Game Boy Advance SP Pokémon spel

Kom je er niet meer uit? Hier kan je terecht!
Plaats reactie
dannyphantom
Advanced
Advanced
Berichten: 97
Lid geworden op: 06-08-2012 09:47

Game Boy Advance SP Pokémon spel

Bericht door dannyphantom » 07-12-2013 15:50

The Internal Battery has run dry The Game Can Be Played geeft ie de laatste tijd aan als ik begin met het spelen van Pokémon Emerald op mijn oude GBA SP. Weet iemand hoe dit te verhelpen is of wat er aan de hand is.
Ik heb zelf zo'n gevoel namelijk dat het met de accu te maken heeft of is dat niet zo?

flilix
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 28-06-2012 14:05

Bericht door flilix » 09-12-2013 15:22

Dat betekent dat je geen tijdsverbonden evenementen meer kunt doen, omdat het spel al enkele jaren oud is.
Maar om het spel te spelen is het geen enkel probleem.
(Ik vroeg me enkele jaren geleden ook af wat dat betekende, ik heb ook Emerald.)
Pokemonfan van de 1ste tot de 6de en de generaties erna

dannyphantom
Advanced
Advanced
Berichten: 97
Lid geworden op: 06-08-2012 09:47

Bericht door dannyphantom » 09-12-2013 17:06

@Flilix,
Heel erg bedankt, scheelt me geld, anders had ik een nieuwe accu gekocht, wat dan weinig nut had.

flilix
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 28-06-2012 14:05

Bericht door flilix » 13-12-2013 13:56

Graag gedaan.
Ik vraag me alleen af waarom ze dat er op zetten. Als het spel zeven jaar oud is, dan weet iedereen toch dat er geen speciale evenementen meer zijn. Toen ik die boodschap voor het eerst zag, dacht ik dat ik het spel niet meer kon spelen, maar het werkte toch. Later heb ik die boodschap nog eens goed gelezen en gekeken wat er stond, en ik zag dat er 'the game can be played' stond, wat betekent dat het spel gespeeld kan worden.
Pokemonfan van de 1ste tot de 6de en de generaties erna

Plaats reactie