Volgorde van Pokémon BW om zeep geholpen

Praat hier over de Pokémon Anime, Films of Specials.
Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Volgorde van Pokémon BW om zeep geholpen

Bericht door Seviper » 26-06-2011 21:41

Ja, het is vreselijk irritant, maar zoals jullie weten zijn er in Japan een paar afleveringen van Pokémon overgeslagen en ook gaat dit in Amerika gebeuren. Dit betekend dus dat voor de HELE wereld de Pokémon-volgorde om zeep is geholpen.

De 2 afleveringen, de 2parter Team Rocket vs Team Plasma is een belangrijke aflevering voor het plot van Team Rocket. Deze is nu geheel van de baan en zal in de aflevering die na deze 2-parter komt, iedereen in grote verwarring brengen, omdat er iets met Team Rocket is gebeurd in de afleveringen ervoor.

Ik vind dit allemaal weer erg jammer, en tenzij ze heel wat editing doen in aflevering 22 en 25, is er een heel groot gat in de Pokémon serie.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 26-06-2011 22:02

Daar heb je gelijk in...
Dit is een ramp.
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Lin
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 241
Lid geworden op: 07-11-2009 17:40

Bericht door Lin » 26-06-2011 22:11

eeveemaster schreef: Dit is een ramp.
Nee, de tsunami, aardbeving en kernramp, dat zijn pas rampen.
Ik snap dat het niet leuk is als een serie in de war is, maar het is niet dat je ze nooit gaat zien, gewoon in een andere volgorde.
The Melancholy of Suzumiya Haruhi, dat is pas een anime met een verwarrende volgorde.
AfbeeldingAfbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 26-06-2011 22:14

Lin schreef:
eeveemaster schreef: Dit is een ramp.
Nee, de tsunami, aardbeving en kernramp, dat zijn pas rampen.
Ik snap dat het niet leuk is als een serie in de war is, maar het is niet dat je ze nooit gaat zien, gewoon in een andere volgorde.
The Melancholy of Suzumiya Haruhi, dat is pas een anime met een verwarrende volgorde.
Maar voor de grote pokémon fans die nooit een ep willen missen...
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 26-06-2011 22:17

Lin schreef:
eeveemaster schreef: Dit is een ramp.
Nee, de tsunami, aardbeving en kernramp, dat zijn pas rampen.
Ik snap dat het niet leuk is als een serie in de war is, maar het is niet dat je ze nooit gaat zien, gewoon in een andere volgorde.
The Melancholy of Suzumiya Haruhi, dat is pas een anime met een verwarrende volgorde.
Ja, het is allemaal een ramp in Japan natuurlijk, maar moeten daarom de hele volgorde van Pokémon om zeep worden geholpen?

Dit is geen resultaat van de ramp van Japan hoor, dit is resultaat van het egoïsme van Japan. Japan wil gewoon niet dat een land deze afleveringen eerder toont dan zij, ookal moeten ze daarvoor de hele afleveringsvolgorde in de rest van de wereld mee omzeep helpen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Lin
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 241
Lid geworden op: 07-11-2009 17:40

Bericht door Lin » 26-06-2011 22:28

Seviper schreef: Ja, het is allemaal een ramp in Japan natuurlijk, maar moeten daarom de hele volgorde van Pokémon om zeep worden geholpen?

Dit is geen resultaat van de ramp van Japan hoor, dit is resultaat van het egoïsme van Japan. Japan wil gewoon niet dat een land deze afleveringen eerder toont dan zij, ookal moeten ze daarvoor de hele afleveringsvolgorde in de rest van de wereld mee omzeep helpen.
Die bewuste aflevering van Team Rocket en Team Plasma werd niet getoond omdat er een stad in verwoest werd(iets dergelijks gebeurde dus ook bij de tsunami, aardbeving). Omdat die beelden te schokkend zouden zijn, hebben ze die overgeslagen.
AfbeeldingAfbeelding

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 26-06-2011 23:02

Lin schreef:
Seviper schreef: Ja, het is allemaal een ramp in Japan natuurlijk, maar moeten daarom de hele volgorde van Pokémon om zeep worden geholpen?

Dit is geen resultaat van de ramp van Japan hoor, dit is resultaat van het egoïsme van Japan. Japan wil gewoon niet dat een land deze afleveringen eerder toont dan zij, ookal moeten ze daarvoor de hele afleveringsvolgorde in de rest van de wereld mee omzeep helpen.
Die bewuste aflevering van Team Rocket en Team Plasma werd niet getoond omdat er een stad in verwoest werd(iets dergelijks gebeurde dus ook bij de tsunami, aardbeving). Omdat die beelden te schokkend zouden zijn, hebben ze die overgeslagen.
Voor Japan ja, de rest van de wereld heeft daar niet mee van doen.

Als het nou fillers waren, okee, die kun je makkelijk overslaan. Maar dit zijn ongeveer één van de allerbelangrijkste afleveringen uit heel Black & White. Trouwens het is alweer maanden geleden, ze kunnen die afleveringen nu toch gewoon uitzenden. De Pokémon Anime heeft wel ergere dingen laten zien. Alle Pokémon films hebben 'de dood' al als onderwerp gehad, is toch iets erger dan een stad die opgeblazen word.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Pachirisu
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 29-05-2010 09:06

Bericht door Pachirisu » 27-06-2011 00:09

Worden die twee afleveringen dan helemaal niet getoond of alleen nu nog niet, want als ze later komen kan de echte Pokémon fan ze later nog in de juiste volgorde kijken toch?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 27-06-2011 08:07

Pachirisu schreef:Worden die twee afleveringen dan helemaal niet getoond of alleen nu nog niet, want als ze later komen kan de echte Pokémon fan ze later nog in de juiste volgorde kijken toch?
wss komen ze later nog wel, als Black/White gedaan is in Japan.
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Lin
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 241
Lid geworden op: 07-11-2009 17:40

Bericht door Lin » 27-06-2011 11:28

Seviper schreef: Als het nou fillers waren, okee, die kun je makkelijk overslaan. Maar dit zijn ongeveer één van de allerbelangrijkste afleveringen uit heel Black & White. Trouwens het is alweer maanden geleden, ze kunnen die afleveringen nu toch gewoon uitzenden. De Pokémon Anime heeft wel ergere dingen laten zien. Alle Pokémon films hebben 'de dood' al als onderwerp gehad, is toch iets erger dan een stad die opgeblazen word.
Daar heb je gelijk in, ik ben na de tsunami gestopt met het kijken van Best Wishes.
Ik snap ook niet waarom ze het nog niet uitgezonden hebben, maar het is normaal dat ze die eerst in Japan willen uitzenden, naar mijn weten is er nog nooit een anime aflevering eerst in een ander land uitgezonden (geld voor alle anime)
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie