Mario kart 7

Praat over je favoriete games.
Plaats reactie
Masterbrawlen
Beginner
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03-01-2012 14:56

Mario kart 7

Bericht door Masterbrawlen » 12-01-2012 15:55

Wie heeft er een 3ds

Zet hier onder je vriendcode van je 3ds

ik zou het aanpassen en hieronder zetten

1.naaam Diddy Kong mijn fc is 0259-0374-5170.

2.war mijn friendcode van 3ds: 4339-3206-0727
Stuur me een bericht als je wil gamen

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 22-01-2012 03:53

AHA eindelijk heb ik je gevonden! Ik heb het sinds vandaag morgen kan ik pas internet instellen en WFC. Kun je me uitleggen hoe je op WFC komt?
Afbeelding

Afbeelding

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 22-01-2012 11:06

stuur me alsjeblieft pokémon links

Masterbrawlen
Beginner
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03-01-2012 14:56

Bericht door Masterbrawlen » 23-01-2012 16:17

We Praten hier verder war@ okee? 8)
Stuur me een bericht als je wil gamen

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 29-01-2012 15:52

oké is goed (sorry voor de laate reactie)

EDIT: bedank pokémonfan1, het is gewoon dat ik een speciale router heb. Ik moet gewoon mijn IP-adres verhogen met 1 cijfer en een heleboel andere codes, dat heb ik gedaan maar lukt nog steeds niet.
Afbeelding

Afbeelding

Masterbrawlen
Beginner
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03-01-2012 14:56

Bericht door Masterbrawlen » 29-01-2012 18:13

ward schreef:oké is goed (sorry voor de laate reactie)

EDIT: bedank pokémonfan1, het is gewoon dat ik een speciale router heb. Ik moet gewoon mijn IP-adres verhogen met 1 cijfer en een heleboel andere codes, dat heb ik gedaan maar lukt nog steeds niet.
Het geef niet hoor
Stuur me een bericht als je wil gamen

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 04-02-2012 23:04

Voordelen:

- Kart Aanpassen
- Nieuwe Banen
- Vliegen en Duiken
- Stekel Schild kan nu meerdere spelers tegenhouden dan alleen de 1e
- Online racen gaat veel gemakkelijker en is nu met 8 spelers
- De Nieuwe Vuurbloem-Item
- Elke Kart krijgt dezelfde soort Items (Op de DS-versie, had je 3 verschillende standen voor het krijgen van Items.)


Nadelen: (Het zijn er veel te veel)

- Geen eigen Embleem (Hadden ze wel moeten doen, maar dan alleen wanneer je Mii-Personage gebruikt)
- Auto Onderdelen vrijspelen duurt veel te lang, doordat dit alleen mogelijk is met Grand Prix
- Geen VS-Mode (Online wel, maar niet offline, zodat Onderdelen vrijspelen des te lastiger is en offline racen kan nu dus alleen maar dmv Grand Prix)
- Rode Schilden gaan veel te langzaam
- De Super-7-Item heeft zeer weinig nut, want wanneer je hem gebruikt en dan geraakt wordt door iets, ben je ze allemaal kwijt.
- Het krijgen van Items is niet gebalanceerd (Ik krijg rode schilden als ik 1e sta, en soms 1 banaan wanneer ik 5e sta.)
- Het Geestje-Item zit er niet meer in
- De nieuwe personages slaan nergens op. Beter hadden ze personages als Waluigi, King Boo, Paratroopa of Dry Bones laten terugkomen.
- Rode Schilden raken je altijd van achteren, zodat deze makkelijk tegen te houden zijn.
- De hoeveelheid sterren die je voor een Cup krijgt, hangt niet meer af van je speelstrategieën ofzo, maar hoeveel punten je in totaal hebt gehaald en hoeveel punten je tegenstanders hebben gehaald.
- Het Superblaadje-Item is te overpowered. Je kunt hem veel te vaak gebruiken en zelfs krijgen wanneer je 1e staat.
- Computergestuurde Tegenstanders doen er altijd heel lang over, voordat ze een item gebruiken en nog langer om hem dan ook nog eens los te laten.
- De BalloonBattle-Mode is hetzelfde als op de Wii-Versie, (Heb ik gehoord tenminste) en deze vind ik veel minder leuk dan die van de DS-Versie.
- Persoonlijk had ik het leuker gevonden, als ze de Bliksemschicht-Item hadden vervangen door het POWblock-Item.
- De CoinBattle-Mode is gewoon een nog saaiere variant van Shiny Runners.
- De Super 7-Item is in races met een itembeperking, veel te overpowered.

Dat is een samenvatting.
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie