PokeChar offline gehaald [25-02-'13]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Plaats reactie
ak47skillowner
Advanced
Advanced
Berichten: 80
Lid geworden op: 11-04-2011 16:50

Bericht door ak47skillowner » 13-04-2013 09:30

eeveemaster schreef:PokeChar werkt niet graag met torrents.
Kan mijn idee over youtube wel dan?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 13-04-2013 12:19

Ik denk dat jouw idee, wel kan, je neemt dan wel grote risico dat je auteursrechten schendt, ook al zet je het in spiegelbeeld en ik zie het nut niet ervan in, meeste afleveringen worden toch verwijderd, de copyright op pokemon is heel erg streng op youtube.
Afbeelding

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 13-04-2013 13:28

Youtube delete heel veel pokemon gerelateerde items (ookal in spiegelbeeld). Daarnaast lijkt het me toch wel duidelijk dat Pokechar niet meer doorgaat met het leveren van afleveringen, lijkt me. Altans zullen ze het niet op pokechar bekent maken dat ze het doen. BREIN kijkt nog steeds mee (SCUMBAG BREIN) en kan sanctie opleggen als pokechar dat zou gaan doen. Pokechar is er al makkelijk van af gekomen.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 13-04-2013 17:59

Mensen, waar zijn we mee bezig? Ik was niet van plan hier nog op te reageren, maar doe het nu toch even kort.

In het eerste bericht is duidelijk aangegeven door Max dat tegen PokeChar een aanklacht is ingediend en dat daarom de downloads niet terug zullen keren. Het meedenken van jullie is vast goed bedoeld, maar dat zijn geen oplossingen. Downloads mogen niet meer aangeboden worden op welke wijze dan ook.
Afbeelding

flilix
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 28-06-2012 14:05

Bericht door flilix » 19-10-2013 14:23

komt pokechar nog terug of is dat idee afgelast?
Pokemonfan van de 1ste tot de 6de en de generaties erna

Lonellobo
Encoder
Encoder
Berichten: 165
Lid geworden op: 22-10-2010 11:13

Bericht door Lonellobo » 19-10-2013 21:52

@flilix dat is inderdaad een vraag waar ook ik een antwoord op zou willen hebben. De laatste paar maanden (sinds de site er voor het eerst uit ging) is het hier zeer stil. Zou wel jammer zijn moest er niets nieuws voor in de plaats komen :(
Afbeelding

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 31-10-2013 11:10

Ik denk over een mogelijk oplossing dat je het project van Pokechar voort kan zetten door een eigen website op te richten met een forum. Na een tijd zullen mensen dan na 'de volgende' Pokechar website gaan. Het enige wat je doet is verantwoordelijkheid nemen en het project voortzetten. Deze oplossing hoeft niet persee bij Pokechar te horen, maar je kan een soort van netwerk dan hebben (onderlingen contact tussen twee websites in)
De website hoeft niet persee Pokechar te heten, het kan ook een andere evolutionaire, grappige, leuke, interessante naam zijn.
Afbeelding

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 31-10-2013 16:41

flilix schreef:komt pokechar nog terug of is dat idee afgelast?
Lonellobo schreef:@flilix dat is inderdaad een vraag waar ook ik een antwoord op zou willen hebben. De laatste paar maanden (sinds de site er voor het eerst uit ging) is het hier zeer stil. Zou wel jammer zijn moest er niets nieuws voor in de plaats komen :(
sarnagon schreef:Ik denk over een mogelijk oplossing dat je het project van Pokechar voort kan zetten door een eigen website op te richten met een forum. Na een tijd zullen mensen dan na 'de volgende' Pokechar website gaan. Het enige wat je doet is verantwoordelijkheid nemen en het project voortzetten.
De website hoeft niet persee Pokechar te heten, het kan ook een andere evolutionaire, grappige, leuke, interessante naam zijn.
Wellicht is nog wat geduld wel de beste oplossing. Het eerste bericht van dit topic, van februari, is naar mijn weten nog volledig correct.
PokeChar komt niet meer terug, zoals daar ook te lezen is. Wel is daar natuurlijk nog dat komende nieuwe project. Het enige wat niet gehaald is is de datum waarop het klaar zou zijn. Komt natuurlijk doordat het team van het vroegere PokeChar zo ongeveer volledig uit jongeren bestaat, die dus ook gewoon naar school moeten.
Dan kom ik terug op mijn eerste zin: geduld, het komt vanzelf! :)
Afbeelding

victoriousvictiny
Advanced
Advanced
Berichten: 132
Lid geworden op: 06-02-2012 19:13

Bericht door victoriousvictiny » 31-10-2013 19:01

kan dat dan wel hierop gezegd worden als dat klaar zou zijn?, want ik weet totaal niet hoe ik dan zoiets kan vinden laat staan informatie erover
if you think your victorious then you are victorious

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 02-11-2013 17:17

victoriousvictiny schreef:kan dat dan wel hierop gezegd worden als dat klaar zou zijn?, want ik weet totaal niet hoe ik dan zoiets kan vinden laat staan informatie erover
Het lijkt me dat dat hier gemeld zal worden, zodat vroegere PokeChar leden het nieuwe project makkelijk kunnen vinden. :)
Afbeelding

Plaats reactie