PokeChar offline gehaald [25-02-'13]

Het laatste nieuws omtrent de Pokémon wereld en in de wereld van PokeChar.
Plaats reactie
flilix
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 28-06-2012 14:05

Bericht door flilix » 27-11-2013 19:02

En waar ga je dat doen?
Pokemonfan van de 1ste tot de 6de en de generaties erna

Lonellobo
Encoder
Encoder
Berichten: 165
Lid geworden op: 22-10-2010 11:13

Bericht door Lonellobo » 28-11-2013 12:36

Er zijn al een paar leden van pokechar bezig met alles in een mega account te stoppen. Ik namelijk ook, ben al mijn rips aan het uploaden naar mega (wat even duurt want mijn rips nemen 300GB in beslag).

Het feit dat er al lang geen beweging in pokechar zat heeft er toe geleid dat verschillende mensen met hetzelfde idee kwamen om hun backups online te plaatsen zodat we alsnog kunnen genieten van al onze dubbed series.

Het nadeel is wel dat de userbase van pokechar verspreid word over verschillende sites/forums. De admins van deze sites zouden samen moeten werken zodat we een brein-safe forum hebben waar we ongestoord onze rips kunnen uitwisselen.

EDIT: Ik ben in het bezit van de voorlaatse backup van de gehele pokemon serie (de niet HQ versie :( ) + mijn eigen rips van heel seizoen 15-16 (HQ-HD)
Afbeelding

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 28-11-2013 19:15

Ik krijg steeds het gevoel dat hier nog steeds niet is begrepen wat de nieuwe site van Pokechar in zou houden.

De nieuwe site van pokechar zal GEEN DOWNLOADS BEVATTEN! Het zal daarnaast los staan van Pokechar zelf. Daarnaast is het een onmogelijk om een Brein-vrij forum/site te hebben. Zolang je gecopyright matriaal blijft aanbieden heb je kans om onder de hamer van de rechter te vallen. De beheerders van Pokechar mogen blij wezen dat ze geen navolging hebben gehad van BREIN. Ik vind het daarom ook best nar dat mensen hier zitten te zeuren op de beheerders dat er het zo lang duurt. Terwijl al vaker is gezegt dat het nieuwe project geen downloads zal bevatten.

Edit---

Ik wil nog toevoegen dat het verboden is om illegale sites te melden op het forum. Daarnaast staat niet iedereen er echt om te springen als je hun bestanden weer upload. Ik zit daar ook niet op te wachten.

Soms snap ik jullie echt niet!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

amstelfm
Advanced
Advanced
Berichten: 103
Lid geworden op: 26-05-2010 14:35

Bericht door amstelfm » 28-11-2013 19:19

Je moet ook niet meer via forums gaan werken, want dan wordt je zo weer makkelijk opgespoord. Gewoon houden bij een select groepje die er echt interesse voor heeft. En dan met elkaar communiceren via een besloten groep op Facebook of via mail. Dan is er niks aan de hand.

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 28-11-2013 19:21

brein is er zelf niet achter gekomen anders had het hun langer dan 5 jaar geduurd iemand moet ons verlinkt hebben want via brein kun je website verlinken nou pokechar had wel een vijand http://pokechar.forum2go.nl/geen-last-m ... t2721.html
stuur me alsjeblieft pokémon links

Lonellobo
Encoder
Encoder
Berichten: 165
Lid geworden op: 22-10-2010 11:13

Bericht door Lonellobo » 29-11-2013 17:39

Of lekker een tor-netwerkje uitwerken en zo de afleveringen delen.
Trouwens, kan brein individuele personen aanklagen die enkel episodes van tv encoden? De meeste van die series zijn toch niet op dvd te vinden, dus kan er toch niemand verlies aan maken? Of ben ik fout?

EDIT: zelfs als er geen downloads te vinden zijn, streaming en al de andere zaken die het tonen van auteursrecht beschermde content tonen is dan ook strafbaar (denk aan logo's, personages en andere die wel allemaal in onze userpictures gebruiken)?
Afbeelding

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 29-11-2013 17:41

nou personen kun ze gaan ze niet echt aanklagen nou verlies wel mensen kijken geen afleveringen op tv ik dacht eerder aan jouwweb.nl veel beheerders kun toevoegen onbeperkt aantal pagina's en met wachtwoord te beveiligen
stuur me alsjeblieft pokémon links

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 29-11-2013 17:48

pokemonfan1 schreef:nou personen kun ze gaan ze niet echt aanklagen nou verlies wel mensen kijken geen afleveringen op tv
Ja, Individuelen personen kunnen weldegelijk aangeklaagt worden.

Het is niet zo zeer dat het illegaal is om dingen op te nemen (anders zouden opname apparatuur illegaal zijn). Het is het meer het aanbieden van content waar copyright op berust dat illegaal is. Dus dan maakt het niet uit of het via stream is of via downloads, je bent even veel illegaal bezig als je het zou doen. Het maakt zelfs niet uit of je het ook gemaakt hebt, als jij het aanbied dan zal ooit het zwaard van vrouwe Justina in je nek vallen. Het gebruik van beeltenissen, daar weet ik persoonlijk niet zoveel van af. Maar het zou zelfs zo kunnen zijn dat dat al illegaal is. Desalniettemin heb ik nog nooit gehoord dat een site offline is gehaald omdat het een beeltenis heeft gebruikt.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

amstelfm
Advanced
Advanced
Berichten: 103
Lid geworden op: 26-05-2010 14:35

Bericht door amstelfm » 29-11-2013 19:30

pokemonfan1 schreef:brein is er zelf niet achter gekomen anders had het hun langer dan 5 jaar geduurd iemand moet ons verlinkt hebben want via brein kun je website verlinken nou pokechar had wel een vijand http://pokechar.forum2go.nl/geen-last-m ... t2721.html
Dat zou best kunnen, maar vergeet niet dat dit forum openbaar is. Iedereen kan zo een account aanmaken en je kan zelfs berichten lezen zonder dat je een account hebt.

De beheerders mogen trots zijn dat dit project 5 jaar heeft geduurd, ik heb er 3 mooie jaren van mogen genieten.

@Lonelobo: Als de mensen die nu bezig zijn met uploaden dit toppic een beetje in de gaten houden zou het niet zo moeilijk zijn voor een samenwerking tussen hun. Zou wel mooi zijn, en een stuk makkelijker. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, hou ons maar op de hoogte van de vorderingen.
Zou mooi zijn om eindelijk Bakugan eens af te kunnen kijken :)

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 29-11-2013 23:12

nou inderdaad iedreen kan dit lezen maar ik denk niet dat brein 1 jaar lang dit forum in de gaten houden
stuur me alsjeblieft pokémon links

Plaats reactie