Seizoen 1: Indigo League

Praat hier over de Pokémon Anime, Films of Specials.
Chimecho.
Berichten: 7
Lid geworden op: 07-04-2011 17:20

Bericht door Chimecho. » 07-04-2011 17:30

Ik ben momenteelook al de afleveringen aan het herbekijken, en ik zit na 5 dagen aan aflevering 71. Er zitten leuke afleveringen tussen en slechte.

over de main charactes: niet veel op te zeggen. ben meer fan van may dan van misty. Brock valt wel mee, maar dat meisjeslovesgedoe vind ik maar kinderachtig, en ash, tja, dom. Soms belachelijk dat ze Team rocket, na 50 keer nog niet doorhebben of herkennen

over afleveringen de afleveringen rond de SS-Anne vond ik tot nu toe de beste, de slechtste was die over de gym van Sabrina, die laatste aflevering rond de SS-Anne, op dat eiland daar, na de Gyaradossen, waarin dat de pokemons praten (op zich wel leuk), maar die plastieken pokemons minder. En de aflevering rond de Tentacools.

over Team Rocket ze komen eke aflevering voor, is nogal veel, maar soms wel afwisseling, waarin ze niet anders kunnen dan samenwerken (SS Anne)

over gymleiders heel onrealistisch, vind ik. de eerste 2 krijgt ie ze, doordat ze hen redden van team rocket, de derde is redelijk goed, de vierde vond ik BORING (dat poppenhuis kon me echt niet boeien), de vijfde tja, redelijk, de zesde ook redelijk tot goed (voora de aanloop), de zevende goed, de achtste vond ik super. Toch vind ik qua verhaallijn rond de gyms, de kanto-regio wel falen.

maar het is nog altijd mijn mening. ik ben gewoon om veel kritiek te geven, maar als ik het echt slecht zou vinden, kijk ik er toch niet naar xD

Nu op naar de Pokemon League ;)

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 07-04-2011 18:23

eerste zeizoen is het leukst, want dan is het nog alleemal nieuwe voor ASh, en Team Rocket zijn daar grappiger
Afbeelding

Cindy
Beginner
Beginner
Berichten: 43
Lid geworden op: 25-01-2010 18:57

Bericht door Cindy » 10-04-2011 11:39

Deze afleveringen blijven voor mij ook het leukst, al is dat misschien ookl omdat ik toen zelf klein was en Pokémon was toch nog helemaal nieuw..

Nanami
Trainer
Trainer
Berichten: 213
Lid geworden op: 24-05-2010 19:35

Bericht door Nanami » 10-04-2011 19:07

Ik vond dat met het poppenhuis juist super leuk! :D
Watching

Soul Eater
Inazuma Eleven
PASWG


^_^

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 29-04-2011 15:44

het is inderdaad boring dat Team Rocket nu zo profesioneel is. Vond ze van seizoen 1 tot en met 13 veel leuker!
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 06-05-2011 21:50

Ik zit nu weer het zeizoen 1: Indigo League te kijken

Deze afleveringem vindt ik gewoon de leukste/beste tot nu toe (bijna af gekeken ben bij Episode 50 van de 83 Episodes)

Pokemon Indigo League - 21 - Vaarwel Butterfree

Een mooi afscheid van Butterfree die de liefde overwint door zijn moed

Pokemon Indigo League - 22 - Abra en de Uitzonderlijke Krachtmeting
Pokemon Indigo League - 23 - De Toren der Verschrikking
Pokemon Indigo League - 24 - De Strijd tussen Haunter en Kadabra

Een mooi deel hoe Ash toch zijn badge van Sabrina krijgt door haar aan het lachen te maken

Pokemon Indigo League - 26 - Pokemon Geur-rukkelijk

een grappige manier om een badge te halen

Pokemon Indigo League - 39 - Het Afscheid Van Pikachu

Een episode waar in een harde keuse gelegd moet woorden

Pokemon Indigo League - 48 - De Bruiloft

Een mooie geschiedenis van James
Afbeelding

Pascal1993
Beginner
Beginner
Berichten: 39
Lid geworden op: 15-05-2011 15:50

Bericht door Pascal1993 » 09-06-2011 22:39

seizoen 1 de indigo league ook 1 van me favorieten pokemon seizoenen. m,n favoriete aflevering van seizoen 1 was de aller eerste aflevering en aflevering 10 waar in ash bulbasaur vangt. dat was de aller eerste aflevering die ik van pokemon zag.

