Film 7: Doel Deoxys

Praat hier over de Pokémon Anime, Films of Specials.
Plaats reactie
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Film 7: Doel Deoxys

Bericht door Max » 11-10-2009 09:25

Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst bevat details van de plot en/of de afloop van het verhaal.

De film begint op de Noordpool, waar professor Lund Spheal, Sealeo en Walrein bestudeert. Boven aan de hemel staat een aurora, wat ook wel het noorderlicht genoemd wordt. Zijn vrouw, Yuko, vraagt waar hun zoon Tori is en het blijkt dat hij bij een Spheal aan het kijken is. Plotseling valt er een meteoriet op aarde en alle pokémon vluchten terug de zee in. Tori zit er tussen in, bang en angstig zit hij verschuild bij een rots. Sindsdien is hij bang voor pokémon. Uit de meteoriet verschijnt een Deoxys met een groene kristal. Rayquaza, die zich bedreigd voelt omdat er iemand in zijn territorium kwam, komt uit de ozonlaag en valt Deoxys aan. Deox ys verliest zijn steen en vernieuwt zich. Er ontstaat een hele ravage en alles gaat stuk. Uiteindelijk weet Rayquaza Deoxys te verslaan en Deoxys wordt vernietigd, terwijl het paarse kristal in zijn buik in zee valt.

4 jaar later…

In een lab worden er lasers gericht op het groene kristal dat Deoxys meenam. Ze proberen een vernieuwingsproces te starten, maar dat mislukt en Yuko ziet het kristal oplichten. Ondertussen komt Deoxys uit zee en blijkt volledig vernieuwd te zijn.

Onze helden komen aan in LaRousse City en besluiten naar de Battle Tower te gaan om daar te vechten, nadat ze een paspoort hebben gekregen van een beveiligingsrobot. Als Ash valt op een bewegend troittoir, helpt een jongen, genaamd Rave, samen met zijn pokémon Blaziken hem. Via Rave ontmoeten ze Sid met zijn Blastoise, Rebecca met haar Metagross en Rave’s twee zussen (tweeling) Cathrine en Audrey met hun Surskit en Masquerain.

Als ze in de Battle Tower zijn, wilt Ash zich inschrijven maar verdwaalt. Als hij aan Tori de weg wilt vragen, schrikt Tori van Pikachu en rent weg. Ash rent er achteraan en ze komen per ongeluk samen in de strijdarena terecht. Ze moet en vechten tegen Rave en Sid in een Techteam. Aangezien Tori geen pokémon heeft, geeft Ash hem zijn Torkoal. Omdat Tori bang voor pokémon is, zegt hij niets en zo verliezen Tori en Ash de wedstrijd.

Achteraf zegt Tori’s vader dat hij het goed gedaan heeft, maar Tori zegt van niet en rent weg. Yuko zegt dat Tori bang is voor pokémon door een ervaring van vroeger en Ash gaat er achteraan om vrienden te worden, zodat ze hem kunnen overtuigen dat pokémon niet gevaarlijk zijn, maar juist lief.

Plusle en Minum spelen weer met de prullenbakken en Minum raakt vast in de prullenbak. Plusle rent naar Tori en die helpt hen van een afstandje. Als Minum losra akt wilt hij Tori bedanken, maar die wordt bang en rent weg.
Afbeelding

Grumpig
Trainer
Trainer
Berichten: 242
Lid geworden op: 24-10-2009 14:08

Bericht door Grumpig » 25-10-2009 22:17

leuke technosnufjes. die wil ik hier ook wel hebben. maar het begin is wel een beetje gek.
en waarom zijn er al die gekke gezichtjes bij de samenvatting van de film??
Afbeelding

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 26-10-2009 08:50

Grumpig schreef:leuke technosnufjes. die wil ik hier ook wel hebben. maar het begin is wel een beetje gek.
en waarom zijn er al die gekke gezichtjes bij de samenvatting van de film??
Ik heb ze al weggehaald. Foutje in de smiley-database.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 22-11-2009 19:15

deze heb ik ook nog, echt veel spijt dat ik hem heb gekocht.

Plaats reactie