig :D
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Plaats reactie