Quirino
Trainer
Trainer
Berichten: 174
Lid geworden op: 21-12-2009 13:39

Bericht door Quirino » 03-07-2011 14:29

Ik vind die afleveringen met Sabrina juist leuk. Dat en de SS Anne afleveringen zijn een typisch voorbeeld van spanning die niet in de nieuwere seizoenen terugkomt.

Mijn favoriete afleveringen:
004 - Uitdaging van de Samurai (het stukje met de Beedrill is weer een voorbeeld van een spannend stukje)
012 - Uitdaging van de Squirtle Bende
De SS. Anne afleveringen
De Sabrina afleveringen
025 - Primeape word stapelgek (heb echt in een breuk gelegen om deze aflevering)
034 - Het Kangaskhan Kind (ook een grappige aflevering. Wel jammer dat de geluidskwaliteit zo slecht is)
039 - Het afscheid van Pikachu (toch wel de meest emotionele aflevering)
046 - Aanval van de Prehistorische Pokémon (met Aerodactyl ;D)

En vanaf dan worden de afleveringen heel langzaam slechter. Vanaf Johto vind ik de spanning er grotendeels al uit en vanaf half Hoenn wordt het me allemaal wat te beleefd. Ik vond Ash als noob en bekvechtend met Misty leuker.

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 03-07-2011 18:00

Quirino schreef:Ik vind die afleveringen met Sabrina juist leuk. Dat en de SS Anne afleveringen zijn een typisch voorbeeld van spanning die niet in de nieuwere seizoenen terugkomt.

Mijn favoriete afleveringen:
004 - Uitdaging van de Samurai (het stukje met de Beedrill is weer een voorbeeld van een spannend stukje)
012 - Uitdaging van de Squirtle Bende
De SS. Anne afleveringen
De Sabrina afleveringen
025 - Primeape word stapelgek (heb echt in een breuk gelegen om deze aflevering)
034 - Het Kangaskhan Kind (ook een grappige aflevering. Wel jammer dat de geluidskwaliteit zo slecht is)
039 - Het afscheid van Pikachu (toch wel de meest emotionele aflevering)
046 - Aanval van de Prehistorische Pokémon (met Aerodactyl ;D)

En vanaf dan worden de afleveringen heel langzaam slechter. Vanaf Johto vind ik de spanning er grotendeels al uit en vanaf half Hoenn wordt het me allemaal wat te beleefd. Ik vond Ash als noob en bekvechtend met Misty leuker.
Black & White nog niet gekeken? Dat seizoen wordt nogal vergeleken met de eerste seizoenen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Quirino
Trainer
Trainer
Berichten: 174
Lid geworden op: 21-12-2009 13:39

Bericht door Quirino » 04-07-2011 07:12

Seviper schreef:
Quirino schreef:Ik vind die afleveringen met Sabrina juist leuk. Dat en de SS Anne afleveringen zijn een typisch voorbeeld van spanning die niet in de nieuwere seizoenen terugkomt.

Mijn favoriete afleveringen:
004 - Uitdaging van de Samurai (het stukje met de Beedrill is weer een voorbeeld van een spannend stukje)
012 - Uitdaging van de Squirtle Bende
De SS. Anne afleveringen
De Sabrina afleveringen
025 - Primeape word stapelgek (heb echt in een breuk gelegen om deze aflevering)
034 - Het Kangaskhan Kind (ook een grappige aflevering. Wel jammer dat de geluidskwaliteit zo slecht is)
039 - Het afscheid van Pikachu (toch wel de meest emotionele aflevering)
046 - Aanval van de Prehistorische Pokémon (met Aerodactyl ;D)

En vanaf dan worden de afleveringen heel langzaam slechter. Vanaf Johto vind ik de spanning er grotendeels al uit en vanaf half Hoenn wordt het me allemaal wat te beleefd. Ik vond Ash als noob en bekvechtend met Misty leuker.
Black & White nog niet gekeken? Dat seizoen wordt nogal vergeleken met de eerste seizoenen.
Nou... Nee. Ik heb de eerste aflevering gekeken tot Ash verloor van die dude met een camera en toen zapte ik alweer weg.

Wat voor gelijkenissen heeft het zoal met het eerste seizoen?

Plaats reactie