Hoofdstuk 3 De verdwijning van Jodyza Deel 1
Max zat in zijn kantoor en vroeg af waar Jodyza kan zijn want hij heeft hem nu al 3 dagen niet gezien.
Max belt AeroCool op. Aerocool zegt Met Aerocool Max zegt. Met Max heb jij nog Jodyza gesproken want ik begin me zorgen te maken heb hem al 3 dagen niet gezien of gesproken.
Aerocool zegt ik heb hem 2 dagen geleden gesproken aan de telefoon
Max vraagt waar ging dat gesprek over dan. Aerocool Zegt hij vroeg of ik naar de geheime plaats van de digimon afleveringen wilde gaan om er een back-up van te maken .
Max zegt ow oké en verder niks?. Aerocool antwoord er op helaas niet maar is er iets dan want je klinkt een beetje bezorgt. Max zegt ja dat ben ik ook kom maar even naar me kantoor en ik leg alles uit. Aerocool zegt oke ik kom eraan en hangt op en maakt een springt naar Max kantoor onderweg bost Aerocool bijna tegen de verwonde MRDammann Aerocool zegt hoe gaat het met je rug? MRDammann: antwoorde erop gaat al beter het zijn maar wat schrammetjes en heb me rug gekneusd.
Aerocool zegt nou veel sterkte en succes en aerocool rende weer snel weg .
MRDammann wilde Aerocool nog vertellen over dat hij een brief op de pokechar nieuwbord heeft gevonden over Jodyza.
En MRDammann loop met krukken veder en hoop dat hij op tijd aankomt in max kantoor .
Aerocool kwam door de deur van max kantoor en zag Seviper Aerocool zegt hey Seviper jou heb ik lang niet meer gezien Seviper zegt ja dat komt omdat ik erg druk bezig ben met Anichar Aerocool zegt ow oke Max zegt zullen we even terzaaken komen? Seviper en Aerocool zeggen allebei oké.
Tewel ze oke zijden begon Aerocool tas licht te geven maar niemand had het door,
Het het licht was weer weg van Aerocool tas. Max zegt ik ben bang dat Jodyza vermist is want het is niks voor hem om mij 3 dagen geen contact met mij te hebben, Aerocool zegt dat vind ik inderdaad niks voor hem . en opeens knalt de deur van Max kantoor open en het was MRDammann Max vroeg aan MRDammann of MRDammann niet later terug kon komen omdat we met iets belangrijks aan het vergaderen waren. MRDammann zij dit is belangrijk ik vond deze brief in pokechar park aan de pokechar nieuws bord en het gaat over Jodyza. Ow oke laat mij maar die brief snel zien zij Max.
Max lees voor wat er op de brief staat. Als jullie jodyza nog terug willen zien dan eis ik de stop van Pokechar.nl! Aerocool Max MRDammann Seviper zeggen allemaal tegelijk WAAAAT!!!!
Max zegt Dit is een ramp als Jodyza niet terug komt dan word de site niet meer vernieuwd en de beveiliging word niet meer geüpdate. En als we Jodyza terug willen dan moeten we Pokechar.nl uit de lucht hallen.
Aerocool zegt er moet toch een manier zijn om Jodyza terug te krijgen en Pokechar.nl in de lucht te houden
MRDammann zegt opeens WACHT! IK HEB HET.
Iedereen kijkt naar MRDammann.
MRDammann zegt ik weet dat jij Aerocool en Akka pokemon hebben dus ik zeg we vechten ervoor.
Aerocool kijkt geschrikt en zegt maar MRDammann.
Akka zijn pokemon en de mijne zijn niet sterk genoeg.
Stel je voor akka en ik gaan er op af en ze hebben bevoordeeld ook pokemon en dan wel voor groter en sterker zijn en dat winnen ik en akka nooit.
Opeens werd de kantoor van max vreemd verlicht en er kwam een raare soort krachten straal de kantoor binnen. De straal ging naar Aerocool tas en toen de straal weg was begon Aerocool tas weer licht te geven Aerocool maakt zijn tas open en het Pokemon ei wat Aerocool had gehad gaf licht
Max Zegt Aero hij komt uit!
Aerocool haalt zijn ei snel uit de ei bescherming en legt het op een kussen
En toen begon het ei nog veel meer licht te geven met licht stralen en het ei begon te veranderen.

Het ei verandert in een pitchu aerocool schreeuw en dans door Max kantoor en zegt HET IS EEN PITCHU YEEEEEY!!!
Max zegt er is iets vreemds aan deze pitchu Aerocool zegt wat dan? Ziet hij er ziek uit?
Max zegt nee dat niet maar zijn vacht is super mooi geel en erg zacht dan bij een normale pitchu
Dus ik denk ook al komt hij net uit zijn ei dat dit een super sterke pitch is zelf nog sterker dan een Raichu.
Serviper Aerocool en MRDammann zeggen eerst zien dan geloven max
Max zegt daar heb je gelijk in.
Aerocool zegt ik ga wat Leden verzamelen die misschien akka en mij willen helpen om Jodyza terug te krijen.
Max zegt oke dan ga ik uitkammen waar ze jodyza vast houden Aerocool zegt oke
Seviper zegt sorry ik kan niet mee helpen om jodyza te bevrijden want ben op dit moment te druk met Anichar en Seviper loopt de deur uit Aerocool zegt oke dan ga ik beginnen met verzamelen
Aerocool probeert pitchu in zijn pokebal te doen maar pitchu wil dat niet
Toen zij max ik denk dat deze pitchu niet in zijn pokebal wilt maar wel op je schouder reizen
Aerocool zegt denk je dat? Oke pitchu kom maar op me schouder
En pitchu springt op Aero schouder
Aerocool en MRDammann zijn nog maar net buiten en Ward komt als op ze af.
Ward vraagt of wij zijn foto’s willen zien.
Aerocool zegt We hebben al foto’s (Aerocool bedoelt dat iedereen foto’s heeft van vrienden vakantie enzo)
Ward werd boos en zij nu voel ik me discrimineert en ging boos weg
Aerocool zij het was maar een grapje.
MRDammann zij ik snap ook niet waarom hij boos word want wij maken wel meer grapjes met andere pokechar leden maar agh
Aerocool zegt Ward zag niet eens dat ik een pitchu op me schouder had maar goed Ik ga maar eens leden verzamelen anders krijgen we jodyza nooit terug
MRDammann zegt goed plan.
En daar gingen Aerocool en pitchu en MRDammann op zoek naar leden die voor pokechar.nl wilde gaan strijden of ze genoeg leden kunnen vinden en of ze jodyza vrij krijgen zonder pokechar.nl down moet.
lees jullie de volgende keer in verhaal 4 De verdwijning van Jodyza Deel 2
Beste leden over de stukje van ward is echt gebeurd in de pokechar chat hij wilde wat foto’s laten zien en niemand had er zo zin in en ik zij voor de grap we hebben als foto’s en toen zij hij echt ik voel me discrimineert en ging offline
Om een reactie hier over te geven kan in de topic PokeChar Stories - reactie topic
Bedankt voor het lezen