Film 6: Jirachi - Droomtovenaar

Praat hier over de Pokémon Anime, Films of Specials.
Plaats reactie
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Film 6: Jirachi - Droomtovenaar

Bericht door Max » 11-10-2009 09:23

Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst bevat details van de plot en/of de afloop van het verhaal.

De film begint in een grot waar we twee mensen, Butler en Diana, een paarse glimmende steen uit de rotsen halen en meenemen.

Onze helden zijn deze keer op weg naar circus. Hier willen ze de millennium komeet, die eens in de 1000 jaar zeven dagen aan de hemel staat, bekijken. Dit kan je het beste doen bij het millennium festival in het circus. Voor ze dat gaan doen, gaan ze eerst even eten.

Terwijl ze aan het eten zijn, zien ze plotseling een hele stoet wagens aanrijden. Ze gaan er naar toe en zien hoe het circus in een mum van tijd wordt opgezet. Voor ze het weten staan ze bij een circus, waar ze de goochelaar ‘de grote Butler’ zien, samen met zijn assistente Diana en zijn Pokémon Kirlia en Mightyena. Voor ze naar het circus g aan besluiten ze eerst even in de botsauto’s te gaan. Als ze in het circus zitten, wordt er bij een bepaalde truc een mooie glimmende paarse steen tevoorschijn gehaald. Max denkt een stem te horen en loopt naar voor, waarop Ash hem volgt. Butler gebruikt ze bij een goochelact, waarbij een Dusclops een doos, waar zij in zitten, in brand laat vliegen na tien seconden en waarbij Ash en Max via een tunnel weg konden komen.

Op een gegeven moment komt Team Rocket binnenvallen, die zich vermomd hadden als clowns, en proberen Pikachu, Kirlia en Mightyena te stelen. Echter, Butler laat zijn Dusclops een nachtschaduw aanval doen en zorgt er zo voor dat de Pokémon weer terug komen. Iedereen denkt gelukkig dat het bij de show hoort.

Na de show zijn onze helden aan het praten met Butler en Butler zegt tegen Max dat hij denkt dat die stem die Max hoorde kwam van een Jirachi die ligt te slapen in de steen. Om er uit te komen moest Max een vriend vinden in Jirachi en hij moet de millennium komeet zien. Als hij eruit is, zal hij er zeven dagen uit blijven en daarna zal hij weer terugkeren in de steen en weer duizend jaar gaan slapen.
Afbeelding

Grumpig
Trainer
Trainer
Berichten: 242
Lid geworden op: 24-10-2009 14:08

Bericht door Grumpig » 25-10-2009 22:16

leuk joh da liedje da may zingt voor max en jirachi. Not!! maar waarom heeft may da laatste stukje van die ketting nie gedaan??
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 22-11-2009 19:19

wha :O
wrm in vredesnaam die horrible voices :shock: :?

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 18-02-2010 10:50

Grumpig schreef:leuk joh da liedje da may zingt voor max en jirachi. Not!! maar waarom heeft may da laatste stukje van die ketting nie gedaan??
ze was da denk ik vergeten, door al da gedoe met jirachi enzo
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Plaats reactie