Film 9: Pokémon Ranger en de Tempel van de Zee

Praat hier over de Pokémon Anime, Films of Specials.
Plaats reactie
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Film 9: Pokémon Ranger en de Tempel van de Zee

Bericht door Max » 11-10-2009 09:46

Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst bevat details van de plot en/of de afloop van het verhaal.

Het verhaal begint met een ei dat door de zee dwaalt. Plotseling komen er drie helikopters die het ei lokaliseren en de lokatie doorgeven aan een schip. In het schip zitten piraten die het ei pakken. Terwijl het schip naar de oppervlakte van het water drijft, gaat de kapitein naar het ei. Als hij het ei wil grijpen, wordt het ei ineens gepakt door een bemanningslid die hem meeneemt en wegrent. Hij blijkt een spion te zijn die een ranger is. De ranger vlucht tot aan het dek van het schip en de kapitein volgt hem. Net wanneer de kapitein de ranger aan wil vallen met een Pinsir en een Parasect, vangt de ranger een Mantine en vlucht op op de rug van de Mantine met het ei.

Ondertussen zijn onze helden in een soort woestijn hopeloos verdwaald en zonder drinken. Plotseling zien ze zwevende waterbellen. Als ze er naar toe rennen blijken er Pokémon in en omheen te zitten. Het is water van waterpokémon die door pschychisch in de lucht wordt gehouden. Als ze hun dorst lessen komen ze erachter dat dit allemaal bij een watershow hoort met als ster Lizabeth. Wanneer ze in de caravan rusten, zien ze een Buizel die een deken van een ei-houder haalt. Ze zien een ei, maar worden gestoord omdat er een watershow gehouden gaat worden. Na de show neemt Buizel het ei mee naar buiten. May pakt het van Buizel af en kijkt ernaar, maar het wordt snel weer afgepakt door een van de leden van de watershow. ’s Nachts tijdens het slapen begint het ei licht te geven, nadat de maan op hem schijnt. Dit licht valt op May en ze krijgt een rare droom. Ze droomt dat ze in de zee zwemt met een Pokémon, terwijl ze op weg is naar een onderzeese tempel. ’s Ochtends aan het ontbijt vertelt Lizabeth dat zij en haar familie die droom ook allemaal hebben gehad. Zij worden de mensen van het water genoemd. De Marinagroep (groep van Lizabeth) en de andere mensen van het water hebben als taak het beschermen van Manaphy en de zeetempel.
Afbeelding

Grumpig
Trainer
Trainer
Berichten: 242
Lid geworden op: 24-10-2009 14:08

Bericht door Grumpig » 25-10-2009 22:19

mooie film. ook soms wel een leuk grapje ertussen.
hij was laatst op tv ik heb het einde gezien. het liedje van manaphy is ook wel leuk en mooi.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 22-11-2009 19:16

yeah die is best mooi. vooral wanneer Ash haar in een onderzee ding stop samen met Jirachi and Pikachu

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 08-04-2010 20:08

Ik vind het een goede film, hopelijk komt ern nog een film met pokemon rangers.
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 12-08-2010 23:57

Volledige cast:

Ash: Christa Lips
May: Nicoline van Doorn
Brock: Fred Meijer
Max: Lot Lohr
Jessie: Hilde de Mildt
James: Paul Disbergen
Meowth: Bas Keijzer
Verteller: Jeroen Keers

Jackie: Jaap Snijder
Phantom: Marcel Jonker
Lizbeth: Kirsten Fennis
Judy: Jannemien Cnossen
Ship: Victor van Swaay
Kyle: Victor van Swaay
Meridith: Nathalie Haneveld
Chatot: Fred Butter

Overige stemmen:
Sander van der Poel
Fred Meijer
Huub Dikstaal
Victor van Swaay

Regie: Fred Butter/Sander van der Poel
Vertaling: Hilde de Mildt
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Zer0Z14
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1076
Lid geworden op: 13-10-2009 20:05

Bericht door Zer0Z14 » 13-08-2010 00:35

Jackie wordt niet ingesproken door Levi van Kempen, maar door Jaap Snijder.
Ik werd helemaal gek omdat die stem mij zo bekend voor kwam en ik niet op zijn naam kon komen. Toen dacht ik aan de verschillende series op Disney XD en tada! :P

Ik heb je lijst even aangepast.

Plaats reactie