Seizoen 6: Advanced

Praat hier over de Pokémon Anime, Films of Specials.
Plaats reactie
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Seizoen 6: Advanced

Bericht door Max » 08-10-2009 21:29

Nieuwe regio, nieuwe vrienden. Ash ontmoet May, en zij gaan samen met Brock en May's broertje Max een nieuw gebied verkennen. Ash ontmoet samen met zijn Pikachu een nieuwe generatie Pokémon, en Ash heeft ook weer een nieuw doel: de Hoenn League winnen. Hij moet weer een aantal badges verzamelen, en dat is nog niet alles. May doet mee aan Pokémon Wedstrijden, waarbij ze vijf lintjes moet winnen, om aan het Grand Festival kan meedoen. Zal het ze beide lukken hun gloednieuwe dromen waar te maken?
Afbeelding

Grumpig
Trainer
Trainer
Berichten: 242
Lid geworden op: 24-10-2009 14:08

Bericht door Grumpig » 25-10-2009 14:18

May vind ik een beetje een gek type. Max is ook maar dom. Brock blijft natuurlijk de beste :D
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 22-11-2009 18:38

de minste vindt ik Max, hij is een beetje een wijsneusje

justin98
Advanced
Advanced
Berichten: 128
Lid geworden op: 05-12-2009 14:47

Bericht door justin98 » 06-12-2009 20:14

Max is inderdaad raar, wijsneusje. :roll:
Bezig met subben: Pokémon Best Wishes (Aflevering 3)

Afbeelding

Cold Trainer
Gym Leader
Gym Leader
Berichten: 715
Lid geworden op: 21-02-2010 14:58

Bericht door Cold Trainer » 21-02-2010 15:15

I loves the first episode where Team Magma in voor kwam .
en die ene in het devon gebouw
All Encodings: 1%

My encodings

Chimecho.
Berichten: 7
Lid geworden op: 07-04-2011 17:20

Bericht door Chimecho. » 04-05-2011 13:41

Cold Trainer schreef:I loves the first episode where Team Magma in voor kwam .
en die ene in het devon gebouw
die episode van team magma vond ik wel tof, team magma en team aqua komen ook denk ik meer voor dan de professionele rockets( op jessie & james na)

Hoenn vind ik de beste series, maar dat kan ook zijn omdat mijn eerste spel ooit Emerald was. De eerste is altijd de beste, dus vandaar. Maar dat neemt niet af dat ik Kanto (uitgekeken) en Johto (op enkele latere afleveringen na ook uitgekeken) ook tof vind ;)

Ik zit nu aan aflevering 10 van de Hoenn regio. Wel dom dat Ash nog altijd niet weet hoe je een pokemon moet vangen in de afl. een boom van een treecko.

May vind ik zot ! Max wat minder ;)

Cold Trainer
Gym Leader
Gym Leader
Berichten: 715
Lid geworden op: 21-02-2010 14:58

Bericht door Cold Trainer » 04-05-2011 22:22

Chimecho. schreef:
Cold Trainer schreef:I loves the first episode where Team Magma in voor kwam .
en die ene in het devon gebouw
die episode van team magma vond ik wel tof, team magma en team aqua komen ook denk ik meer voor dan de professionele rockets( op jessie & james na)

Hoenn vind ik de beste series, maar dat kan ook zijn omdat mijn eerste spel ooit Emerald was. De eerste is altijd de beste, dus vandaar. Maar dat neemt niet af dat ik Kanto (uitgekeken) en Johto (op enkele latere afleveringen na ook uitgekeken) ook tof vind ;)

Ik zit nu aan aflevering 10 van de Hoenn regio. Wel dom dat Ash nog altijd niet weet hoe je een pokemon moet vangen in de afl. een boom van een treecko.

May vind ik zot ! Max wat minder ;)
klopt, umm mijn eerste pokemon spel was Blauw op de color. En was ook gaaf. En Team Aqua/Magma ziujn de beste lol
Ik vindt het grappig dat die vrouw van Aqua en die man van Magma hebben in verschillende afleveringen andere namen hebb XD
All Encodings: 1%

My encodings

TheburgerHD
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 19-11-2011 09:19

Bericht door TheburgerHD » 12-12-2011 21:31

brock & ash rules xp

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 17-01-2012 22:17

Cold Trainer schreef:
Chimecho. schreef:
Cold Trainer schreef:I loves the first episode where Team Magma in voor kwam .
en die ene in het devon gebouw
die episode van team magma vond ik wel tof, team magma en team aqua komen ook denk ik meer voor dan de professionele rockets( op jessie & james na)

Hoenn vind ik de beste series, maar dat kan ook zijn omdat mijn eerste spel ooit Emerald was. De eerste is altijd de beste, dus vandaar. Maar dat neemt niet af dat ik Kanto (uitgekeken) en Johto (op enkele latere afleveringen na ook uitgekeken) ook tof vind ;)

Ik zit nu aan aflevering 10 van de Hoenn regio. Wel dom dat Ash nog altijd niet weet hoe je een pokemon moet vangen in de afl. een boom van een treecko.

May vind ik zot ! Max wat minder ;)
klopt, umm mijn eerste pokemon spel was Blauw op de color. En was ook gaaf. En Team Aqua/Magma ziujn de beste lol
Ik vindt het grappig dat die vrouw van Aqua en die man van Magma hebben in verschillende afleveringen andere namen hebb XD
ah? nog niets van gemerkt shelly was het toch?
Afbeelding

Afbeelding

Cold Trainer
Gym Leader
Gym Leader
Berichten: 715
Lid geworden op: 21-02-2010 14:58

Bericht door Cold Trainer » 18-01-2012 20:56

Klopt

Ik wou het ooit eens opzoeken maar keen het nie zoeken

Die mand heet Tabitha and in een eerdere was anders.

Even zoeken ^-^

Episode 6 advanced battle: Aqua - Shelly en Magma Tabitha
Episode 27 Advanced: Magma - Harlen en Aqua Isabel

Ook hebben ze in andere stemmen
All Encodings: 1%

My encodings

Plaats reactie